Dorința noii conduceri a Primăriei Timișoara de a adapta organigrama instituției în funcție de dorința și viziunile proprii poate acum deveni realitate. Pe ordinea de zi a ședinței plenului Consiliului Locala Timișoara de joi se află nu mai puțin de patru proiecte pentru asemenea modificări de funcții.
Gata, Dominic Fritz și echipa sa pot acum să adapteze structura de personal din diferitele departamente ale Primăriei Timișoara la cerințele desenate de echipa sa. Astfel, sunt pregătite un total de patru proiecte de hotărâre care vor trebui adoptate de consilierii locali, care vor schimba organigrama instituției. Acestea se referă la Direcția Fiscală, Direcția Poliției Comunitare, Direcția de Asistență Socială, dar și la aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara. De asemenea, pentru ultimele două departamente se pregătește și adoptarea unui nou Regulament de organizare și funcționare. Tot un asemenea regulament se pregătește și pentru Centrul de zi de integrare socială a persoanelor aflate în dificultate.
Timișoara se pregătește pentru ziua de 1 decembrie, una care în acest an va fi…
Sala Senatului Universității Politehnica Timișoara a găzduit joi, 14 noiembrie 2024, conferința „Connecting Bridges: designing…
Preşedintele CJ Timiş, Alfred Simonois, i-a atacat dur pe liderii PNL Timiş, pentru situaţia din…
Proiectul Glovo Academy, organizat de platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de…
Liga Națională de handbal se reia după fereastra echipelor naționale. Formația noastră joacă în deplasare,…
„Avem 1.230 de primari!”. Este argumentul vândut drept imbatabil de Rareş Bogdan şi compania pentru…