La finele săptămânii trecute, compania Blue Air a anunțat că renunță la cursa „triunghiulară” Timișoara – Cluj – Iași, invocând „fricțiuni” cu managementul AIT. La mijloc sunt niște datorii ale operatorului aerian, însă decizia va afecta mulți oameni. Un deputat de Timiș crede că Tarom ar putea interveni.
„Stimați pasageri, din cauza fricțiunilor create de către Aeroportul Internațional «Traian Vuia» din Timișoara suntem nevoiți să vă informăm asupra deciziei companiei Blue Air de a anula zborurile Timișoara-Iași-Cluj cu efect imediat. Este păcat că după o lungă colaborare să ajungem într-un asemenea punct, dar se pare că prezența companiilor românești pe piața din Romania deranjează din ce în ce mai tare. Operarea zborurilor pe acestă rută se suspendă începând cu data de 17 februarie 2018”, a anunțat, vineri, pe Facebook, compania Blue Air. Reprezentanții AIT au explicat ulterior că este vorba despre niște datorii ale operatorului aerian, situație înregistrată, de altfel, și în trecut, și s-au arătat deschiși la orice discuții. „Orice discrepanță poate fi rezolvată pe cale amiabilă, dacă acest lucru se dorește. Prin urmare, considerăm că, în zilele următoare, conducerile cele două societăți pot găsi soluții care să satisfacă interesul ambelor părți și care, în afară de interesele comerciale legitime, să conducă la continuarea prestării de servicii de transport aerian de calitate oferite clientului nostru comun – pasagerul”, au transmis cei de la aeroportul timișorean.
Deputatul USR de Timiș Cătălin Drulă a anunțat, luni, că va cere companiei Tarom să ia în considerare ruta spre Moldova. Operatorul aerian Blue Air a anunțat renunțarea la ruta Timișoara-Iași. „Argumente pentru profitabilitate există: Există o cerere certă pentru această rută. Media operatorului care a renunțat era de 50-60 pasageri pe segment. Tarom are cel mai potrivit avion din punct de vedere al capacității (ATR-ul 42 sau 72) pentru aceste volume de pasageri. Tarom are deja prezență pe aeroporturile respective: agenție, birou vânzări, personal de sol (chiar și tehnic). Tarom ar fi unicul operator pe această rută. Pentru Banat și Moldova, o legătură aeriană directă înseamnă oportunități de dezvoltare economică și socială. Alternativele de transport față de zborul direct (1 oră) sunt foarte proaste: trenul (16 ore), pe șosea (10-12 ore) sau zbor cu escală prin București (de la 4 la 9 ore). Voi trimite Tarom, ca membru în Comisia de Transporturi din Parlament, o solicitare oficială pentru a face o analiză de oportunitate privind introducerea rutei Timișoara-Iași”, spune Drulă. Zborurile „triangulare” între Iaşi, Cluj-Napoca şi Timişoara erau operaționale din octombrie 2016.
Comanzi, probezi, plătești doar ce păstrezi! O nouă tendință de shopping inteligent și confortabil pentru…
Palatul Administrativ din Timișoara a găzduit o întâlnire la care au participat liderii ADR Vest…
Jumătate dintre utilajele care vor lucra la forarea tunelurilor care vor fi realizate pe porțiunea…
În urma unei investiții a Administrației Bazinale de Apă Banat (ABA Banat), la Oravița au…
La foc automat. Ca în fiecare toamnă, prim-divizionara de volei feminin CSM Lugoj nu prea…
Lansat în 2013 în România, VESSMARY este un concept dedicat evidențierii feminității în toate formele…