Primăria Timişoara

Marea cârpeală la trotuare continuă, iar marea reparaţie şi transformare cu pavele mai aşteaptă

După ce varianta placării cu plăci de pavaj a căzut momentan, primarul Nicolae Robu anunţă că acţiunea de cârpire a trotuarelor din zona centrală continuă. E o acţiune normală, spune acesta, care a găsit şi motivul pentru care spărturile au apărut, nu intervenţia la drumuri, neapărat, ci faptul că au fost duse în subteran diferite tubulaturi de utilităţi.

Trotuarele sparte din zona zero a Timişoarei nu sunt o noutate apărută după intervenţia la drumurile din zonă, oricum erau probleme aici, spune Robu. Acestea au apărut de mai mult timp pentru că furnizorii de utilităţi ar fi spart deja trotuarele ca să bage în pământ diferite tubulaturi şi reţele, încearcă primarul să motiveze gropile imense existente.

„Se lucrează la refacerea trotuarelor, se lucrează la Continental (n.r. Hotel Continental, în zona centrală), în aşa fel ca până la iarnă să fie gata. Nu facem acum schimbarea de la bitum la pavaj, se fac intervenţii în regim de forţă majoră, are loc reasfaltarea înspre borduri. Nu e ceva nou, ducerea în subteran a unor tubulaturi şi reţele a dus la apariţia intervenţiei la trotuare. Trebuie intervenit la trotuare, de multă vreme, starea era foarte proastă. Ne concentrăm şi pe aceste trotuare, să asigurăm normalitatea, nu e nimic senzaţional, e normalul”, a declarat Nicolae Robu.

Cele mai mari probleme au apărut la trotuarele din zona centrală după ce s-a lucrat la carosabilul pentru circulaţia auto, când muncitorii au „ciupit” puţin din zonele pietonale, dar, ulterior, găurile lăsate nu au fost reasfaltate. În urmă cu mai mult de o lună, primarul anunţa marea reparaţie la trotuarele din zona zero a oraşului, dar aceasta nu a mai avut loc, iar oamenii au ajuns în situaţia de a fi nevoiţi să facă acrobaţii pentru a putea umbla, trece strada sau să coboare din mijloacele de transport în comun. Spunând că nu s-a găsit încă un furnizor pentru pavelele speciale, „naturale”, primarul s-a văzut nevoit să recunoască faptul că marea reparaţie mai întârzie şi că e nevoie, pe moment, de clasicele cârpeli cu asfalt, şi la spaţiile pietonale de pe străzi.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Lucrările la Centura Sud au depășit pragul de 80 la sută din total/Foto

Luna iulie ca termen pentru finalizarea lucrărilor la Centura Sud de ocolire a Timișoarei va…

2 ore ago

A fost demarată licitația pentru noul pod de la Tapia

Administrația județeană a lansat, în sfârșit, licitația pentru realizarea unui nou pod peste canalul existent…

2 ore ago

Se lucrează la reabilitarea și dublarea căii ferate dintre Lugoj și Timișoara

Lucrările la mult așteptata reabilitare a căii ferate dintre Caransebeș și Arad, care include și…

3 ore ago

Mutare surprinzătoare la Prefectura Timiş. Subprefectul Ovidiu Drăgănescu va fi schimbat cu Sorina Ciurlea, şefa femeilor PNL

Potrivit unor surse din PNL, Ovidiu Drăgănecu va fi demis din funcţia de subprefect, în…

3 ore ago

Ghiroda, victorie importantă la Filiaşi. Poli pierde acasă cu Bihorul

Liga 3 a ajuns la runda a 5-a din play-off şi play-out. Ghiroda continuă să…

4 ore ago

Modelul Piedone. Neavând voie să candideze, primarii PSD din Recaş şi Şandra vor să lase primăriile moştenire fiilor lor

Sâmbătă au venit deciziile definitive în privinţa candidaturilor primarilor PSD din Recaş şi Şandra, Teodor…

4 ore ago