Politicieni

Acuzaţii extrem de grave din partea lui Cătălin Drulă: Toată povestea miroase a șantaj și şpăgi. Probabil nedate

Nedeschiderea pentru circulaţie a loturilor 3 şi 4 din autostrada Lugoj – Deva ascunde alte interese, susţine deputatul USR de Timiş, Cătălin Drulă. Deşi se aştepta darea lor în trafic începând de luni, aceasta nu a avut loc, iar politicianul Uniunii Salvaţi România spune că la mijloc ar fi legată chiar de şantaj şi şpagă, care nu ar fi fost plătită, dar nu precizează şi cine ar fi trebuit să fie beneficiar al acesteia. Despre ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, Drulă spune că face circ mediatic prin refuzul de a recepţiona lotul 3.

Deputatul USR Cătălin Drulă critică nedarea în folosință a loturilor 3 și 4

„La 6 ani de la debutul lucrărilor la Autostrada Lugoj – Deva loturile 3 și 4, am ajuns la momentul deschiderii circulației, după nenumărate întârzieri, cauzate de indolența și incompetența autorităților (nu de urși sau lileci). Recepția lucrărilor fusese programată pentru ieri, 12.08.2019, însă ministrul Cuc împreună cu cei din CNAIR au început un nou circ mediatic, refuzând să facă recepția lotului 3. Nu e prima dată. În 2018 au ținut închis 8 luni lotul 3 al Autostrăzii Sebeș-Turda după care l-au deschis fără nicio problemă, după un circ similar. Cei care urmăresc știrile din infrastructură, își aduc aminte de asfaltul pe care se <<aluneca ca pe gresia din baie>> și alte gogomănii”, susţine Drulă.

Deputatul USR aduce o serie de acuzaţii extrem de grave, vorbeşte despre şpăgi, dar nu spune cine ar fi urmat să beneficieze de plăţi ilegale.

„Întârzierea deschiderii circulației este cel puțin iresponsabilitate. Dar mai degrabă corupție. Toată povestea miroase a șantaj și spăgi. Probabil nedate (cât/cui trebuie). La fel ca la Sebeș-Turda lot 3 unde autostrada a fost ținută 8 luni închisă, ca apoi (cu minime remedieri, mai mult de ochii lumii) să fie deschisă fără probleme. Cetățenii sunt pe ultimul loc în această mascaradă, deși din banii lor e construită autostrada. Îl întreb pe ministrul Cuc: cine răspunde de eventualele accidente de pe ultra-aglomeratul și nesigurul drum național în timp ce autostrada perfect folosibilă stă închisă? Din păcate, disprețul față de cetățeni e regula în guvernarea PSD, iar în CNAIR sunt destule unelte politice care se fac utile. O instituție viciată care trebuie reformată din temelii și toți servanții politici să dispară. Asta vom face la guvernare”, a încheiat Cătălin Drulă.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Lucrările la Centura Sud au depășit pragul de 80 la sută din total/Foto

Luna iulie ca termen pentru finalizarea lucrărilor la Centura Sud de ocolire a Timișoarei va…

2 ore ago

A fost demarată licitația pentru noul pod de la Tapia

Administrația județeană a lansat, în sfârșit, licitația pentru realizarea unui nou pod peste canalul existent…

2 ore ago

Se lucrează la reabilitarea și dublarea căii ferate dintre Lugoj și Timișoara

Lucrările la mult așteptata reabilitare a căii ferate dintre Caransebeș și Arad, care include și…

3 ore ago

Mutare surprinzătoare la Prefectura Timiş. Subprefectul Ovidiu Drăgănescu va fi schimbat cu Sorina Ciurlea, şefa femeilor PNL

Potrivit unor surse din PNL, Ovidiu Drăgănecu va fi demis din funcţia de subprefect, în…

3 ore ago

Ghiroda, victorie importantă la Filiaşi. Poli pierde acasă cu Bihorul

Liga 3 a ajuns la runda a 5-a din play-off şi play-out. Ghiroda continuă să…

4 ore ago

Modelul Piedone. Neavând voie să candideze, primarii PSD din Recaş şi Şandra vor să lase primăriile moştenire fiilor lor

Sâmbătă au venit deciziile definitive în privinţa candidaturilor primarilor PSD din Recaş şi Şandra, Teodor…

4 ore ago