Consiliul Judeţean Timiş

CJ Timiș vrea să devină digitală și să elimine la maxim hârtia din procesul birocratic

CJT caută o firmă de specialitate care să pună la punct o platformă digitală care să funcționalizeze procedurile interne din cadrul instituției. Prin intermediul acesteia se dorește optimizarea procedurilor administrative din cadrul Consiliului, prin transpunerea în mediu digital a informațiilor, fluxurilor și documentelor utilizate în activitatea curentă. Scopul final, un mod de lucru „paperless”.

Noul mod de lucru va permite inițierea și circulația documentelor semnate digital, cât și arhivarea lor în centrul de date al instituției.

Procedura de selecție a fost lansată deja în licitație, iar caietul de sarcini prevede întregul proces necesar unei bune implementări a platformei: analiza cerințelor, proiectare, programare (codare), integrare, testare, instalare, configurare, punere în funcțiune, documentare și instruire, precum și furnizarea serviciilor de mentenanță aferente perioadei de garanție.

Ulterior, platforma realizată la nivelul Consiliului Județean Timiș va permite integrarea structurilor subordonate, determinând gestionarea mai facilă a relației cu acestea și desfășurarea activităților interinstituționale. De asemenea, platforma va constitui o parte din componenta back-office pentru portalul instituției, permițând interacțiunea cu cetățenii, mediul de afaceri, organizații non-guvernamentale, precum și alte instituții publice.

Caietul de sarcini a fost realizat de o echipă multidisciplinară a CJ Timiș coordonată de administratorul public al județului, Marian Constantin Vasile.

Eforturile echipei s-au concentrat spre a genera o documentație de atribuire calitativă, clară și atractivă pentru ofertanții serioși. Așteptăm un număr cât mai mare de oferte de la firme, companii care doresc să își testeze puterile în susținerea instituțiilor publice din România. Ne dorim un nou start în administrația județului, cât și setarea unui cadru de lucru ce va servi ca exemplu de bune practici pentru toate celelalte administrații publice”, a subliniat acesta.

După stabilirea câștigătorului, in momentul în care firma respectivă va începe lucrul, va avea la dispoziție cel mult 330 de zile calendaristice pentru a duce la bun sfârșit contractul.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Avertisment public de la ministrul Grindeanu: Nu pregătiți PUZ-uri pe mulți bani pe Lugoj – Filiași, nu veți fi plătiți

Prezent la Lugoj, Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a avertizat eventualii speculatori imobiliari să nu încerce…

12 ore ago

Timişoara trece după un meci dificil de Rapid şi rămâne prima la rugby

Meci intens, salvat de un final spectaculos. SCM USV Timişoara a învins mai greu decât…

14 ore ago

Anunţ exproprieri Moşniţa Nouă

Avand in vedere Hotararea nr. 223 din 25.09.2023 emisa de Consiliul Local al Comunei Moșnița…

17 ore ago

Dispensar uman modern pentru locuitorii din Ghiroda

Vineri, 17 mai, la Ghiroda s-a făcut recepția la Dispensarul Uman Ghiroda ,,Dr. Grațian Miclăuș’’.…

17 ore ago

La Moşniţa Nouă a fost recepţionată lucrarea de extindere a rețelei de canalizare

Reţeaua de canalizare din Moşniţa Nouă a fost executată cu fonduri europene, prin Programul Operaţional…

17 ore ago

Primul tramvai galben produs de turcii de la Bozankaya a ajuns la Timișoara. Vedeți cum arată/Foto

În perioada următoare, pe șinele de tramvai ale Timișoarei va apărea primul tramvai nou produs…

17 ore ago