Primăria Timișoara a anunțat că a elaborat o nouă organigramă, de această dată nu se mai luptă cu cererile angajaților ci a fost adaptată la Legea nr. 296 din 26 octombrie 2023, privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung. Aceasta impune autorităților locale adoptarea unor măsuri de reorganizare.
Ca urmare, și Primăria Timișoara a fost obligată să elaboreze o nouă organigramă, în conformitate cu prevederile legislative din actul normativ menționat. Proiectul de Hotărâre de Consiliu Local privind aprobarea organigramei intră în procedură de transparență și este publicat pe site-ul instituției, la următorul link:
Începând de miercuri, timp de 10 zile, cetățenii pot face propuneri și observații pe marginea documentației. În urma modificărilor impuse de lege, numărul total de posturi se reduce cu 10%, respectiv se reduc 51 de posturi din totalul celor existente. Sunt desființate posturile de șef birou și structurile lor. Numărul de posturi de conducere se reduce la maxim 8% din posturi. Astfel, se desființează 20 de posturi de conducere, la nivelul instituției. Măsurile trebuie implementate până la 31 decembrie 2023.
Miercuri, polițiștii Secției 4 Urbane Timișoara sub coordonarea procurorului din cadrul Parchetului de pe lângă…
Consiliul Local Timișoara a acordat, joi, ștrandul Termal celor de la societatea Horticultura, care aparține…
Consiliul Județean Timiș dorește obținerea titlului de ”Regiune gastronomică europeană” în anul 2028. Instituția a…
Lansarea candidatului la funcția de primar al comunei Satchinez a oferit posibilitatea celor de la…
Alin Nica, președintele Consiliului Județean Timiș, acuză PSD că a pus la cale un proiect…
Protecția Consumatorilor atenționează cumpărătorii să aibă grijă la achiziția de legume și fructe. În urma…