Administratie

Lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva s-ar putea deschide în câteva zile

Minunea deschiderii lotului 3 din autostrada Lugoj – Deva s-ar putea întâmpla chiar înaintea sărbătorilor de iarnă. După demararea unor lucrări la podul peste Mureş de pe acest tronson, cei de la Compania de Drumuri verifică în aceste zile nodul de la Holdea, în vederea preluării investiţiei de la constructor.

În câteva zile am putea asista la o nouă „minune” în domeniul infrastructurii rutiere din zona de vest a României, anume deschiderea pentru circulaţie a lotului 3 din Lugoj – Deva. Acesta stătea închis încă din vară, deşi fusese finalizat de constructorul spaniol. Din cauza disputelor legate de calitatea lucrărilor, între beneficiar, Compania Naţională de Administrare a Investiţiilor, şi constructorul, un grup de firme condus de spaniolii de la Comsa, contractul a fost reziliat când ajunsese la doar două procente înainte de finalitare.
CNAIR a contractat o firmă să realizeze o serie de lucrări la podul construit pe acest lot peste Mureş. Asociaţia Pro Infrastructură a acuzat compania că aceste reparaţii sunt doar un exerciţiu de imagine pentru a masca menţinerea închisă a tronsonului (https://debanat.ro/2019/12/acuzatii-grave-reparatiile-de-pe-autostrada-lugoj-deva-doar-pentru-a-acoperi-orgoliul-politicienilor_273028.html )
Conform unor informaţii, în aceste zile cei de la CNAIR derulează operaţiunile de verificare în vederea preluării nodului de urcare şi coborâre pe lotul 3 de la Holdea. Interesant este că şi acest nod a fost realizat de acelaşi grup de firme care a realizat şi tronsonul de autostradă. Fără deschiderea acestui nod nu este posbilă deschiderea acestei porţiuni de autostradă.
Dacă se va putea circula şi pe lotul 3 din Lugoj – Deva se va putea asigura rularea exclusiv pe autostradă între Nădlac şi Sibiu cu excepţia a 15 kilometri din lotul 2, celebra porţiune cu „tunelurile pentru urşi”
Pentru tronsonul dintre Ilia şi Holdea, consultantul care a verificat lucrările efectuate au recomandat deschiderea circulaţiei cu restricţii de tonaj pentru camioane şi cu limitarea vitezei.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Alfred Simonis, atac la PNL, dar vizat e Alin Popoviciu, pentru situaţia din Sânnicolau Mare: Din interese politice blochează dezvoltarea oraşului

Preşedintele CJ Timiş, Alfred Simonois, i-a atacat dur pe liderii PNL Timiş, pentru situaţia din…

16 minute ago

SCM Poli, misiune foarte grea împotriva unei echipe „europene”

Liga Națională de handbal se reia după fereastra echipelor naționale. Formația noastră joacă în deplasare,…

36 de minute ago

1.230 de primari. Aşa, şi? Şi în Timiş PNL are 37 de primari, dar în câte localităţi va câştiga Ciucă?

„Avem 1.230 de primari!”. Este argumentul vândut drept imbatabil de Rareş Bogdan şi compania pentru…

2 ore ago

Raportul de sustenabilitate IULIUS 2023: 500.000 de mp certificați LEED, scăderea cu 26% a consumului total de energie

Grupul IULIUS, unul dintre cei mai mari dezvoltatori mixed-use de regenerare urbană din România, a…

3 ore ago

Glovo Academy ajunge la Timișoara: cursuri interactive de business și digitalizare pentru restaurantele locale

Proiectul Glovo Academy, organizat de platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de…

3 ore ago

Pericolul major al alegerilor prezidențiale. Rolul PNL în blocarea alianței PSD-AUR

Ultimul sondaj CIRA realizat la comanda EVZ arată că în finala alegerilor prezidențiale au șanse…

3 ore ago