În perioada 22 – 26 aprilie, casieriile Aquatim vor fi închise, împreună cu birourile de relații cu publicul, care gestionează reclamațiile, contractele și avizele tehnice.
Pentru achitarea facturii de apă, pot fi utilizate metodele alternative: on-line, din contul de client pe site-ul www.aquatim.ro, prin reţelele bancare, la magazinele din reţeaua PayPoint, centrele de plăți un-doi ale Mobile Distribution și prin serviciul Westaco Express, disponibil în stațiile OMV.
În această perioadă, Aquatim asigură permanenţa echipelor de intervenţie pentru rezolvarea eventualelor avarii, iar serviciul de call-center/dispecerat este disponibil non-stop. Consumatorii pot anunța lipsa apei reci, presiunea scăzută la robinet, înfundarea canalului sau alte probleme ale reţelelor publice de apă şi canalizare la numărul de telefon 0356 914.
Prezent la Lugoj, Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, a avertizat eventualii speculatori imobiliari să nu încerce…
Meci intens, salvat de un final spectaculos. SCM USV Timişoara a învins mai greu decât…
Avand in vedere Hotararea nr. 223 din 25.09.2023 emisa de Consiliul Local al Comunei Moșnița…
Vineri, 17 mai, la Ghiroda s-a făcut recepția la Dispensarul Uman Ghiroda ,,Dr. Grațian Miclăuș’’.…
Reţeaua de canalizare din Moşniţa Nouă a fost executată cu fonduri europene, prin Programul Operaţional…
În perioada următoare, pe șinele de tramvai ale Timișoarei va apărea primul tramvai nou produs…