Dorința noii conduceri a Primăriei Timișoara de a adapta organigrama instituției în funcție de dorința și viziunile proprii poate acum deveni realitate. Pe ordinea de zi a ședinței plenului Consiliului Locala Timișoara de joi se află nu mai puțin de patru proiecte pentru asemenea modificări de funcții.
Gata, Dominic Fritz și echipa sa pot acum să adapteze structura de personal din diferitele departamente ale Primăriei Timișoara la cerințele desenate de echipa sa. Astfel, sunt pregătite un total de patru proiecte de hotărâre care vor trebui adoptate de consilierii locali, care vor schimba organigrama instituției. Acestea se referă la Direcția Fiscală, Direcția Poliției Comunitare, Direcția de Asistență Socială, dar și la aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara. De asemenea, pentru ultimele două departamente se pregătește și adoptarea unui nou Regulament de organizare și funcționare. Tot un asemenea regulament se pregătește și pentru Centrul de zi de integrare socială a persoanelor aflate în dificultate.
Primăria Timișoara reușește să deblocheze unul dintre cele mai nefericite programe de reabilitare a patrimoniului…
UPT, realizare importantă şi în afara ţării. În prima parte a lunii iunie 2024, proiectul…
Iniţiativa Timişoara organizează marţi, 18 iunie, de la ora 18.00, un protest paşnic în Piaţa…
Valoarea salariului mediu net, indicatorul folosit de Direcția de Statistică pentru a cuantifica evoluția veniturilor,…
Emoţii constructive şi competivitate. Universitatea Politehnica Timișoara, prin Centrul Multimedia și Departamentul ID/IFR și educație…
O companie din Peciu Nou va lua aproape patru milioane de lei de la Aeroportul…