Consiliul Judeţean Timiş

CJ Timiș vrea să devină digitală și să elimine la maxim hârtia din procesul birocratic

CJT caută o firmă de specialitate care să pună la punct o platformă digitală care să funcționalizeze procedurile interne din cadrul instituției. Prin intermediul acesteia se dorește optimizarea procedurilor administrative din cadrul Consiliului, prin transpunerea în mediu digital a informațiilor, fluxurilor și documentelor utilizate în activitatea curentă. Scopul final, un mod de lucru „paperless”.

Noul mod de lucru va permite inițierea și circulația documentelor semnate digital, cât și arhivarea lor în centrul de date al instituției.

Procedura de selecție a fost lansată deja în licitație, iar caietul de sarcini prevede întregul proces necesar unei bune implementări a platformei: analiza cerințelor, proiectare, programare (codare), integrare, testare, instalare, configurare, punere în funcțiune, documentare și instruire, precum și furnizarea serviciilor de mentenanță aferente perioadei de garanție.

Ulterior, platforma realizată la nivelul Consiliului Județean Timiș va permite integrarea structurilor subordonate, determinând gestionarea mai facilă a relației cu acestea și desfășurarea activităților interinstituționale. De asemenea, platforma va constitui o parte din componenta back-office pentru portalul instituției, permițând interacțiunea cu cetățenii, mediul de afaceri, organizații non-guvernamentale, precum și alte instituții publice.

Caietul de sarcini a fost realizat de o echipă multidisciplinară a CJ Timiș coordonată de administratorul public al județului, Marian Constantin Vasile.

Eforturile echipei s-au concentrat spre a genera o documentație de atribuire calitativă, clară și atractivă pentru ofertanții serioși. Așteptăm un număr cât mai mare de oferte de la firme, companii care doresc să își testeze puterile în susținerea instituțiilor publice din România. Ne dorim un nou start în administrația județului, cât și setarea unui cadru de lucru ce va servi ca exemplu de bune practici pentru toate celelalte administrații publice”, a subliniat acesta.

După stabilirea câștigătorului, in momentul în care firma respectivă va începe lucrul, va avea la dispoziție cel mult 330 de zile calendaristice pentru a duce la bun sfârșit contractul.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Echipa Festivalului Rod a ajuns din nou la Penitenciarul de pe Popa Șapcă/Foto

Echipa Festivalului Rod s-a întors după gratii la începutul toamnei, cu proiecția filmului „Crulic. Drumul…

O oră ago

ANUNȚ LANSARE PROCEDURĂ COMPETITIVĂ ACHIZIȚIE LUCRĂRI

CATALIN SI CATALAINA SRL, în calitate de solicitant, cu sediul în sat Cerneteaz, comuna Giarmata,…

O oră ago

ADR Vest a semnat două noi contracte de finanțare. Trei milioane de lei vor susține sistemul universitar din Timișoara și Reșița

Cu ajutorul fondurilor europene, peste 3.000 de studenți din Timișoara și Reșița vor beneficia de…

4 ore ago

Noul președinte al Consiliului Judeţean nu vede posibilă apariția de baroni locali în Timiș

Alfred Simonis, noul președinte al Consiliului Județean Timiș, spune că nu se va transforma, în…

4 ore ago

Societatea Colterm a anunțat că a pornit deja și cel de-al doilea cazan de abur de la CET Sud

Compania de termoficare anunță că a pornit și al doilea cazan de abur de la…

4 ore ago

Șapte spații din cartierele istorice sunt scoase la licitație de Primăria Timișoara, în vederea închirierii

Un număr de șapte spații comerciale aflate în cartierele istorice Cetate și Fabric, sunt scoase…

5 ore ago