Economic

CNAIR şi ministrul Transporturilor au viziuni diferite pentru lotul 3 din Lugoj – Deva

Ministrul Transporturilor insistă pentru deschiderea  urgentă a circulaţiei rutiere pentru traficul greu pe lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva, aceasta în timp ce Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere se pregăteşte să dea peste 1,6 milioane de lei pe noi studii efectuate pe acelaşi tronson. Lucian Bode insistă şi pentru rezolvarea unei alte probleme tărăgănată de mult timp de subordonaţii de la CNAIR, cea a sectorului cu tuneluri de pe lotul 2.

Modul de abordare al problemelor restricţiilor de trafic de pe lotul 3 din Lugoj – Deva sunt văzute diferit, cel puţin declarativ, de ministrul Transporturilor, respectiv de cei de la CNAIR. În timp ce Compania vrea să cheltuie bani grămnadă pentru tot felul de studii ţi cercetări, ministrul insistă pentru eliminarea restricţiilor de trafic.

CNAIR doar ce a anunţat că va aloca 1,65 de milioane de lei pentru un nou studiu efectuat aici, vineri Lucian Bode, posibil într-un avânt cu iz electoral, a vizitat lotul respectiv şi a cerut să se permită intrarea camioanelor pe această porţiune de autostradă.

„Am solicitat managementului CNAIR să vină urgent cu soluții pentru lotul 3 și lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva. Așteptările sunt mari de la noi, de aceea pentru lotul 3 am solicitat, din partea CNAIR, un plan urgent cu lucrările ce trebuie efectuate pentru ridicarea restricțiilor de viteză și tonaj, iar circulația să se desfășoare in condiții de siguranță”, a spus Bode referitor la lotul 3.

Vă reamintim că lotul 3 a fost deschis circulaţiei în luna decembrie a anului trecut, deşi era (aproape) finalizat din vară. Deschiderea s-a făcut cu restricţii importante de viteză, respectiv cu interzicerea traficului greu de a circula pe aici, motivându-se existenţa unor deficienţe în construcţie.

O altă problemă abordată este cea a lotului 2, mai precis a porţiunii de zece kilometri care lipseşte din proiect, cea cu celebrele „tuneluri pentru urşi”. Aici, tot CNAIR tărăgănează de mult prea mult timp lansarea unei licitaţii pentru stabilirea firmei care se va ocupa cu proiectarea şi construcţia acestei porţiuni dificile de autostradă.

„Pentru lotul 2, secțiunea E, al aceleiași autostrăzi, aștept din partea conducerii CNAIR o foaie de parcurs cu termene clare pentru ca lucrările la acest tronson să debuteze cât mai curând. Trebuie să existe voință și multă responsabilitate din partea tuturor celor implicați în munca aceasta. CNAIR, in calitate de beneficiar, are datoria să monitorizeze din teren aceste lucrări, de aceea, managerii de proiect vor fi detașați pe șantiere. Este o decizie luată împreună cu managementul companiei si mizez pe eficiența ei!”, a mai spus ministrul.

 

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Cimitirele Calea Șagului și Rusu Șirianu au trecut la programul de iarnă

SC Horticultura anunţă că, din această săptămâna cimitirele Calea Șagului și Rusu Șirianu funcționează după…

40 de minute ago

Impact fatal! Din păcate, un nou accident mortal din cauza neatenţiei

Un bărbat a condus un autoturism dinspre strada Oloșagului din municipiul Lugoj înspre localitatea Știuca,…

9 ore ago

A fost lansată prima licitație pentru extinderea la patru benzi a Centurii Nord Timișoara

DRDP Timişoara a lansat astăzi pe SEAP procedura "Elaborare Studiu de Fezabilitate Extindere Varianta de…

11 ore ago

Conflict 3 la 1 într-o şcoală din Lugoj. Noroc cu intervenţia poliţiştilor

În aceatsă săptămână, polițiștii municipiului Lugoj au fost sesizați cu privire la faptul că, în…

15 ore ago

C9. Peciu Nou, scorul campionatului după ce a dat de pământ cu Periamul

Etapa a 13-a din Liga a 3-a a început vineri şi aproape pe toate stadioanele…

15 ore ago

Echipele distribuitorului de energie electrică se află în continuare pe teren/UPDATE

Pentru a rezolva problemele apărute ca urmare a vremii, pe teren sunt mai multe echipe…

16 ore ago