Un număr de peste 20 de treceri la nivel peste calea ferată, aflate pe drumurile naţionale din Timiş, vor intra într-un amplu proces de reabilitare. Finanţarea este asigurată printr-un proiect european, pe Programul Operaţional Infrastructură Mare, în valoare totală de 34 de milioane de lei.
Compania Naţională de Administrare a Infrastructuriii Rutiere va reabilita aceste treceri, care nu se află într-o stare prea bună, prin intermediul proiectului „Măsuri de îmbunătățire a siguranței traficului prin amenajarea trecerilor la nivel a drumurilor cu calea ferată”. Acest proiect, finanțat din fonduri europene nerambursabile din cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, are ca scop creșterea siguranței rutiere prin amenajarea a 246 de treceri la nivel a drumurilor naționale cu calea ferată până la sfârșitul anului 2021.Valoarea totală a contractului este de 34,324 milioane de lei și are ca durată de implementare 24 de luni.
Proiectul constă în amenajarea trecerilor la nivel a drumurilor naționale cu calea ferată și presupune: montajul de stâlpi de iluminat cu încărcare solară; montajul de stâlpi pentru delimitarea sensurilor de circulație; semnalizare rutieră orizontală (simboluri preformate și benzi rezonatoare din marcaj rutier); marcaj tip covor antiderapant (se va realiza pe o distanță de 50 m, între barieră și indicator)
Implementarea proiectului va crește gradul de siguranță a traficului, prin adoptarea soluțiilor tehnice care să reducă numărul de accidente rutiere grave produse pe drumurile naționale la intersecția cu trecerile la nivel cu calea ferată.
În Timiş sunt 20 de locaţii care vor beneficia de investiţii: DN 6 – Timișoara – Becicherecu Mic, la Șandra, Sânnicolau Mare; DN 58B – Gătaia, Gătaia – Birda, DN 59, la Jebel; DN 59A, la Săcălaz, Beregsău Mare, Jimbolia; DN 59B, la Cărpiniș, Pustiniș, Iohanesfeld, Cruceni, Livezile, Deta; DN 59C, la Jimbolia, Comloșu Mare – Teremia Mare, Sânnicolau Mare, 68A – Făget și Margina.
Lucrările vor fi executate de societatea Vesta Investment SRL. Acestea includ montajul de stâlpi de iluminat cu încărcare solară; montajul de stâlpi pentru delimitarea sensurilor de circulație; semnalizare rutieră orizontală (simboluri preformate și benzi rezonatoare din marcaj rutier); marcaj tip covor antiderapant (se va realiza pe o distanță de 50 m, între barieră și indicator).
Contribuabilii români sunt avertizați de Agenția Națională de Administrare Fiscală cu privire la reapariția unor…
Clădirea cinematografului Studio, din centrul Timișoarei, a fost finalizată. După o investiție de cinci milioane…
Cetăţenii românii care în ziua votului pentru alegerile prezidențiale nu se află pe teritoriul României pot…
În vestul ţării este Cod Roşu de viscol puternic. Vineri dimineața, la ora 10.00, ca…
Divizionara secundă CSC Dumbrăvița intră în „ultima turnantă” a sezonului de toamnă din Liga 2.…
Vineri dimineața, polițiștii Secției 2 Urbane Timișoara au fost sesizați cu privire la faptul că,…