Aplicația Primăriei Timișoara care permite transmiterea sesizărilor și reclamațiilor prin intermediul telefoanelor mobile va trece, în următoarea perioadă, printr-un proces de transformare pentru a fi mai ușor de utilizat, pentru a fi mai transparentă și pentru a răspunde mai bine nevoilor timișorenilor.
Din acest motiv, pentru o perioadă de două luni, aplicația de sesizări prin smartphone nu va fi funcțională și nu va putea fi instalată de pe Google Play și din App Store. Sesizările pot fi, în continuare, depuse online pe site-ul www.primariatm.ro.
”Așadar, pentru orice sesizare, vă rugăm să folosiți platforma web a primăriei la următorul link: https://www.primariatm.ro/sesizari-si-reclamatii/ .Odată înregistrată, sesizarea dumneavoastră are un termen de răspuns de maxim 30 de zile”, a anunțat primăria.
Cursa electorală pentru desemnarea noului primar al Timișoarei se va da între nouă candidați. Pentru…
Primarul PNL al comunei Jebel, Dan Vatriş, şi-a depus candidatura pentru un nou mandat în…
Politehnica Timișoara a cucerit trei medalii la Campionatul Național de floretă, tineret. Ingrid Miti Bikfalvi…
Expo Timișoara Internațional în parteneriat cu Camera de Comerț, Industrie si Agricultură Timiș vor organiza…
Acum, că problema stadionului nou al Timișoarei a fost ”rezolvată”, viceprimarul orașului abordează cel de-al…
Timișoara va avea și în acest an bugetare participativă, cetățenii urmând să decidă direct unde…