Afaceri

Iulius Town a fost desemnat, pentru al doilea an consecutiv, Proiectul de retail al anului

Revista Real Estate Magazine a premiat, pentru al doilea an consecutiv, şi în acest an, Iulius Town Timișoara cu titlul de „Proiectul de retail al anului”. Distincţia a fost acordată în cadrul Galei Premiilor Real Estate 2019, care s-a desfășurat la sfârșitul săptămânii trecute, în Capitală, și care a reunit peste 400 de specialiști ai pieței imobiliare.

Premiile Real Estate Magazine oferă recunoaștere celor mai dinamice companii și manageri cu performanțe, care au livrat proiecte inovatoare în piață și care au continuat să investească în dezvoltare. Distincția a fost acordată pentru aportul adus pieței de profil de proiectul mixed – use dezvoltat în premieră în vestul țării.
Inaugurat la finalul lunii august, Iulius Town reprezintă cea mai mare suprafață de retail din afara Capitalei, de peste 120.000 mp, care include peste 450 de magazine, noi concepte ale unor branduri internaționale, retaileri în premieră pentru regiune, restaurante și cafenele tematice cu amenajări inedite și un mix complet de opțiuni de relaxare și entertainment. Totodată, componenta de retail a ansamblului include numeroase servicii, de la centru de sănătate și fitness, prima grădiniță cu predare exclusiv în limba engleză, după curiculum britanic, dar și o școală primară, multiplex cinema care se va extinde și va implementa un concept VIP, până la birouri ale instituțiilor publice.
Iulius Town este principala atracție de shopping și petrecere a timpului liber pentru timișoreni și locuitorii din județele vecine, dar și pentru cei din Serbia și Ungaria. Anual, Iulius Mall întregistra peste 16 milioane de vizitatori, iar estimările pentru Iulius Town indică o creștere până la peste 20 de milioane. Proiectul include și trei clădiri de birouri funcționale, cu o suprafață totală de 50.000 mp, trei săli de evenimente, un parc, carusel pentru copii și patinoar sezonier, dar și aproximativ 4.070 de locuri de parcare.
Iulius Town a presupus integrarea Iulius Mall Timişoara într-un proiect amplu de regenerare urbană, completându-l cu funcţiuni de retail, office şi entertainment. Investiția companiilor IULIUS şi Atterbury Europe, cea mai mare din regiune, depășește 442 de milioane de euro.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Ad Libitum va face spectacol sâmbătă în Sala Capitol din Timişoara

Într-un concert devenit tradiție, Ad Libitum Voices aduce de anul acesta primăvara și la Timișoara,…

O oră ago

Puținul cu care ne mulțumim

Prima oară când am auzit de AUR se întâmpla în campania electorală din 2020. Atunci,…

O oră ago

Programul de lucrări al SDM în ziua de 9 mai 2024

Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 09.05.2024, unde se vor executa reparaţii…

2 ore ago

Dominic Fritz vs. Clanurile din Timișoara. Ce s-a mai recuperat pe lângă strada Cezar?

Strada Cezar, blocată de ani de zile, de clanurile Cârpaci și Stancu, a fost revendicată.…

17 ore ago

Cristian Moș – “ Îmi iau angajamentul că dacă nu voi respecta termenele proiectelor pe care le voi demara voi demisiona”

Când și-a anunțat intenția de a candida pentru funcția de primar s-a vehiculat că face…

17 ore ago

Primăria Timișoara și partenerii din programul campusului de învățământ dual se pun pe promovat acest sistem educațional

Cu banii asigurați pentru ridicarea unui campus pentru învățământ dual, Primăria Timișoara, împreună cu ceilalți…

18 ore ago