Consiliul Judeţean Timiş

CJ Timiș vrea să devină digitală și să elimine la maxim hârtia din procesul birocratic

CJT caută o firmă de specialitate care să pună la punct o platformă digitală care să funcționalizeze procedurile interne din cadrul instituției. Prin intermediul acesteia se dorește optimizarea procedurilor administrative din cadrul Consiliului, prin transpunerea în mediu digital a informațiilor, fluxurilor și documentelor utilizate în activitatea curentă. Scopul final, un mod de lucru „paperless”.

Noul mod de lucru va permite inițierea și circulația documentelor semnate digital, cât și arhivarea lor în centrul de date al instituției.

Procedura de selecție a fost lansată deja în licitație, iar caietul de sarcini prevede întregul proces necesar unei bune implementări a platformei: analiza cerințelor, proiectare, programare (codare), integrare, testare, instalare, configurare, punere în funcțiune, documentare și instruire, precum și furnizarea serviciilor de mentenanță aferente perioadei de garanție.

Ulterior, platforma realizată la nivelul Consiliului Județean Timiș va permite integrarea structurilor subordonate, determinând gestionarea mai facilă a relației cu acestea și desfășurarea activităților interinstituționale. De asemenea, platforma va constitui o parte din componenta back-office pentru portalul instituției, permițând interacțiunea cu cetățenii, mediul de afaceri, organizații non-guvernamentale, precum și alte instituții publice.

Caietul de sarcini a fost realizat de o echipă multidisciplinară a CJ Timiș coordonată de administratorul public al județului, Marian Constantin Vasile.

Eforturile echipei s-au concentrat spre a genera o documentație de atribuire calitativă, clară și atractivă pentru ofertanții serioși. Așteptăm un număr cât mai mare de oferte de la firme, companii care doresc să își testeze puterile în susținerea instituțiilor publice din România. Ne dorim un nou start în administrația județului, cât și setarea unui cadru de lucru ce va servi ca exemplu de bune practici pentru toate celelalte administrații publice”, a subliniat acesta.

După stabilirea câștigătorului, in momentul în care firma respectivă va începe lucrul, va avea la dispoziție cel mult 330 de zile calendaristice pentru a duce la bun sfârșit contractul.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Riscurile geopolitice analizate într-un seminar științific la Universitatea “Aurel Vlaicu” din Arad

Institutul de Studii Geopolitice al Universității “Aurel Vlaicu” din Arad a găzduit vineri, 5 decembrie,…

6 ore ago

Au lovit și au fugit! Acum, trei tâlhari tineri își așteaptă pedeapsa

Și-au riscat viitorul pentru ceva produse dintr-un magazin. Pentru asta au dat și cu pumnul,…

9 ore ago

Un vârstnic a sfârșit vineri între liniile de tramvai

Vineri, 5 decembrie, aproape de ora 11, polițiștii au fost sesizați cu privire la faptul…

11 ore ago

Cadou pentru Sorin Grindeanu. Moţiune de cenzură a “suveraniştilor” împotriva “progresiştilor”

Moţiunea de cenzură „România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care…

11 ore ago

Moment istoric: UPT a cumpărat Casa Muhle pe care o va transforma într-o clădire importantă pentru oraș

Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și…

12 ore ago

Sâmbătă puteţi descoperi “Timișoara interbelică” într-un nou tur ghidat

Sâmbătă, de la ora 14.00, va avea loc un nou tur din seria “Descoperă-ți orașul!”,…

12 ore ago