Structurile din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara vor avea un program special cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă, cu asigurarea serviciilor de strictă necesitate pentru cetățeni. Programul adaptat va permite și finalizarea activităților administrative obligatorii la încheierea anului calendaristic,
La Direcția Regională Urbanism și Planificare Teritorială, în perioada 18 decembrie 2023 – 5 ianuarie 2024 nu se înregistrează fizic/ online solicitări referitoare la activitatea de urbanism. În perioada 18 – 27 decembrie 2023 se asigură doar eliberarea actelor și documentațiilor de urbanism.
La Camera 12, în perioada 27 decembrie 2023 – 5 ianuarie 2024 se sistează activitatea cu publicul. Activitatea se reia în data de 8 ianuarie 2024.
La Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara, în perioada 27.12.2023- 14.01.2024, serviciile furnizate vor fi asigurate astfel: Biroul Consiliere Contribuabili și Registratură va prelua fizic/ online și înregistra declarațiile contribuabililor persoane fizice/ juridice privitoare la clădiri și terenuri ; Biroul Evidență Contribuabili și Încasări Bugetare va încasa taxa judiciară de timbru, taxa zilnică pentru utilizarea temporară a locurilor publice; taxa pentru eliberarea cărții de identitate; taxa pentru eliberarea atestatului de producător; taxa pentru eliberarea cazierului de conduită profesională și alte asemenea taxe, respectiv nu va încasa impozitele/taxele pe clădiri/ teren, impozitul asupra mijloacele de transport si taxa de afișaj în scop de reclamă și publicitate. Nu va fi disponibil serviciul de depunere a declarațiilor fiscale pe platforma informatică Atlas.
Serviciile de specialitate vor elibera certificate de atestare fiscală doar pentru acele imobile sau mijloace de transport pentru care nu este necesară prelucrarea datelor patrimoniale.
Pentru persoanele fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele si taxele locale si alte venituri la bugetul local, va fi eliberat în baza evidenței plăților existente la data de 22.12.2023.
Cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pentru emiterea cărora este necesară prelucrarea informatică a oricăror date pot fi depuse până în data de 22.12.2023, activitatea de înregistrare a acestor cereri urmând a fi reluată începând cu data de 15.01.2024.
În ceea ce privește bunurile care se înstrăinează, proprietarul trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăinează bunul. Astfel, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie a anului fiscal 2023 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/ terenurilor/ mijloacelor de transport, sunt valabile până la data de 31.12.2023.
În perioada 21 decembrie 2023 – 5 ianuarie 2024, Direcția de Evidență a Persoanelor va funcționa după următorul program:
Pentru Înregistrări decese e disponibil următorul program:
Serviciul Eliberări certificate de stare civilă la cerere (duplicate) nu este disponibil în perioada menționată.
Serviciul Transcrierile de certificate de naştere / căsătorie / deces emise de autorităţile din străinătate, Înregistrări naşteri tardive, Schimbări de nume, rectificări, menţiuni din străinătate nu este disponibil în perioada menționată;
Serviciul Înregistrări divorţuri pe cale administrativă (primiri cereri etapa I) – acest serviciu nu este disponibil în perioada menționată.
Serviciul Înregistrări divorţuri pe cale administrativă (primiri declaraţii etapa a II-a – la termenul de 30 de zile) va fi disponibil în zilele de 22, 29 decembrie 2023, 5 ianuarie 2024 – 8:30 – 9:30.
În noul Guvern Ciolacu, PSD va avea opt ministere, PNL – şase, iar UDMR –…
Duminică, 22 decembrie, în jurul orei 12:10, ISU Timiş a fost anunţat despre producerea unui…
„Curaj” prostesc! La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Poliție Rurală Belinț au reținut…
Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș anunță lansarea a două cursuri gratuite care…
Primarul Dominic Fritz a fost luat la rost de unul dintre cei trei consilieri locali…