floare de colt
„O floare de colț pentru un prânz cald” se numește campania care are loc și în acest an la Timișoara, în diferite firme. Angajații pot cumpără cu 10 lei o floare de colț de la un voluntar – o broșă –, acesta fiind prețul unei mese calde pentru un copil dintr-o familiei defavorizată din Timiș.
Toate donațiile obținute în urma distribuirii florilor de colț vor asigura o masă caldă pentru cei 700 de copii sprijiniți de Fundația United Way în județul Timiș. Broșa în formă de floare de colț se poartă pe durata campaniei, ca semn al generozității. Fundația Hațegan, inițiatorul acestei campanii, invită firmele din Timișoara și din regiune să se implice în distribuirea broșelor în formă de floare de colț, care reprezintă simbolul generozității. Campania durează până în 22 noiembrie. Puteți contacta Fundația Hațegan aici: http://fundatiahategan.ro/.
Anul trecut, au fost implicate 40 de firme care și s-au distribuit 4.700 de broșe – 4.700 de mese calde copiilor defavorizați social din cele trei centre ale Fundației United Way Timișoara.
Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…
Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…
Tâlhărie în a doua zi de Crăciun! Polițiștii Biroului de Investigații Criminale au reținut un…
Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a vizitat șantierul tronsonului de autostradă dintre…
După ce luna decembrie a fost mult mai caldă ca de obicei, cel puțin până…
Lecții economice și politice dintr-un an ratat 2025 nu a fost anul crizelor spectaculoase. A…