Din 1 ianuarie 2022, a intrat în vigoare o nouă prevedere legală, potrivit căreia, la eliberarea certificatului de cazier judiciar nu se mai solicită documente în copie, ci se prezintă originalul.
În acest context, modificarea semnificativă intervine în cazul eliberării certificatului de cazier judiciar pentru persoane juridice de tip societate comercială.
Dovada calității de reprezentant legal se realizează prin certificatul constatator emis de către Oficiul Registrului Comerțului, nu mai vechi de trei luni de la eliberare, în original. În cazul persoanelor juridice de tip ONG-uri (asociații, fundații, cluburi sportive etc.) dovada calității de reprezentant legal se realizează prin actul de constituire/înființare și certificatul de înregistrare fiscală, în original.
Mai multe informații despre locațiile din județ, programul cu publicul și orice alte date utile despre procedura eliberării certificatului de cazier judiciar și a certificatului de integritate comportamentală, se găsesc la adresa https://tm.politiaromana.ro/utile/documente-eliberări-acte/cazier judiciar.
Prim-divizionara de handbal SCM Poli Timișoara închide cu bine turul, învingând, conform așteptărilor ultima clasată…
Pe o vreme rece și o ploaie măruntă, fetele de la Poli au întâlnit pe…
Primarul Dominic Fritz a semnat în această săptămână contractul de finanțare prin care Timișoara va…
Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Jebel va avea un nou amubulatoriu, o clădire…
Etapa a VIII-a din Divizia A1 de volei feminin a însemnat cel mai ușor meci…
Prima zi de activitate a ”Lights of the Village”, evenimentul desfășurat la Muzeul Satului Bănățean…