Afaceri

Iulius Town a fost desemnat, pentru al doilea an consecutiv, Proiectul de retail al anului

Revista Real Estate Magazine a premiat, pentru al doilea an consecutiv, şi în acest an, Iulius Town Timișoara cu titlul de „Proiectul de retail al anului”. Distincţia a fost acordată în cadrul Galei Premiilor Real Estate 2019, care s-a desfășurat la sfârșitul săptămânii trecute, în Capitală, și care a reunit peste 400 de specialiști ai pieței imobiliare.

Premiile Real Estate Magazine oferă recunoaștere celor mai dinamice companii și manageri cu performanțe, care au livrat proiecte inovatoare în piață și care au continuat să investească în dezvoltare. Distincția a fost acordată pentru aportul adus pieței de profil de proiectul mixed – use dezvoltat în premieră în vestul țării.
Inaugurat la finalul lunii august, Iulius Town reprezintă cea mai mare suprafață de retail din afara Capitalei, de peste 120.000 mp, care include peste 450 de magazine, noi concepte ale unor branduri internaționale, retaileri în premieră pentru regiune, restaurante și cafenele tematice cu amenajări inedite și un mix complet de opțiuni de relaxare și entertainment. Totodată, componenta de retail a ansamblului include numeroase servicii, de la centru de sănătate și fitness, prima grădiniță cu predare exclusiv în limba engleză, după curiculum britanic, dar și o școală primară, multiplex cinema care se va extinde și va implementa un concept VIP, până la birouri ale instituțiilor publice.
Iulius Town este principala atracție de shopping și petrecere a timpului liber pentru timișoreni și locuitorii din județele vecine, dar și pentru cei din Serbia și Ungaria. Anual, Iulius Mall întregistra peste 16 milioane de vizitatori, iar estimările pentru Iulius Town indică o creștere până la peste 20 de milioane. Proiectul include și trei clădiri de birouri funcționale, cu o suprafață totală de 50.000 mp, trei săli de evenimente, un parc, carusel pentru copii și patinoar sezonier, dar și aproximativ 4.070 de locuri de parcare.
Iulius Town a presupus integrarea Iulius Mall Timişoara într-un proiect amplu de regenerare urbană, completându-l cu funcţiuni de retail, office şi entertainment. Investiția companiilor IULIUS şi Atterbury Europe, cea mai mare din regiune, depășește 442 de milioane de euro.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

S-au împărţit ministerele pe partide. PNL rămâne marele perdant. Un timişorean va fi sigur în guvern, un altul e în cărţi

În noul Guvern Ciolacu, PSD va avea opt ministere, PNL – şase, iar UDMR –…

2 ore ago

Emoţii mari pentru o familie din Lovrin, care de sărbători putea rămâne fără casă din cauza unui incendiu

Duminică, 22 decembrie, în jurul orei 12:10, ISU Timiş a fost anunţat despre producerea unui…

5 ore ago

Oprit în trafic înainte de a produce nenorociri! Beat „mort” şi fără permis, cu tupeu la volan

„Curaj” prostesc! La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Poliție Rurală Belinț au reținut…

6 ore ago

Culmea prostiei? Să furi o maşină, să nu ai permis şi să mai faci şi accident

Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…

7 ore ago

CCIA Timiș lansează două cursuri gatuite de profesionalizare a angajaților

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș anunță lansarea a două cursuri gratuite care…

7 ore ago

Lista proiectelor de pe lista suplimentarelor e prea stufoasă. O consilieră locală de la AUR vrea limitarea acestei proceduri

Primarul Dominic Fritz a fost luat la rost de unul dintre cei trei consilieri locali…

7 ore ago