Aplicația Primăriei Timișoara care permite transmiterea sesizărilor și reclamațiilor prin intermediul telefoanelor mobile va trece, în următoarea perioadă, printr-un proces de transformare pentru a fi mai ușor de utilizat, pentru a fi mai transparentă și pentru a răspunde mai bine nevoilor timișorenilor.
Din acest motiv, pentru o perioadă de două luni, aplicația de sesizări prin smartphone nu va fi funcțională și nu va putea fi instalată de pe Google Play și din App Store. Sesizările pot fi, în continuare, depuse online pe site-ul www.primariatm.ro.
”Așadar, pentru orice sesizare, vă rugăm să folosiți platforma web a primăriei la următorul link: https://www.primariatm.ro/sesizari-si-reclamatii/ .Odată înregistrată, sesizarea dumneavoastră are un termen de răspuns de maxim 30 de zile”, a anunțat primăria.
În comuna Moşniţa Nouă vor fi ridicate cinci staţii pentru reîncărcarea autovehiculelor electrice, printr-o finanţare…
Sala Teatrului Național Timișoara a găzduit, marți seara, ediția a zecea a Galei Premiilor UVT.…
Finalizarea proiectului prin care Timișoara a primit 44 de autobuze electrice pentru transportul în comun…
Colaborare de succces. Parteneriatul dintre Universitatea Politehnica Timișoara și sediile Continental din Timișoara a fost…
Consilierii locali timișoreni au primit la vot, la ședința de plen extraordinară de marți un…
Începând de joi, de la ora 10, Expo Mobila Timișoara își deschide porțile atât pentru…