Trei magazine noi în Openville, două în premieră regională

Dezvoltarea ansamblului Openville, proiectul mixt care integrează actualul Iulius Mall, aduce noi branduri în Timişoara. În ultima vreme s-au deschis aici trei magazine, din care două în premieră regională.

Brandul american de produse cosmetice NYX Professional Makeup a inaugurat la Timişoara primul său magazin din vestul ţării. Acesta este situat la demisolul Iulius Mall și este al doilea din reţeaua de malluri a companiei Iulius, după cel dinl Cluj. De la farduri de ochi, baze de machiaj, fonduri de ten, pudre, blush-uri, iluminatoare, corectoare, gloss-uri de buze, rujuri lichide şi clasice, mascara, gene false, până la pensule şi alte accesorii, articolele NYX Professional Makeup nu lipsesc din trusele de machiaj ale specialiștilor din întreagasneakers-ilor, a deschis în Iulius Mall Timişoara primul magazin din vestul ţării, în acelaşi timp cu Sport Vision, magazinul multibrand cu cea mai extinsă gamă de articole sportive. Cele două magazine au o suprafaţă totală de 300 mp şi completează mixul din zona sport a mallului. În cele două magazine veți găsi branduri precum Nike, Jordan, Adidas, New Balance, Puma, Converse, New Era, Reebok, Converse, Puma, Asics, Timberland și altele.

Dezvoltat în proximitatea Iulius Mall Timișoara, Openville va oferi, pe lângă peste 100 de noi magazine, un nou concept de cinema şi o varietate de destinații pentru petrecerea timpului liber, 10 săli pentru evenimente private şi corporate, restaurante şi cafenele tematice, cu panoramă spre cel mai mare parc suspendat din țară. Lucrările la componenta de retail au început în decembrie 2017 şi presupun crearea unei suprafaţe adiţionale de 47.000 mp, reprezentând extensia Iulius Mall Timișoara şi amenajarea unor spații de retail suplimentare la parterul clădirilor de birouri şi în zona parcului din ansamblu. Prima etapă va include şi 50.000 mp de birouri în operare (UBC 1, UBC 2, UBC 3) şi 52.000 mp în construcţie (UBC 0), un parc, un pasaj subteran destinat traficului auto şi peste 1.500 de noi locuri de parcare. Proiectul, realizat de companiile Iulius și Atterbury Europe, este o investiţie de peste 220 milioane de euro.

Share
Published by
Ioana Toma

Recent Posts

CCIAT oferă oportunități de formare profesională prin Proiectul „Rețea de Succes”

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, în calitate de beneficiar, și Agenția Județeană pentru…

2 ore ago

Rata șomajului din județul Timiș a ajuns la 1,06 la sută

Conform datelor oficiale ale Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Timiș, în județ, rata…

2 ore ago

UVT a cercetat cum percep oamenii interacțiunea cu inteligența artificială

Universitatea de Vest Timișoara a derulat un micro-studiu de percepție dedicate evaluării percepției Inteligenței Artificiale…

2 ore ago

Decizii în USR. Radu Miruță trece la Apărare, Irineu Darău preia Ministerului Economiei

Schimbare majoră în USR în privinţa propunerii pentru portofoliul de ministru al Apărării. Funcţia va…

3 ore ago

36 de ani după. Bucurii, tristeți, deliruri

Au trecut 36 de ani de la înlăturarea lui Ceaușescu de la conducerea României. Căderea…

4 ore ago

Primăria Moşniţa Nouă scoate la vânzare prin licitaţie mai multe parcele de teren aflate într-o zonă în continuă dezvoltare

Primăria Moșnița Nouă anunță organizarea licitației publice deschise pentru vânzarea a 22 de terenuri situate…

5 ore ago