Ministerul Educației Naționale transmite că nu intenționează organizarea unor clase separate pentru copiii cu nevoi speciale, ci dorește integrarea copiilor cu nevoi speciale în sistemul învățământului public de masă. Lămuririle sunt făcute cu privire la o declarație a ministrului Ecaterina Andronescu.
Ministrul Educației Ecaterina Andronescu a făcut o declarație controversată spunând că unii elevi cu cerinţe educaţionale speciale sunt trimişi în şcolile speciale, iar alţii integraţi în şcoală de masă. Ecaterina Androneascu a transmis că se gândeşte dacă ar putea împărţi mai mulţi într-un loc şi să punp profesori de sprijin.
Ministerul Educației Naționale (MEN) spune că „urmărește integrarea copiilor cu dificultăți de învățare în unitățile de învățământ de masă și dezvoltarea serviciilor de sprijin educațional prin creșterea numărului profesorilor de sprijin și a consilierilor școlari – cu suportul cărora se realizează terapiile necesare, precum și prin formarea cadrelor didactice care predau în clasele unde sunt integrați individual copii cu nevoi speciale (…) Declarațiile ministrului educației naționale, pe tema mai sus-menționată, au făcut referire întocmai la această necesitate, de a aloca suplimentar profesori de sprijin copiilor cu dificultăți de învățare. Precizăm că nu se intenționează organizarea unor clase separate, numai cu elevi cu cerințe educaționale speciale”.
Dacă v-ați bucurat de ieftinirea carburanților din ultimele zile, nu sperați să rămână prea mult…
Duminică, 28 decembrie 2025, în jurul orei 06:15, polițiștii au fost sesizați cu privire la…
Dacă ar fi să ilustrez anul 2025, ba chiar şi ultimii 36 de ani, rezumându-mă…
Există momente în copilărie care rămân pentru totdeauna: prima minge prinsă corect, primul gol marcat,…
Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…
Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…