Politica

Dominic Fritz atacă lipsa de finalitate în activitatea actualului primar: Robu e campion mondial la anunţat studii de fezabilitate şi proiecte

Alături de finalizarea centurii de ocolire a Timişoarei, închiderea inelelor 2 şi 4 de circulaţie din oraş sunt proiectele prioritare pentru Dominic Fritz, candidatul USR la funcţia de primar al Timişoarei. El se întreabă de ne nu s-a făcut aproape nimic, în atâţia ani, pe inelul 4, mai mult, în unele părţi s-au aprobat şi noi PUZ-uri, ceea ce va face şi mai dificilă realizarea acestei şosele importante.

Studii de fezabilitate care mai de care, proiecte frumoase, anunţuri că se face, dar nimic concret, acuză candidatul USR la funcţia de primar. Dominic Fritz se întreabă de ce nu s-au pus în aplicare toate aceste dorinţe administrative, lansate de contracandidatul său principal, Nicolae Robu. Despe acesta, Fritz spune că este „campion mondial la anunţat studii de fezabilitate şi proiecte”.

Vorbind despre infrastructura oraşului, reprezentantul USR spune că decizia de a se renunţa la o bandă pe sens pentru centura de ocolire e fundamental greşită.

„Lucrăm la o centură nouă, dar cu o singură bandă pe sens, când dăm drumul o să fie deja supraaglomerată, o să trebuiască să facem imediat încă un proiect pentru extindere. O a doua greșeală care s-a făcut este că a fost realizat un proiect nou, dar PSD a retras și a revenit la cel vechi, intersecțiile sunt gândite ca sensuri giratorii, avem nevoie de treceri denivelate”, a anunţat Fritz.

El a vorbit şi despre ceea ce ar trebui să fie priorităţile legate de infrastructura rutieră în viitorii ani în Timişoara

„Avem nevoie de inelul 4 pentru traficul periurban. Unde o să punem accent, este acest inel 4 şi pe închiderea inelului 2 pe nord-est. Acestea sunt cele mai importante proiecte de infrastructură. Vedem la Strada Grigore Alexandrescu, una din primele părţi ce trebuie pornite. Primarul ne promite trotuare şi benzi de circulaţie, dar nu s-a făcut nimi. E nevoie de pasajul Solventul, ca să se poată lega Blaşcovici de Dâmboviţa şi, de acolo mai departe, peste Bega un nou pod, spre Şag. Pe partea de nord-est, acolo se lucrează de mult timp, dar s-au construit case, sunt PUZ-uri, în partea cu Calea Lugojului, acolo unde e gândită extinderea inelului 4, deci construcţia va fi mult mai dificilă. Pe partea de NE e dată în execuţie de cinci ani, între Dumbrăviţa şi strada Imbroane, mi se pare. Cine se ocupă acolo? SDM? Societatea primăriei, care nu are capacitatea să ducă o lucrare la sfârşit”, a mai spus Dominic Fritz.

 

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Programul de lucrări al SDM în ziua de 15 noiembrie 2024

Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 15.11.2024, unde se vor executa reparaţii…

7 minute ago

Accident rutier cu două victime la Moşniţa Mouă. O şoferiţă nu a dat prioritate în intersecţie

Graba continuă să bage oameni nevinovaţi în spital. O femeie în vârstă de 29 de…

12 ore ago

Trei străzi din Ciarda Roșie au fost ”dotate” cu asfalt/FOTO

Străzile Azaleelor, Ștefan Luchian și Iuliu Podlipny, printre ultimele străzi de pământ sau piatră din…

15 ore ago

Iubitorii biliardului, invitați la tradiționalul Timișoara Open 2K24

Clubul Sportiv „Jucătorul de Biliard – Asociaţie” organizează și anul acesta turneul Timişoara Open 2k24,…

16 ore ago

Razie a Poliţiei Locale şi a controlorilor STPT pe mijloacele de transport în comun

Polițiștii locali și controlorii STPT au avut o acţiune comună, miercuri, pe mijloacele de transport.…

16 ore ago

Cum îți alegi, ca bărbat, încălțămintea potrivită pentru sezonul rece?

Când vine anotimpul rece, alegerea încălțămintei potrivite devine esențială pentru confortul și siguranța bărbaților. Temperaturile…

17 ore ago