Social

Angajament permanent pentru un mod de acțiune responsabil și un model de business sustenabil. Smithfield România sprijină constant comunitățile locale

Smithfield România, liderul de piață în producția animală și industria alimentară, crede în performanța responsabilă și rămâne unul dintre cei mai eficienți și sustenabili producători din România. Încă de la demararea operațiunilor pe plan local, acum 17 ani, și-a luat angajamentul de a sprijini dezvoltarea comunităților locale. Smithfield România oferă constant hrană bună, produsă în mod responsabil, și ajută în construirea unui viitor mai bun pentru familiile din peste 65 de comunități din Banat.

Zi de zi, în fermele și pe liniile de producție proprii, în comunități, dar și în magazinele partenere, angajații Smithfield România își dăruiesc toată priceperea pentru ca promisiunea asumată a companiei, „Hrană bună. În mod responsabil” să fie respectată.

În primul rând, prin standardele de performanță implementate pe întregul lanț al sistemului integrat, „de la fermă la furculiță”, aceștia oferă consumatorilor garanția unor produse sigure din carne de porc Comtim, cu un gust inconfundabil. Apoi, la fel de important pentru echipa Smithfield, este grija față de comunitățile în care compania își desfășoară activitatea – o prioritate care se regăsește an de an în cadrul programelor de dezvoltare sustenabilă ale companiei.

Smithfield își îndeplinește aceste promisiuni prin inițiative constante de protecție a mediului, colaborări multi-anuale cu parteneri locali pentru implementarea unor programe care ajută la dezvoltarea comunităților locale și prin implicarea angajaților în acțiuni de voluntariat, în cadrul celor 13 programe proprii de responsabilitate socială dezvoltate de către companie de-a lungul timpului.

Această dedicare se concretizează prin produse de calitate, dar și prin investițiile în comunități prin programele de responsabilitate socială de protecție a mediului, de susținere a sistemului medical, de facilitare a accesului la educație, de sprijin pentru cei care provin din medii sociale defavorizate și de nenumărate alte cauze pe care compania le susține constant de aproape 20 de ani.

În contextul pandemic, mai mult ca niciodată, sprijinul oferit comunităților de către Smithfield România a fost esențial. Smithfield România și-a adaptat acțiunile de sprijin comunitar și a adăugat un nou capitol pilonului dedicat comunităților: sprijin pentru sistemul medical. Astfel, un nou program de sprijin social a fost implementat, ca linie de finanțare dezvoltată pentru a deservi nevoile comunităților locale.

Investițiile Smithfield de peste 2.8 milioane RON în infrastructura medicală au contribuit la demersul de a asigura pacienților acces la diagnostic rapid, tratament și îngrijire la standarde înalte, iar echipelor medicale echipament de protecție anti Covid-19 atât de necesar.

Acestea sunt doar câteva dintre modalitățile prin care compania își menține promisiunea de fi alături de comunități. Pentru alte informații și noutăți referitoare la programele de sprijin comunitar sau oportunități de angajare, vizitați www.smithfield.ro.

 

Share
Published by
Dana Popa

Recent Posts

Lupta electorală se ascute. PSD acuză USR și Alianța Dreapta Unită că susțin penalii în funcții publice

Lansarea candidatului la funcția de primar al comunei Satchinez a oferit posibilitatea celor de la…

10 minute ago

Atenție la cumpărarea de fructe și legume. Protecția Consumatorilor face o serie de recomandări/FOTO

Protecția Consumatorilor atenționează cumpărătorii să aibă grijă la achiziția de legume și fructe. În urma…

2 ore ago

PSD Timiș spune că a găsit soluția deblocării hotărârii Consiliului Județean, de alocare a banilor pentru echilibrarea bugetelor locale

La scurt timp după ce președintele Consiliului Județean Timiș, Alin Nica, a convocat presa, joi…

3 ore ago

Ad Libitum va face spectacol sâmbătă în Sala Capitol din Timişoara

Într-un concert devenit tradiție, Ad Libitum Voices aduce de anul acesta primăvara și la Timișoara,…

4 ore ago

Puținul cu care ne mulțumim

Prima oară când am auzit de AUR se întâmpla în campania electorală din 2020. Atunci,…

5 ore ago