Administratie

DRDP Timișoara folosește cu succes lucrările în regie proprie, cu mai multe avantaje/FOTO

Direcția de Drumuri și Poduri Timișoara apelează tot mai des la propriile resurse pentru a rezolva problemele de pe șoselele din zona de activitate. Cea mai cunoscută lucrare din ultima perioadă este cea pentru reabilitarea DN68A, celebra ”Coșevița”, pentru ca în ultima perioadă DRDP să lucreze pe un alt drum din zonă, 59B, Cărpiniș – Deta.

În urmă cu câțiva ani, la DRDP Timișoara a sosit un ”kit de reparații”, un set de utilaje cu care să poată asigura intervenții pe drumurile din administrare. În ultima perioadă aceste utilaje au fost puse la lucru destul de mult. Intervențiile se realizează prompt, nu se așteaptă după licitații și acordarea contractelor către firme care sunt sau nu serioase. Dacă DRDP trebuie să tragă pe cineva la răspundere trage… proprii muncitori. Și, se pare că metoda are succes. Două lucrări importante, de mari dimensiuni, au fost abordate cu succes, în acest sistem.

Desigur, cea mai importantă și cea mai mediatizată a fost investiția la DN 68A – drumul de la Margina la autostrada A1, unde șoseaua rapidă lipsește, fiind vorba despre porțiunea cu ”tuneluri pentru urși”. Drumul național din zonă era într-o stare deplorabilă, plin de gropi și denivelări, preluând un trafic mare, care a accentuat distrugerile. Aici DRDP Timișoara a lucrat la reparații suprafețe izolate și întinse plus marcaje si completări acostamente. Aici s-a lucrat în paralel cu un contractor privat, dar drumul a fost adus la un standard net superior.

Acum se lucrează de mai multe săptămâni pe DN 59B, șoseaua care leagă Cărpiniș de Deta. Pe sectoarele reciclate cu tehnologia ”in situ” a început de curând execuția de marcaje rutiere, tot în regie proprie, cu echipa Secției Producție DRDP Timișoara. Primul sector în lucru este Cenei – Uivar. În paralel, de la Uivar spre Pustiniș, tot în regie proprie, se așterne stratul de protecție peste sectorul reciclat. Pe acest drum sa apelat la reciclare ”in situ” și s-a lucrat din iulie. De asemenea, s-au așternut covoare asfaltice de protecție peste lucrarea de reciclare, plus marcaje.

Alte lucrări în regie priprie în zonă au inclus realizarea de reparații pe A1, între Remetea Mare și Nădlac.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Vă puteți schimba cartea de identitate chiar și în ziua alegerilor

Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara a anunțat că va avea program special cu ocazia…

3 minute ago

Timișoara vrea să preia o parte din Calea Urseni, în vederea modernizării

O porțiune din Calea Urseni, care se află în administrarea comunei Giroc, ar urma să…

17 minute ago

Sunt restricții pe A1, în zona Margina – Traian Vuia

Direcția de Drumuri și Poduri Timișoara anunță că în perioada 19 noiembrie – 20 decembrie,…

49 de minute ago

Universitatea de Vest a susținut un curs despre diplomație la București

Universitatea de Vest Timișoara a organizat, la București, în perioada 11-13 noiembrie, a treia ediție a…

58 de minute ago

Cum se va desfășura procesul electoral la alegerile de duminică. În Timiș vor fi 619 secții de vot

Români vor merge duminică la vot pentru a-și exprima opțiunea pentru președintele României, fiind programat…

O oră ago

<b>VESSMARY: De 11 ani, redefinind eleganța feminină în România</b>

Lansat în 2013 în România, VESSMARY este un concept dedicat evidențierii feminității în toate formele…

O oră ago