Administratie

Junglă pe lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva. Lucrările se deteriorează și pun în pericol construcția din cauza neîntreținerii/FOTO

Lotul 3 al autostrăzii Lugoj – Deva se află într-o stare extrem de proastă pentru că lucrările efectuate aici nu sunt întreținute de administrator. Teoretic, acest lot nu este finalizat, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere luând, în august 2019, decizia rezilierii contractului existent cu constructorul acestui lot, deși era foarte aproape de finalizare.

Cei de la Pro Infrastructură au realizat o serie de imagini pe acest lot, iar acestea arată dezastrul existent la instalațiile de colectare și scurgere a apelor pluviale. În august 2019, sun conducerea lui Răzvan Cuc, CNAIR rezilia contractul cu constructorul, după ce acesta solicitase recepția, iar oficialul a spus că lucrările sunt de proastă calitate. Lotul a rămas mult timp, ulterior, închis circulației, motivându-se lipsa de securitate.

”După rezilierea tronsonului 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva de către CNAIR în august 2019, astăzi putem spune că finalizarea lucrărilor și întreținerea ”sunt admirabile, sublime, dar lipsesc cu desăvârşire”. Se poate observa asta în imaginile atașate, unde cât de curând peisajul va putea fi ușor confundat cu unul de junglă. CNAIR a afirmat (după rezilierea abuzivă și ilegală a contractului despre care am scris în repetate rânduri) că va executa garanția constructorului și va finaliza lucrările din afara corpului autostrăzii din respectivele sume”, au anunțat cei de la Pro Infrastructură.

Acum, din cauza rezilierii, statul român ar putea fi bun de plată, iar despre executarea garanției nu se pune problema.

”Însă adevărul este că sumele nu au fost executate de Compania de Drumuri, ba chiar există toate premisele pentru a fi buni de plată față de constructor în urma proceselor ce se află în prezent pe rolul instanțelor”, mai spun cei de la Pro Infrastructură. În tot acest timp lucrările se degradează, arată imaginile realizate, sistemul de scurgere a apelor nefiind finalizat în totalitate, iar lipsa gardurilor exterioare de protecție mențin valabile restricțiile aberante de viteză de pe autostradă. Solicităm CNAIR să intervină de urgență pentru remedierea lucrărilor nefinalizate și pentru realizarea unei întrețineri corespunzătoare a sectorului de autostradă”, este apelul lansat de asociație.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Dominic Fritz vs. Clanurile din Timișoara. Ce s-a mai recuperat pe lângă strada Cezar?

Strada Cezar, blocată de ani de zile, de clanurile Cârpaci și Stancu, a fost revendicată.…

30 de minute ago

Cristian Moș – “ Îmi iau angajamentul că dacă nu voi respecta termenele proiectelor pe care le voi demara voi demisiona”

Când și-a anunțat intenția de a candida pentru funcția de primar s-a vehiculat că face…

35 de minute ago

Primăria Timișoara și partenerii din programul campusului de învățământ dual se pun pe promovat acest sistem educațional

Cu banii asigurați pentru ridicarea unui campus pentru învățământ dual, Primăria Timișoara, împreună cu ceilalți…

O oră ago

Alfred Simonis: Lupta pentru Institutul de Oncologie din Timișoara a fost cea mai grea

Institutul Regional de Oncologie Timișoara, care se va ridica pe Calea Torontalului, este cea mai…

2 ore ago

Cod galben de averse şi grindină. Banatul nu scapă de vremea rea

Administraţia Naţională de Meteorologie a emis, miercuri, o atenţionare meteo Cod galben de averse, grindină…

2 ore ago

Timișorenii sunt așteptați să participe la evenimentele ocazionate de Ziua Europei.

Pe data de 9 mai, la Timișoara se va sărbători Ziua Europei. Casa de Cultură…

5 ore ago