Consiliul Judeţean Timiş

CJ Timiș vrea să devină digitală și să elimine la maxim hârtia din procesul birocratic

CJT caută o firmă de specialitate care să pună la punct o platformă digitală care să funcționalizeze procedurile interne din cadrul instituției. Prin intermediul acesteia se dorește optimizarea procedurilor administrative din cadrul Consiliului, prin transpunerea în mediu digital a informațiilor, fluxurilor și documentelor utilizate în activitatea curentă. Scopul final, un mod de lucru „paperless”.

Noul mod de lucru va permite inițierea și circulația documentelor semnate digital, cât și arhivarea lor în centrul de date al instituției.

Procedura de selecție a fost lansată deja în licitație, iar caietul de sarcini prevede întregul proces necesar unei bune implementări a platformei: analiza cerințelor, proiectare, programare (codare), integrare, testare, instalare, configurare, punere în funcțiune, documentare și instruire, precum și furnizarea serviciilor de mentenanță aferente perioadei de garanție.

Ulterior, platforma realizată la nivelul Consiliului Județean Timiș va permite integrarea structurilor subordonate, determinând gestionarea mai facilă a relației cu acestea și desfășurarea activităților interinstituționale. De asemenea, platforma va constitui o parte din componenta back-office pentru portalul instituției, permițând interacțiunea cu cetățenii, mediul de afaceri, organizații non-guvernamentale, precum și alte instituții publice.

Caietul de sarcini a fost realizat de o echipă multidisciplinară a CJ Timiș coordonată de administratorul public al județului, Marian Constantin Vasile.

Eforturile echipei s-au concentrat spre a genera o documentație de atribuire calitativă, clară și atractivă pentru ofertanții serioși. Așteptăm un număr cât mai mare de oferte de la firme, companii care doresc să își testeze puterile în susținerea instituțiilor publice din România. Ne dorim un nou start în administrația județului, cât și setarea unui cadru de lucru ce va servi ca exemplu de bune practici pentru toate celelalte administrații publice”, a subliniat acesta.

După stabilirea câștigătorului, in momentul în care firma respectivă va începe lucrul, va avea la dispoziție cel mult 330 de zile calendaristice pentru a duce la bun sfârșit contractul.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Probleme fără sfârşit! Halep nu va merge la Aukland şi nici la Australian Open

Deşi a jucat într-un turneu demonstrativ înainte de Crăciun, Simona Halep va rămâne pentru încă…

10 ore ago

Guvernul închide oficial un punct de trecere al frontierei din Timiș care nici nu era încă deschis

Guvernul închide un punct de frontieră din Timiș, încă înainte ca acesta să fie deschis.…

14 ore ago

Primăria Timișoara a lansat oficial licitația pentru proiectarea și ridicarea parcării Spitalului de Copii

Cu doar câteva zile înainte de Crăciun, Primăria Timișoara a lansat în licitație proiectul pentru…

14 ore ago

Se depun eforturi pentru deschiderea punctului de trecere a frontierei de pe Bega

Administrația Bazinală de Apă Banat nu are prea multă putere atunci când se pune problema…

15 ore ago

De Crăciun, chiar am fost mai buni! Doar PSD-istul Daea a dat-o mai pe tradiţional

„De Crăciun, fii mai bun!”, este unul din îndemnurile pe care le tot auzim în…

15 ore ago

Doar echipa de baschet va mai reprezenta Timişoara în acest an

Singurul campionat românesc masculin activ între Crăciun şi Anul Nou rămâne cel de baschet. Liga…

15 ore ago