În 30 noiembrie, casieriile Aquatim și birourile de relații cu publicul, care gestionează reclamațiile, contractele și avizele tehnice, vor fi închise.
Factura de apă poate fi achitată on-line, cu card bancar, pe site-ul societății, precum și la numeroase puncte de plată, cum ar fi rețelele bancare, oficiile poștale și diverși parteneri comerciali. Mai multe detalii găsiți aici.
În această perioadă, dispeceratul Aquatim este disponibil non-stop, la numerele de telefon 0256-201.362 și 0756-119.528, pentru înregistrarea sesizărilor privind serviciile de apă și canalizare. Este asigurată, de asemenea, permanența echipelor de intervenții, în funcție de necesitate.
Duminică, 28 decembrie 2025, în jurul orei 06:15, polițiștii au fost sesizați cu privire la…
Dacă ar fi să ilustrez anul 2025, ba chiar şi ultimii 36 de ani, rezumându-mă…
Există momente în copilărie care rămân pentru totdeauna: prima minge prinsă corect, primul gol marcat,…
Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…
Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…
Tâlhărie în a doua zi de Crăciun! Polițiștii Biroului de Investigații Criminale au reținut un…