Primăria Timișoara a anunțat că a elaborat o nouă organigramă, de această dată nu se mai luptă cu cererile angajaților ci a fost adaptată la Legea nr. 296 din 26 octombrie 2023, privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung. Aceasta impune autorităților locale adoptarea unor măsuri de reorganizare.
Ca urmare, și Primăria Timișoara a fost obligată să elaboreze o nouă organigramă, în conformitate cu prevederile legislative din actul normativ menționat. Proiectul de Hotărâre de Consiliu Local privind aprobarea organigramei intră în procedură de transparență și este publicat pe site-ul instituției, la următorul link:
Începând de miercuri, timp de 10 zile, cetățenii pot face propuneri și observații pe marginea documentației. În urma modificărilor impuse de lege, numărul total de posturi se reduce cu 10%, respectiv se reduc 51 de posturi din totalul celor existente. Sunt desființate posturile de șef birou și structurile lor. Numărul de posturi de conducere se reduce la maxim 8% din posturi. Astfel, se desființează 20 de posturi de conducere, la nivelul instituției. Măsurile trebuie implementate până la 31 decembrie 2023.
Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 15.11.2024, unde se vor executa reparaţii…
Graba continuă să bage oameni nevinovaţi în spital. O femeie în vârstă de 29 de…
Străzile Azaleelor, Ștefan Luchian și Iuliu Podlipny, printre ultimele străzi de pământ sau piatră din…
Clubul Sportiv „Jucătorul de Biliard – Asociaţie” organizează și anul acesta turneul Timişoara Open 2k24,…
Polițiștii locali și controlorii STPT au avut o acţiune comună, miercuri, pe mijloacele de transport.…
Când vine anotimpul rece, alegerea încălțămintei potrivite devine esențială pentru confortul și siguranța bărbaților. Temperaturile…