Primăria Timişoara

Departamentele din cadrul Primăriei Timișoara au program special de Crăciun și Anul Nou

Structurile din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara vor avea un program special cu publicul în perioada sărbătorilor de iarnă, cu asigurarea serviciilor de strictă necesitate pentru cetățeni. Programul adaptat va permite și finalizarea activităților administrative obligatorii la încheierea anului calendaristic,

La Direcția Regională Urbanism și Planificare Teritorială, în perioada 18 decembrie 2023 – 5 ianuarie 2024 nu se înregistrează fizic/ online solicitări referitoare la activitatea de urbanism. În perioada 18 – 27 decembrie 2023 se asigură doar eliberarea actelor și documentațiilor de urbanism.

La Camera 12, în perioada 27 decembrie 2023 – 5 ianuarie 2024 se sistează activitatea cu publicul. Activitatea se reia în data de 8 ianuarie 2024.

La Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara, în perioada 27.12.2023- 14.01.2024, serviciile furnizate vor fi asigurate astfel: Biroul Consiliere Contribuabili și Registratură va prelua fizic/ online și înregistra declarațiile contribuabililor persoane fizice/ juridice privitoare la clădiri și terenuri ; Biroul Evidență Contribuabili și Încasări Bugetare va încasa taxa judiciară de timbru, taxa zilnică pentru utilizarea temporară a locurilor publice; taxa pentru eliberarea cărții de identitate; taxa pentru eliberarea atestatului de producător; taxa pentru eliberarea cazierului de conduită profesională și alte asemenea taxe, respectiv nu va încasa impozitele/taxele pe clădiri/ teren, impozitul asupra mijloacele de transport si taxa de afișaj în scop de reclamă și publicitate. Nu va fi disponibil serviciul de depunere a declarațiilor fiscale pe platforma informatică Atlas.

Serviciile de specialitate vor elibera certificate de atestare fiscală doar pentru acele imobile sau mijloace de transport pentru care nu este necesară prelucrarea datelor patrimoniale.

Pentru persoanele fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele si taxele locale si alte venituri la bugetul local, va fi eliberat în baza evidenței plăților existente la data de 22.12.2023.

Cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pentru emiterea cărora este necesară prelucrarea informatică a oricăror date pot fi depuse până în data de 22.12.2023, activitatea de înregistrare a acestor cereri urmând a fi reluată începând cu data de 15.01.2024.

În ceea ce privește bunurile care se înstrăinează, proprietarul trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăinează bunul. Astfel, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie a anului fiscal 2023 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/ terenurilor/ mijloacelor de transport, sunt valabile până la data de 31.12.2023.

În perioada 21 decembrie 2023 – 5 ianuarie 2024, Direcția de Evidență a Persoanelor va funcționa după următorul program:

 

  • Acte de identitate / vize de flotant
  • Primiri cereri – program normal, conform programărilor online
  • Eliberări acte de identitate – program normal
  • Înregistrări naşteri
  • Primiri acte – program normal, conform programărilor online
  • Eliberări certificate – program normal
  • Înregistrări căsătorii – acest serviciu nu este disponibil în perioada menționată. Prima zi de oficiere a căsătoriilor din anul 2024 este 18 ianuarie 2024, iar actele se vor depune din data de 8 ianuarie 2024, cu programare online.

 

Pentru Înregistrări decese e disponibil următorul program:

  • 21, 22 decembrie 2023 – program normal;
  • 23 decembrie 2023 – 10:00 – 12:00;
  • 24, 25 decembrie 2023 –––––
  • 26 decembrie 2023 – 9:00 – 12:00;
  • 27 – 29 decembrie 2023 – program normal;
  • 30 decembrie 2023 – 10:00 – 12:00
  • 31 decembrie 2023 –––––
  • 1 ianuarie 2024 –––––
  • 2 ianuarie 2024- 9:00 – 12:00
  • 3 – 5 ianuarie 2024 – program normal

Serviciul Eliberări certificate de stare civilă la cerere (duplicate) nu este disponibil în perioada menționată.

Serviciul Transcrierile de certificate de naştere / căsătorie / deces emise de autorităţile din străinătate, Înregistrări naşteri tardive, Schimbări de nume, rectificări, menţiuni din străinătate nu este disponibil în perioada menționată;

Serviciul Înregistrări divorţuri pe cale administrativă (primiri cereri etapa I) – acest serviciu nu este disponibil în perioada menționată.

Serviciul Înregistrări divorţuri pe cale administrativă (primiri declaraţii etapa a II-a – la termenul de 30 de zile) va fi disponibil în zilele de 22, 29 decembrie 2023, 5 ianuarie 2024 – 8:30 – 9:30.

 

 

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Programul de lucrări al SDM în ziua de 8 decembrie 2025

Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 08.12.2025, unde se vor executa reparaţii…

9 minute ago

E oficial! Ciprian Ciucu câştigă detaşat alegerile pentru Primăria Bucureştiului. Mare surpriză pe locul 2!

Candidatul PNL Ciprian Ciucu va fi noul primar al Capitalei, câştigând oficial scrutinul la o…

6 ore ago

Exit-poll: Ciprian Ciucu câştigă detaşat Primăria Capitalei. Victoria îi aparţine şi lui Ilie Bolojan

Candidatul PNL Ciprian Ciucu va fi viitorul primar al Bucureştiului, potrivit unui exit-poll realizat de…

9 ore ago

Emoții doar în primul sfert de oră! SCM Poli Timișoara a învins categoric codașa din Sighișoara

Prim-divizionara de handbal SCM Poli Timișoara închide cu bine turul, învingând, conform așteptărilor ultima clasată…

13 ore ago

Fetele de la Poli închid sezonul regular cu o victorie frumoasă contra Bistriței

Pe o vreme rece și o ploaie măruntă, fetele de la Poli au întâlnit pe…

16 ore ago

Viceprimarul Lațcău anunță punerea în valoare a clădirilor din zona Pieței Mocioni odată cu revitalizarea zonei

Primarul Dominic Fritz a semnat în această săptămână contractul de finanțare prin care Timișoara va…

17 ore ago