Administratie

A fost deschisă oficial circulaţia autovehiculelor pe lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva, dar în regim de drum naţional

Mult aşteptata deschidere a lotului 3 din Lugoj – Deva a avut loc luni, 23 decembrie, la orele prânzului, dar acesta a fost deschis circulaţiei în regim de drum naţional, a anunţat Horaţiu Simion, noul director cu delegaţie al Direcţiei de Dumuri şi Poduri Timişoara. În continuare se vor aplica restricţii drastice de circulaţie, este vorba de viteza limitată la 80 de kilometri pe oră, chiar la 60 în trei zone, respectiv doar pentru vehicule cu masa totală de 7,5 tone.

Liber pe lotul 3! De luni la prânz, maşinile mici pot intra pe acest tronson, evitând deplasarea dificilă de pe drumul naţional dintre Lugoj şi Deva, între nodurile de la Holdea şi Ilia.
„Acest drum prezintă siguranţă, în condiţii de drum naţional cu patru benzi de circulaţie, pentru că astăzi deschidem acest drum în condiţii de drum naţional. O facem în condiţii de viteză de 80 de kilometri pe oră, mai puţin pe trei lucrări de artă, care urmează să fie supravegheate în continuare, unde viteza urmează să fie de 60 de kilometri pe oră. Numai pentru vehiculele a căror masă totală urmează să fie de până la 7,5 tone. Cele trei lucrări de artă amintite sunt în supraveghere, pentru a se vedea cum se comportă sub trafic, iar pentru a vedea acest lucru viteza este redusă, conform constatărilor expertizei, la 60 de kilometri pe oră. Se vor face lucrările de reparaţii moenţionate de expertiză, tot sectorul de autostradă este într-o monitorizare, depinde de monitorizare”, a declarat Simion, la deschiderea traficului.
Deocamdată nu se ştie cât va dura această supraveghere, de asemenea, de impunerea restricţiei de greutate a vehiculelor se va ocupa Poliţia Autostrăzi
„Discutăm de un drum naţional deschis pentru circulaţie. Depinde de comportarea în trafic a acestui sector. Noi punem tablă (n.r. cu restricţia de greutate), despre respectare există o altă autoritate care se ocupă, adică Poliţia Autostrăzi”, a mai subliniat Simion.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Parcările acoperite pentru biciclete, inițiate de Moș, au acum o soluție. Nica și Fritz sunt colaboratori politici, proiectul nu se mai blochează

Cristian Moș, candidat independent la funcția de primar al Timișoarei, își poate vedea acum unul…

O oră ago

UMB e în concediu, dar pe Centura Sud se lucrează în continuare

Zilele de Paști au adus o scădere a activității de pe șantierul Centurii Sud. Muncitorii…

O oră ago

Titu Birceanu poate rămâne președintele Biroului Electoral de Circumscripție Timișoara

Biroul Electoral de Circumscripție Timiș a respins contestația formulată împotriva preşedintelui Biroului Electoral de Circumscripție…

O oră ago

Raoul Trifan, despre legea combaterii evaziunii fiscale: “Pe lângă Iohannis, Dragnea era un amator”

Senatorul USR de Timiş, Raoul Trifan, afirmă că legea promulgată, vineri, de preşedintele Klaus Iohannis,…

2 ore ago

Viceprimarul Cosmin Tabără, trimis la ascuțit creioane, după ce rămâne și fără bazele sportive

Primarul Dominic Fritz a decis că e timpul ca viceprimarul său liberal să treacă efectiv…

4 ore ago

Alfred Simonis solicită sancționarea grupurilor politice ale Alianței Dreapta Unită și ai AUR pentru circul de joi noaptea, din Piața Unirii

PSD Timiș atacă Alianța Dreapta Unită și spun că liderii locali ai acesteia folosesc circul…

6 ore ago