Dorința noii conduceri a Primăriei Timișoara de a adapta organigrama instituției în funcție de dorința și viziunile proprii poate acum deveni realitate. Pe ordinea de zi a ședinței plenului Consiliului Locala Timișoara de joi se află nu mai puțin de patru proiecte pentru asemenea modificări de funcții.
Gata, Dominic Fritz și echipa sa pot acum să adapteze structura de personal din diferitele departamente ale Primăriei Timișoara la cerințele desenate de echipa sa. Astfel, sunt pregătite un total de patru proiecte de hotărâre care vor trebui adoptate de consilierii locali, care vor schimba organigrama instituției. Acestea se referă la Direcția Fiscală, Direcția Poliției Comunitare, Direcția de Asistență Socială, dar și la aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara. De asemenea, pentru ultimele două departamente se pregătește și adoptarea unui nou Regulament de organizare și funcționare. Tot un asemenea regulament se pregătește și pentru Centrul de zi de integrare socială a persoanelor aflate în dificultate.
Între frumoșii ani 1996-2014, trei funcționari ai municipalității timișorene au semnat, fiecare după putință și…
Duminică, 22 decembrie, de la ora 17.30 la Căminul Cultural din Şag va avea loc…
Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 19.12.2024, unde se vor executa reparaţii…
Universitatea de Vest Timișoara a semnat, miercuri, la Ministerul Educației, două contracte de finanțare aferente…
Proiectul de reabilitare a liniilor de tramvai și a tramei stradale de pe Calea Bogdăneștilor…
Zile bune pentru Leii din Banat! După victoria importantă de pe terenul Stelei, miercuri a…