„O floare de colț pentru un prânz cald” se numește campania care are loc și în acest an la Timișoara, în diferite firme. Angajații pot cumpără cu 10 lei o floare de colț de la un voluntar – o broșă –, acesta fiind prețul unei mese calde pentru un copil dintr-o familiei defavorizată din Timiș.
Toate donațiile obținute în urma distribuirii florilor de colț vor asigura o masă caldă pentru cei 700 de copii sprijiniți de Fundația United Way în județul Timiș. Broșa în formă de floare de colț se poartă pe durata campaniei, ca semn al generozității. Fundația Hațegan, inițiatorul acestei campanii, invită firmele din Timișoara și din regiune să se implice în distribuirea broșelor în formă de floare de colț, care reprezintă simbolul generozității. Campania durează până în 22 noiembrie. Puteți contacta Fundația Hațegan aici: http://fundatiahategan.ro/.
Anul trecut, au fost implicate 40 de firme care și s-au distribuit 4.700 de broșe – 4.700 de mese calde copiilor defavorizați social din cele trei centre ale Fundației United Way Timișoara.
Comentarii prin facebook