Vremurile se schimbă și în domeniul serviciilor. Un robot ”vorbăreț” vă va face contract nou pentru gaze sau electricitate

De acum, dacă vreți un nou contract de furnizare a gazelor naturale veți discuta cu IOANA. Nu vă bucurați, nu e o operatoare magică care vă scapă de așteptatul cu zecile de minute la telefon, ci un chatbot lansat de E.ON pentru automatizarea contractării serviciilor de gaze naturale, electricitate şi servicii energetice.

Clienții companiei vor putea contracta servicii fără deplasarea fizică la magazinele E.ON. IOANA poate accesa toate informațiile și istoricul clienților și completează direct în sistemele interne datele despre clienţii nou contractaţi;E.ON România împreună cu DRUID, companie specializată în tehnologie conversaţională, anunţă lansarea chatbotului Ioana, soluţie care să ofere mai multe opțiuni de interacțiune digitală cu clienţii, cum ar fi contractarea online a diferitelor tipuri de servicii oferite de E.ON, comunicarea și preluarea informațiilor pentru a obține rapoarte personalizate, generarea de alerte referitoare la serviciile companiei.

Proiectul, care a fost implementat de Inform Lykos, a urmărit și simplificarea accesului la informații existente în diverse platforme interne, astfel încât contractarea serviciilor să fie posibilă fără deplasarea fizică la magazinele E.ON pentru activarea contractelor.

IOANA este găzduită în portalul E.ON, la adresa https://www.eon.ro/myline/login, comunicând permanent cu platformele interne – aplicația E.ON Myline, aplicația de relații cu clienții MS Dynamics 365 și cu aplicația internă de document management. Astfel, IOANA poate accesa toate informațiile și istoricul clienților și completează direct în sistemele interne datele despre clienţii nou contractaţi.

Pentru clienții existenți, IOANA oferă multiple opțiuni: contractare de servicii și produse noi, administrare de cont. Pentru contractarea unui serviciu nou, cum ar fi un contract nou de gaze și/sau electricitate într-o locație nouă față de cea existentă, IOANA cere doar confirmarea că datele de identificare pe care le știe sunt cele reale, apoi oferă variantele de servicii.

Pentru clienții noi, IOANA oferă informații despre serviciile E.ON. După alegerea serviciului dorit, IOANA ghidează utilizatorul prin toti pașii necesari unei înrolări complet digitalizate: solicită o poză cu buletinul, ultima factură de utilități și contractul de proprietate, completează automat informațiile de pe buletin și factura de utilități și cere confirmarea utilizatorului că informațiile preluate sunt corecte. Integrarea între IOANA și aplicația de document management permite salvarea tuturor informațiilor despre client într-un dosar virtual al clientului, unul dintre beneficiile majore ale soluției.

“E.ON oferă o experiență complet digitală, modernă, atât în relația cu clienții existenți, cât și cu cei noi. Contractarea serviciilor se va face mult mai simplu și rapid, în câteva minute, fără a mai fi necesară deplasarea fizică la un Centru de Relații cu Clienții pentru activarea contractelor. IOANA va fi din ce în ce mai pregătită să răspundă și altor tipuri de solicitări, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână”, declară Ioan Șandru, Digital & IT Director for Customer Solutions, E.ON.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

S-a scumpit șoferitul ”eco”, alimentat de la stațiile electrice ale Primăriei Timișoara

Șoferii timișoreni care au autovehicule electrice și folosesc stațiile de alimentare deținute de Primăria Timișoara…

2 ore ago

Afluenţă de cereri, în Timișoara, pentru noua Carte Electronică de Identitate

Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara informează că, până la finalul lunii noiembrie, au fost…

5 ore ago

Avize de access auto în zona Cetate, prelungite automat până la sfârșitul lunii ianuarie 2026

Primăria Timişoara anunţă că avizele de acces auto în zona Cetate vor fi prelungite automat…

5 ore ago

Pentru elaborarea noului PUG, locuitorii comunei Moşniţa Nouă sunt consultaţi prin intermediul unui chestionar

Comună aflată în continuă dezvoltare, Moşniţa Nouă are nevoie de un nou Plan Urbanistic General…

8 ore ago

Tânăr reținut pentru tâlhărie calificată în Lugoj

Polițiștii Biroului de Investigații Criminale Lugoj au reținut un tânăr de 25 de ani, bănuit…

11 ore ago

Iluminatul public de pe 66 de străzi din Timișoara va beneficia de modernizări de șase milioane de lei, fonduri nerambursabile

Timișoara va primi șase milioane de lei, fonduri nerambursabile, pentru îmbunătățirea iluminatului public, de la…

12 ore ago