Politicieni

Acuzaţii extrem de grave din partea lui Cătălin Drulă: Toată povestea miroase a șantaj și şpăgi. Probabil nedate

Nedeschiderea pentru circulaţie a loturilor 3 şi 4 din autostrada Lugoj – Deva ascunde alte interese, susţine deputatul USR de Timiş, Cătălin Drulă. Deşi se aştepta darea lor în trafic începând de luni, aceasta nu a avut loc, iar politicianul Uniunii Salvaţi România spune că la mijloc ar fi legată chiar de şantaj şi şpagă, care nu ar fi fost plătită, dar nu precizează şi cine ar fi trebuit să fie beneficiar al acesteia. Despre ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, Drulă spune că face circ mediatic prin refuzul de a recepţiona lotul 3.

Deputatul USR Cătălin Drulă critică nedarea în folosință a loturilor 3 și 4

„La 6 ani de la debutul lucrărilor la Autostrada Lugoj – Deva loturile 3 și 4, am ajuns la momentul deschiderii circulației, după nenumărate întârzieri, cauzate de indolența și incompetența autorităților (nu de urși sau lileci). Recepția lucrărilor fusese programată pentru ieri, 12.08.2019, însă ministrul Cuc împreună cu cei din CNAIR au început un nou circ mediatic, refuzând să facă recepția lotului 3. Nu e prima dată. În 2018 au ținut închis 8 luni lotul 3 al Autostrăzii Sebeș-Turda după care l-au deschis fără nicio problemă, după un circ similar. Cei care urmăresc știrile din infrastructură, își aduc aminte de asfaltul pe care se <<aluneca ca pe gresia din baie>> și alte gogomănii”, susţine Drulă.

Deputatul USR aduce o serie de acuzaţii extrem de grave, vorbeşte despre şpăgi, dar nu spune cine ar fi urmat să beneficieze de plăţi ilegale.

„Întârzierea deschiderii circulației este cel puțin iresponsabilitate. Dar mai degrabă corupție. Toată povestea miroase a șantaj și spăgi. Probabil nedate (cât/cui trebuie). La fel ca la Sebeș-Turda lot 3 unde autostrada a fost ținută 8 luni închisă, ca apoi (cu minime remedieri, mai mult de ochii lumii) să fie deschisă fără probleme. Cetățenii sunt pe ultimul loc în această mascaradă, deși din banii lor e construită autostrada. Îl întreb pe ministrul Cuc: cine răspunde de eventualele accidente de pe ultra-aglomeratul și nesigurul drum național în timp ce autostrada perfect folosibilă stă închisă? Din păcate, disprețul față de cetățeni e regula în guvernarea PSD, iar în CNAIR sunt destule unelte politice care se fac utile. O instituție viciată care trebuie reformată din temelii și toți servanții politici să dispară. Asta vom face la guvernare”, a încheiat Cătălin Drulă.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Doi jucători străini vin la SCM USV via Constanţa

Campioana națională de rugby, SCM USV Timișoara, și-a asigurat serviciile a doi jucători de la…

4 minute ago

Din această săptămână putem zbura direct între Timișoara și Dubai

Una dintre cele mai solicitate destinații aeriene din ultima perioadă din România, va avea o…

27 de minute ago

Florin Drăgan, rectorul UPT: „A fost un an plin de incertitudini în mediul economic, iar instabilitatea politică accentuează problemele”

La sfârșit de an, Florin Drăgan, rectorul Universității Politehnica Timișoara, a făcut o analiză a…

40 de minute ago

Crin Antonescu, anunţat candidatul comun al coaliţiei la alegerile prezidenţiale

PSD, PNL, UDMR și grupul minorităților naționale au ajuns la un acord de coaliție pentru…

O oră ago

Accidentul de la miezul nopţii. S-a răsturnat cu maşina în câmp

O clipă de neatenţie a fost destul încât să ajungă la spital. I s-a întâmplat…

2 ore ago

Marilen Pirtea, desemnat şi oficial preşedinte al PNL Timiş. Vasile Blaga, secretar general adjunct la nivel naţional

În şedinţa BPN a PNL desfăşurată duminică seara s-au luat câteva decizii care privesc şi…

2 ore ago