Din 1 ianuarie 2022, a intrat în vigoare o nouă prevedere legală, potrivit căreia, la eliberarea certificatului de cazier judiciar nu se mai solicită documente în copie, ci se prezintă originalul.
În acest context, modificarea semnificativă intervine în cazul eliberării certificatului de cazier judiciar pentru persoane juridice de tip societate comercială.
Dovada calității de reprezentant legal se realizează prin certificatul constatator emis de către Oficiul Registrului Comerțului, nu mai vechi de trei luni de la eliberare, în original. În cazul persoanelor juridice de tip ONG-uri (asociații, fundații, cluburi sportive etc.) dovada calității de reprezentant legal se realizează prin actul de constituire/înființare și certificatul de înregistrare fiscală, în original.
Mai multe informații despre locațiile din județ, programul cu publicul și orice alte date utile despre procedura eliberării certificatului de cazier judiciar și a certificatului de integritate comportamentală, se găsesc la adresa https://tm.politiaromana.ro/utile/documente-eliberări-acte/cazier judiciar.
CATALIN SI CATALAINA SRL, în calitate de solicitant, cu sediul în sat Cerneteaz, comuna Giarmata,…
Cu ajutorul fondurilor europene, peste 3.000 de studenți din Timișoara și Reșița vor beneficia de…
Alfred Simonis, noul președinte al Consiliului Județean Timiș, spune că nu se va transforma, în…
Compania de termoficare anunță că a pornit și al doilea cazan de abur de la…
Un număr de șapte spații comerciale aflate în cartierele istorice Cetate și Fabric, sunt scoase…
Înalta Curte de Casație și Justiție (ÎCCJ) a respins recursul formulat de DNA împotriva sentinţei…