Administratie

Junglă pe lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva. Lucrările se deteriorează și pun în pericol construcția din cauza neîntreținerii/FOTO

Lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva se află într-o stare extrem de proastă pentru că lucrările efectuate aici nu sunt întreținute de administrator. Teoretic, acest lot nu este finalizat, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere luând, în august 2019, decizia rezilierii contractului existent cu constructorul acestui lot, deși era foarte aproape de finalizare.

Cei de la Pro Infrastructură au realizat o serie de imagini pe acest lot, iar acestea arată dezastrul existent la instalațiile de colectare și scurgere a apelor pluviale. În august 2019, sun conducerea lui Răzvan Cuc, CNAIR rezilia contractul cu constructorul, după ce acesta solicitase recepția, iar oficialul a spus că lucrările sunt de proastă calitate. Lotul a rămas mult timp, ulterior, închis circulației, motivându-se lipsa de securitate.

”După rezilierea tronsonului 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva de către CNAIR în august 2019, astăzi putem spune că finalizarea lucrărilor și întreținerea ”sunt admirabile, sublime, dar lipsesc cu desăvârşire”. Se poate observa asta în imaginile atașate, unde cât de curând peisajul va putea fi ușor confundat cu unul de junglă. CNAIR a afirmat (după rezilierea abuzivă și ilegală a contractului despre care am scris în repetate rânduri) că va executa garanția constructorului și va finaliza lucrările din afara corpului autostrăzii din respectivele sume”, au anunțat cei de la Pro Infrastructură.

Acum, din cauza rezilierii, statul român ar putea fi bun de plată, iar despre executarea garanției nu se pune problema.

”Însă adevărul este că sumele nu au fost executate de Compania de Drumuri, ba chiar există toate premisele pentru a fi buni de plată față de constructor în urma proceselor ce se află în prezent pe rolul instanțelor”, mai spun cei de la Pro Infrastructură. În tot acest timp lucrările se degradează, arată imaginile realizate, sistemul de scurgere a apelor nefiind finalizat în totalitate, iar lipsa gardurilor exterioare de protecție mențin valabile restricțiile aberante de viteză de pe autostradă. Solicităm CNAIR să intervină de urgență pentru remedierea lucrărilor nefinalizate și pentru realizarea unei întrețineri corespunzătoare a sectorului de autostradă”, este apelul lansat de asociație.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Un vârstnic a sfârșit vineri între liniile de tramvai

Vineri, 5 decembrie, aproape de ora 11, polițiștii au fost sesizați cu privire la faptul…

O oră ago

Cadou pentru Sorin Grindeanu. Moţiune de cenzură a “suveraniştilor” împotriva “progresiştilor”

Moţiunea de cenzură „România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care…

2 ore ago

Moment istoric: UPT a cumpărat Casa Muhle pe care o va transforma într-o clădire importantă pentru oraș

Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și…

3 ore ago

Sâmbătă puteţi descoperi “Timișoara interbelică” într-un nou tur ghidat

Sâmbătă, de la ora 14.00, va avea loc un nou tur din seria “Descoperă-ți orașul!”,…

3 ore ago

Bazele de deszăpezire din Timiș au în stoc material antiderapant necesar pe vreme de iarnă

Bazele de deszăpezire aparținând Direcției de Drumuri și Poduri Timișoara și cele ale Consiliului Județean…

3 ore ago

Alfred Simonis propune din nou unirea Spitalului Județean cu Spitalul Municipal Timișoara în cadrul unui consorțiu

Președintele Consiliului Județean Timiș, Alfred Simonis, aduce din nou în prim plan ”unirea” Spitalului Județean…

3 ore ago