Dacă nu ați știut, Primăria Timișoara și-a digitalizat mare parte din operațiuni, iar în consecință a decis modificarea programului de lucru cu cetățenii la celebra Cameră 12.
Decizia a fost luată în contextul digitalizării serviciilor publice și a prezenței mai reduse la ghișee. Așadar, începând de luni, 23 august, noul program cu publicul al primăriei va fi luni, miercuri, joi, vineri : 8,30-16,30, respectiv marți 8,30-20.
”Primăria Timișoara a pus la dispoziția cetățenilor mai multe oportunități prin care pot transmite online solicitări, pot primi răspunsuri, precum și diferite documente, fără a se mai deplasa la sediul instituției”, au aunțat reprezentanții instituției.
Times Higher Education (THE) a lansat prima ediție a Interdisciplinary Science Ranking (ISR), în colaborare…
Dacă românii se pregătesc de alegerile prezidenţiale şi parlamentare, lumea padelului are un singur gând:…
Consiliul Județean Timiș va investi în reabilitarea a două dintre școlile aflate în administrarea sa,…
Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK anunță…
Primăria Timișoara, prin Poliția Locală, a confiscat primul camion care debarasa deșeuri ilegal pe un…
Meteorologii au actualizat avertizările şi anunţă că vremea să înrăutăţeşte începând de joi noapte, fiind…