Primăria Timișoara
Dorința noii conduceri a Primăriei Timișoara de a adapta organigrama instituției în funcție de dorința și viziunile proprii poate acum deveni realitate. Pe ordinea de zi a ședinței plenului Consiliului Locala Timișoara de joi se află nu mai puțin de patru proiecte pentru asemenea modificări de funcții.
Gata, Dominic Fritz și echipa sa pot acum să adapteze structura de personal din diferitele departamente ale Primăriei Timișoara la cerințele desenate de echipa sa. Astfel, sunt pregătite un total de patru proiecte de hotărâre care vor trebui adoptate de consilierii locali, care vor schimba organigrama instituției. Acestea se referă la Direcția Fiscală, Direcția Poliției Comunitare, Direcția de Asistență Socială, dar și la aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara. De asemenea, pentru ultimele două departamente se pregătește și adoptarea unui nou Regulament de organizare și funcționare. Tot un asemenea regulament se pregătește și pentru Centrul de zi de integrare socială a persoanelor aflate în dificultate.
Cu finanțare din PNRR, Consiliul Județean Timiș ridică la Giroc un nou sediu, modern, pentru…
Municipalitatea timișoreană caută o firmă de specialitate care să se ocupe de rețeaua de date…
Tâlhărie în a doua zi de Crăciun! Polițiștii Biroului de Investigații Criminale au reținut un…
Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a vizitat șantierul tronsonului de autostradă dintre…
După ce luna decembrie a fost mult mai caldă ca de obicei, cel puțin până…
Lecții economice și politice dintr-un an ratat 2025 nu a fost anul crizelor spectaculoase. A…