„O floare de colț pentru un prânz cald” se numește campania care are loc și în acest an la Timișoara, în diferite firme. Angajații pot cumpără cu 10 lei o floare de colț de la un voluntar – o broșă –, acesta fiind prețul unei mese calde pentru un copil dintr-o familiei defavorizată din Timiș.
Toate donațiile obținute în urma distribuirii florilor de colț vor asigura o masă caldă pentru cei 700 de copii sprijiniți de Fundația United Way în județul Timiș. Broșa în formă de floare de colț se poartă pe durata campaniei, ca semn al generozității. Fundația Hațegan, inițiatorul acestei campanii, invită firmele din Timișoara și din regiune să se implice în distribuirea broșelor în formă de floare de colț, care reprezintă simbolul generozității. Campania durează până în 22 noiembrie. Puteți contacta Fundația Hațegan aici: http://fundatiahategan.ro/.
Anul trecut, au fost implicate 40 de firme care și s-au distribuit 4.700 de broșe – 4.700 de mese calde copiilor defavorizați social din cele trei centre ale Fundației United Way Timișoara.
Contribuabilii români sunt avertizați de Agenția Națională de Administrare Fiscală cu privire la reapariția unor…
Clădirea cinematografului Studio, din centrul Timișoarei, a fost finalizată. După o investiție de cinci milioane…
Cetăţenii românii care în ziua votului pentru alegerile prezidențiale nu se află pe teritoriul României pot…
În vestul ţării este Cod Roşu de viscol puternic. Vineri dimineața, la ora 10.00, ca…
Divizionara secundă CSC Dumbrăvița intră în „ultima turnantă” a sezonului de toamnă din Liga 2.…
Vineri dimineața, polițiștii Secției 2 Urbane Timișoara au fost sesizați cu privire la faptul că,…