Fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă afirmă că succesorul său în funcţie, Sorin Grindeanu, este “ruşinea Timişoarei la Bucureşti”. Drulă nu uită nici momentul OUG 13 şi relaţia lui Grindeanu cu Liviu Dragnea. Atât Drulă, cât şi Grindeanu candidează pentru noi mandate de deputaţi de Timiş, primul pentru USR, al doilea pentru PSD.
Cătălin Drulă i-a făcut un scurt portret deloc măgulitor succesorului său în fruntea Ministerului Transporturilor, Sorin Grindeanu. Drulă spune că Grindeanu, alături de alţi miniştri PSD ai Transporturilor, au blocat ani în şir mai multe proiecte ale Timişului.
“Rușinea Timișoarei la București are un nume: Sorin Grindeanu. Nimeni nu va uita OUG13 și sutele de mii de români în stradă. Timișenii n-au uitat cine s-a făcut preș pentru Dragnea. Rușinea infrastructurii românești din Banat este porțiunea lipsă din autostrada A1 (Holdea-Margina) și are un nume mare scris pe ea: PSD. Miniștrii PSD ai transporturilor și premierii PSD (printre care și dl. Grindeanu) au încurcat și blocat acest proiect timp de 10 ani. Cu tot felul de scuze și idei penibile, cu acuzații despre urșii aduși de USR în păduri”, arată Drulă.
Drulă afirmă că a deblocat personal acest proiect, adăugând că Grindeanu ar putea pierde finanţarea prin mari întârzieri.
“După 10 ani, în 2021, eu am pus în PNRR finanțarea pentru acest proiect major cu tuneluri în lungime de aprox. 2 km. Din păcate, termenul de finalizare în interiorul PNRR (2026) pare deja compromis la cum s-a mișcat investiția în mandatul dlui. Grindeanu. În mandatul meu (de 4 ori mai scurt decât al dlui. Grindeanu, 8 luni vs. 35 luni) am rezolvat și rușinea de pe drumul DN68A Margina-Holdea, un drum care era plin de cratere, aproape inutilizabil și a fost adus la o stare decent”, a continuat Drulă.
El menţionează că Centura de Sud trebuia să aibă patru benzi, dar succesorul său a transformat-o la doar două.
“Viitorul sector de Vest al Centurii Timișoarei va avea 4 benzi pentru că a fost semnat contractul de proiectare în mandatul meu. Am deblocat și sectorul de Sud care avea autorizații și avize lipsă, din păcate acolo, după cum și-a dorit dl. Grindeanu drumul are doar câte o bandă pe sens, rușinos pentru o metropolă europeană. Sunt bucuros că tot în PNRR am adus 1,8 miliarde de euro pentru modernizarea căii ferate Caransebeș – Lugoj – Timișoara – Arad. Și acolo lucrările se mișcă prea lent față de termenul de 2026. Progresul fizic al lucrărilor conform ultimei raportări CFR pe cele 4 loturi este rușinos: 0%; 9,5%, 1,1% și 1,2%”, a mai afirmat deputatul USR
Drulă a mai spus că România poate pierde o jumătate de miliard de euro (şi) din cauza lui Grindeanu.
“Cât despre dl. Grindeanu și PNRR: România pierde cel puțin 500 de milioane de euro din PNRR pentru că Sorin Grindeanu și-a numit politrucii în companiile din subordinea ministerului Transporturilor (CNAIR, Metrorex, CNIR și multe altele). Comisia Europeană a constatat că procedurile de selecție au fost viciate și politizate, adică exact la ce se pricepe dl. Grindeanu cel mai bine. Rușinos și iresponsabil. Banii românilor pierduți pentru ca sa aibă clientela de partid câte o sinecură. Eu stau cu capul sus în fața românilor pentru munca făcută. Cei care îi fură pe români de 35 de ani ar trebui să simtă rușinea de care vorbesc. Dacă ar avea-o”, a încheiat Drulă.
De menţionat că Drulă şi Grindeanu candidează pentru noi mandate de deputaţi de Timiş, ambii fiind capi de listă, primul la USR, al doilea la PSD.
Aquatim anunţă existenţa unei situații critice apărute în timpul punerii în funcțiune a noii conducte…
Universitatea de Vest din Timișoara (UVT) este pentru prima dată în topul domeniului de predare…
Ruben Lațcău a fost votat, marți seara, în funcția de viceprimar al Timișoarei. În prima…
Senatorul USR de Timiş, Raoul Trifan, afirmă că Mircea Geoană, promovat de PSD, ar fi…
G4Media.ro a publicat dovada că, la sfârșitul lunii mai 2022, o cursă Țiriac Air, închiriată…
Alfred Simonis, liderul CJT anunță că a discutat cu conducerea Federației Române de Fotbal, fiind…