Dacă nu ați știut, Primăria Timișoara și-a digitalizat mare parte din operațiuni, iar în consecință a decis modificarea programului de lucru cu cetățenii la celebra Cameră 12.
Decizia a fost luată în contextul digitalizării serviciilor publice și a prezenței mai reduse la ghișee. Așadar, începând de luni, 23 august, noul program cu publicul al primăriei va fi luni, miercuri, joi, vineri : 8,30-16,30, respectiv marți 8,30-20.
”Primăria Timișoara a pus la dispoziția cetățenilor mai multe oportunități prin care pot transmite online solicitări, pot primi răspunsuri, precum și diferite documente, fără a se mai deplasa la sediul instituției”, au aunțat reprezentanții instituției.
În noul Guvern Ciolacu, PSD va avea opt ministere, PNL – şase, iar UDMR –…
Duminică, 22 decembrie, în jurul orei 12:10, ISU Timiş a fost anunţat despre producerea unui…
„Curaj” prostesc! La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Poliție Rurală Belinț au reținut…
Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș anunță lansarea a două cursuri gratuite care…
Primarul Dominic Fritz a fost luat la rost de unul dintre cei trei consilieri locali…