Politica

Dominic Fritz atacă lipsa de finalitate în activitatea actualului primar: Robu e campion mondial la anunţat studii de fezabilitate şi proiecte

Alături de finalizarea centurii de ocolire a Timişoarei, închiderea inelelor 2 şi 4 de circulaţie din oraş sunt proiectele prioritare pentru Dominic Fritz, candidatul USR la funcţia de primar al Timişoarei. El se întreabă de ne nu s-a făcut aproape nimic, în atâţia ani, pe inelul 4, mai mult, în unele părţi s-au aprobat şi noi PUZ-uri, ceea ce va face şi mai dificilă realizarea acestei şosele importante.

Studii de fezabilitate care mai de care, proiecte frumoase, anunţuri că se face, dar nimic concret, acuză candidatul USR la funcţia de primar. Dominic Fritz se întreabă de ce nu s-au pus în aplicare toate aceste dorinţe administrative, lansate de contracandidatul său principal, Nicolae Robu. Despe acesta, Fritz spune că este „campion mondial la anunţat studii de fezabilitate şi proiecte”.

Vorbind despre infrastructura oraşului, reprezentantul USR spune că decizia de a se renunţa la o bandă pe sens pentru centura de ocolire e fundamental greşită.

„Lucrăm la o centură nouă, dar cu o singură bandă pe sens, când dăm drumul o să fie deja supraaglomerată, o să trebuiască să facem imediat încă un proiect pentru extindere. O a doua greșeală care s-a făcut este că a fost realizat un proiect nou, dar PSD a retras și a revenit la cel vechi, intersecțiile sunt gândite ca sensuri giratorii, avem nevoie de treceri denivelate”, a anunţat Fritz.

El a vorbit şi despre ceea ce ar trebui să fie priorităţile legate de infrastructura rutieră în viitorii ani în Timişoara

„Avem nevoie de inelul 4 pentru traficul periurban. Unde o să punem accent, este acest inel 4 şi pe închiderea inelului 2 pe nord-est. Acestea sunt cele mai importante proiecte de infrastructură. Vedem la Strada Grigore Alexandrescu, una din primele părţi ce trebuie pornite. Primarul ne promite trotuare şi benzi de circulaţie, dar nu s-a făcut nimi. E nevoie de pasajul Solventul, ca să se poată lega Blaşcovici de Dâmboviţa şi, de acolo mai departe, peste Bega un nou pod, spre Şag. Pe partea de nord-est, acolo se lucrează de mult timp, dar s-au construit case, sunt PUZ-uri, în partea cu Calea Lugojului, acolo unde e gândită extinderea inelului 4, deci construcţia va fi mult mai dificilă. Pe partea de NE e dată în execuţie de cinci ani, între Dumbrăviţa şi strada Imbroane, mi se pare. Cine se ocupă acolo? SDM? Societatea primăriei, care nu are capacitatea să ducă o lucrare la sfârşit”, a mai spus Dominic Fritz.

 

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

SCM Timișoara oprește Rapid în Sala din Giulești și merge în turneul F8 al Cupei

Zile bune pentru Leii din Banat! După victoria importantă de pe terenul Stelei, miercuri a…

51 de minute ago

Narcisa Marin, medalie de argint la Mondialul de Fitness IFBB – Japonia 2024

Sportiva timișoreană Narcisa Martin este, de astăzi, vicecampioana mondială la Culturism - Bikini Fitness Senioare…

2 ore ago

Peste 200 de dorințe îndeplinite de „spiridușii” din clădirile de birouri din Iulius Town, prin campania „Bradul dorințelor”

Anul acesta, prin intermediul campaniei „Bradul Dorințelor”, angajații din clădirile de birouri United Business Center…

3 ore ago

11 stejari au fost plantați de revoluționari în locul unde va fi Aleea Libertății/FOTO

Lângă Podul Decebal, un loc fierbinte în Revoluția din 1989, au fost puse, miercuri, bazele…

4 ore ago

Primele despărțiri la Dumbrăvița

Divizionara secundă CSC Dumbrăvița a ajuns la un acord de reziliere cu jucătorii Alexandru Martinov…

4 ore ago

Bani pentru un campus verde și inteligent la UPT

Universitatea Politehnica Timișoara a semnat, în 17 decembrie 2024, un nou contract de finanțare prin…

5 ore ago