Social

Măsuri luate de către RETIM pentru prevenirea răspândirii COVID-19

Societatea RETIM Ecologic Service SA a luat mai multe măsuri pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19. Măsurile vor fi reevaluate săptămânal, iar orice modificări vor fi anunţate în mass-media şi pe website-ul companiei www.retim.ro în secţiunea „Ştiri”.

Activitatea de colectare deşeuri

Programele de colectare zilnică a deşeurilor rămân pentru moment neschimbate, recipientele fiind ridicate conform orarelor obişnuite.

Distribuirea şi înlocuirea de recipiente

Distribuirea curentă şi înlocuirea de recipiente (pubelă, sac, container) către clienţii noi sau existenţi este sistată în această perioadă. În cazul unor situaţii de urgenţă, RETIM menţine deschise două centre, de unde pot fi ridicate recipiente, la următoarele adrese, :

– Timişoara – Calea Torontalului, nr 94

– Arad – Calea 6 Vânători, nr 51

Birouri de relaţii cu publicul şi casierii

Orarul de funcţionare al birourilor de relaţii cu publicul/casierii rămâne neschimbat. Pentru a evita producerea de aglomerări care cresc riscul de contaminare accesul în casierii este limitat. Se permite accesul, pe rând, câte unui singur client la fiecare operator.

RETIM a luat mai multe măsuri de protecţie pentru aceste spaţii:

– Casieriile sunt dotate cu dispensere cu dezinfectant.

– Delimitarea spaţiilor dintre client şi operator astfel încât să se asigure o minimă distanţă de siguranţă.

– Curăţarea şi dezinfectarea periodică a spaţiilor de lucru.

RETIM oferă clienţilor săi soluţii online:

– Pentru solicitarea facturii electronice se poate accesa secţiunea: Factura Electronică.

– Pentru plata facturii online este necesar sa creati un cont pe link-ul Contul Meu urmând indicaţiile din exemplele video pe care le puteti găsi aici: Contul Meu.

– Pentru contractare (doar pentru persoane fizice) accesaţi link-ul: Completare Contract.

– Pentru sesizări puteţi să scrieţi pe adresa de e-mail contractare@retim.ro (sesizări judeţul Timiş) sau contractarearad@retim.ro (sesizări judeţul Arad).

De asemenea, operatorii serviciului de Call-center vă stau la dispoziţie la numărul +40374885692 de luni până vineri între orele 07.00 – 19.00.

Share
Published by
Dana Popa

Recent Posts

STPT oferă în noaptea de Înviere curse speciale, după un orar prelungit, pe mai multe rute de tramvai

În Noaptea de Înviere, programul de circulație a mijloacelor de transport va fi prelungit pentru…

12 minute ago

Cât e chiria pentru un apartament în zonele din Timișoara. Cetate, cel mai scump cartier, Buziașului cel mai ieftin

Cererea pentru închirierea de locuințe la Timișoara este în creștere cu cinci procente. Prețurile pornesc…

18 minute ago

Sfânta Lumină ajunge pe calea aerului în Timişoara sâmbătă seară

Sfânta Lumină va fi adusă de la Ierusalim sâmbătă seara de Superiorul Aşezămintelor Patriarhiei Române…

32 de minute ago

Tragedie în noaptea de vineri spre sâmbătă. Un bărbat de 44 de ani a murit într-un incendiu

În această noapte, în jurul orei 01:50, pompierii au fost solicitați să intervină pe strada…

2 ore ago

Liga 3. Ghiroda pierde două puncte mari acasă, Politehnica se impune în sfârşit cu Buziaşul

Înainte de Paștele ortodox, în Liga 3 s-a jucat doar vineri, 3 mai 2024, partidele…

2 ore ago

Victorie cu clasă a SCM Timişoara în meciul pentru locul 13

Echipa de baschet a Timişoarei s-a descurcat de minune în primul joc al seriei cu…

3 ore ago