Un număr de peste 20 de treceri la nivel peste calea ferată, aflate pe drumurile naţionale din Timiş, vor intra într-un amplu proces de reabilitare. Finanţarea este asigurată printr-un proiect european, pe Programul Operaţional Infrastructură Mare, în valoare totală de 34 de milioane de lei.
Compania Naţională de Administrare a Infrastructuriii Rutiere va reabilita aceste treceri, care nu se află într-o stare prea bună, prin intermediul proiectului „Măsuri de îmbunătățire a siguranței traficului prin amenajarea trecerilor la nivel a drumurilor cu calea ferată”. Acest proiect, finanțat din fonduri europene nerambursabile din cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, are ca scop creșterea siguranței rutiere prin amenajarea a 246 de treceri la nivel a drumurilor naționale cu calea ferată până la sfârșitul anului 2021.Valoarea totală a contractului este de 34,324 milioane de lei și are ca durată de implementare 24 de luni.
Proiectul constă în amenajarea trecerilor la nivel a drumurilor naționale cu calea ferată și presupune: montajul de stâlpi de iluminat cu încărcare solară; montajul de stâlpi pentru delimitarea sensurilor de circulație; semnalizare rutieră orizontală (simboluri preformate și benzi rezonatoare din marcaj rutier); marcaj tip covor antiderapant (se va realiza pe o distanță de 50 m, între barieră și indicator)
Implementarea proiectului va crește gradul de siguranță a traficului, prin adoptarea soluțiilor tehnice care să reducă numărul de accidente rutiere grave produse pe drumurile naționale la intersecția cu trecerile la nivel cu calea ferată.
În Timiş sunt 20 de locaţii care vor beneficia de investiţii: DN 6 – Timișoara – Becicherecu Mic, la Șandra, Sânnicolau Mare; DN 58B – Gătaia, Gătaia – Birda, DN 59, la Jebel; DN 59A, la Săcălaz, Beregsău Mare, Jimbolia; DN 59B, la Cărpiniș, Pustiniș, Iohanesfeld, Cruceni, Livezile, Deta; DN 59C, la Jimbolia, Comloșu Mare – Teremia Mare, Sânnicolau Mare, 68A – Făget și Margina.
Lucrările vor fi executate de societatea Vesta Investment SRL. Acestea includ montajul de stâlpi de iluminat cu încărcare solară; montajul de stâlpi pentru delimitarea sensurilor de circulație; semnalizare rutieră orizontală (simboluri preformate și benzi rezonatoare din marcaj rutier); marcaj tip covor antiderapant (se va realiza pe o distanță de 50 m, între barieră și indicator).
Campioana națională de rugby, SCM USV Timișoara, și-a asigurat serviciile a doi jucători de la…
Una dintre cele mai solicitate destinații aeriene din ultima perioadă din România, va avea o…
La sfârșit de an, Florin Drăgan, rectorul Universității Politehnica Timișoara, a făcut o analiză a…
PSD, PNL, UDMR și grupul minorităților naționale au ajuns la un acord de coaliție pentru…
O clipă de neatenţie a fost destul încât să ajungă la spital. I s-a întâmplat…
În şedinţa BPN a PNL desfăşurată duminică seara s-au luat câteva decizii care privesc şi…