Aplicația Primăriei Timișoara care permite transmiterea sesizărilor și reclamațiilor prin intermediul telefoanelor mobile va trece, în următoarea perioadă, printr-un proces de transformare pentru a fi mai ușor de utilizat, pentru a fi mai transparentă și pentru a răspunde mai bine nevoilor timișorenilor.
Din acest motiv, pentru o perioadă de două luni, aplicația de sesizări prin smartphone nu va fi funcțională și nu va putea fi instalată de pe Google Play și din App Store. Sesizările pot fi, în continuare, depuse online pe site-ul www.primariatm.ro.
”Așadar, pentru orice sesizare, vă rugăm să folosiți platforma web a primăriei la următorul link: https://www.primariatm.ro/sesizari-si-reclamatii/ .Odată înregistrată, sesizarea dumneavoastră are un termen de răspuns de maxim 30 de zile”, a anunțat primăria.
Penultimul joc din 2025 pentru alb-violeți a fost disputat acasă, împotriva echipei CSU Alba Iulia,…
De neînțeles comportarea Dumbrăviței din meciul de la Voluntari, unde a intrat să se apere.…
Universitatea de Vest din Timișoara a reușit atragerea unei noi finanțări nerambursabile dedicate modernizării infrastructurii…
Tradiția va fi respectată și comunitatea italiană din Timișoara va organiza și în acest an…
Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…
Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…