“Timișenii n-au uitat cine s-a făcut preș pentru Dragnea”! Cătălin Drulă, atac devastator la Sorin Grindeanu

Fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă afirmă că succesorul său în funcţie, Sorin Grindeanu, este “ruşinea Timişoarei la Bucureşti”. Drulă nu uită nici momentul OUG 13 şi relaţia lui Grindeanu cu Liviu Dragnea. Atât Drulă, cât şi Grindeanu candidează pentru noi mandate de deputaţi de Timiş, primul pentru USR, al doilea pentru PSD.

Cătălin Drulă i-a făcut un scurt portret deloc măgulitor  succesorului său în fruntea Ministerului Transporturilor, Sorin Grindeanu. Drulă spune că Grindeanu, alături de alţi miniştri PSD ai Transporturilor, au blocat ani în şir mai multe proiecte ale Timişului.

“Rușinea Timișoarei la București are un nume: Sorin Grindeanu. Nimeni nu va uita OUG13 și sutele de mii de români în stradă. Timișenii n-au uitat cine s-a făcut preș pentru Dragnea. Rușinea infrastructurii românești din Banat este porțiunea lipsă din autostrada A1 (Holdea-Margina) și are un nume mare scris pe ea: PSD. Miniștrii PSD ai transporturilor și premierii PSD (printre care și dl. Grindeanu) au încurcat și blocat acest proiect timp de 10 ani. Cu tot felul de scuze și idei penibile, cu acuzații despre urșii aduși de USR în păduri”, arată Drulă.

Drulă afirmă că a deblocat personal acest proiect, adăugând că Grindeanu ar putea pierde finanţarea prin mari întârzieri.

“După 10 ani, în 2021, eu am pus în PNRR finanțarea pentru acest proiect major cu tuneluri în lungime de aprox. 2 km. Din păcate, termenul de finalizare în interiorul PNRR (2026) pare deja compromis la cum s-a mișcat investiția în mandatul dlui. Grindeanu. În mandatul meu (de 4 ori mai scurt decât al dlui. Grindeanu, 8 luni vs. 35 luni) am rezolvat și rușinea de pe drumul DN68A Margina-Holdea, un drum care era plin de cratere, aproape inutilizabil și a fost adus la o stare decent”, a continuat Drulă.

El menţionează că Centura de Sud trebuia să aibă patru benzi, dar succesorul său a transformat-o la doar două.

“Viitorul sector de Vest al Centurii Timișoarei va avea 4 benzi pentru că a fost semnat contractul de proiectare în mandatul meu. Am deblocat și sectorul de Sud care avea autorizații și avize lipsă, din păcate acolo, după cum și-a dorit dl. Grindeanu drumul are doar câte o bandă pe sens, rușinos pentru o metropolă europeană. Sunt bucuros că tot în PNRR am adus 1,8 miliarde de euro pentru modernizarea căii ferate Caransebeș – Lugoj – Timișoara – Arad. Și acolo lucrările se mișcă prea lent față de termenul de 2026. Progresul fizic al lucrărilor conform ultimei raportări CFR pe cele 4 loturi este rușinos: 0%; 9,5%, 1,1% și 1,2%”, a mai afirmat deputatul USR

Drulă a mai spus că România poate pierde o jumătate de miliard de euro (şi) din cauza lui Grindeanu.

 “Cât despre dl. Grindeanu și PNRR: România pierde cel puțin 500 de milioane de euro din PNRR pentru că Sorin Grindeanu și-a numit politrucii în companiile din subordinea ministerului Transporturilor (CNAIR, Metrorex, CNIR și multe altele). Comisia Europeană a constatat că procedurile de selecție au fost viciate și politizate, adică exact la ce se pricepe dl. Grindeanu cel mai bine. Rușinos și iresponsabil. Banii românilor pierduți pentru ca sa aibă clientela de partid câte o sinecură. Eu stau cu capul sus în fața românilor pentru munca făcută. Cei care îi fură pe români de 35 de ani ar trebui să simtă rușinea de care vorbesc. Dacă ar avea-o”, a încheiat Drulă.

De menţionat că Drulă şi Grindeanu candidează pentru noi mandate de deputaţi de Timiş, ambii fiind capi de listă, primul la USR, al doilea la PSD.

 

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

5 comentarii pentru acest articol

mirc a spus: (octombrie 20th, 2024 at 10:25 )

Acesti „timisoreni” : unu cu nume cu rima indecenta, dar din cand in cand erect, iar celalalt un oltean get beget(sa ma ierte doamna ca influenta materna a banatului de munte nu se simte)

Daniel a spus: (octombrie 20th, 2024 at 10:45 )

Drulă a făcut treabă ca ministru dar nu a reușit să țină în frâu partidul unde tot felul de specimene și-au făcut de cap prin primarii iar cetățenii mai puțin naivi i-au vidanjat prin vot. Doar la noi în oraș se pare că avem o masă critică de naivi și vinituri care au păstrat habarnistul de pe Loga 1 în funcție. Când se vor trezi probabil va fi prea târziu pentru că maestrul Fritz își va fi impus viziunea personală de sorginte eco-marxistă asupra orașului și cetățenilor care vor fi transformați în sclavi fiscali iar confortul și bunăstarea lor nu va conta, de data acesta sub pretextul salvării planetei, nu al întrecerii socialiste.

Xxx a spus: (octombrie 20th, 2024 at 11:57 )

Stimate Daniel, ai serios o,problema , idee fixa, mai lasă-l pe DF, e de 4 ani primar. Nu a distrus nimic, nu a făcut sclavi fiscali , nu are o gașcă de interlopi în spate, a terminat 3 bulevarde mari, a accesat fonduri europe mai multe decit fostii in 20 de ani, orașul se dezvoltă bine merci.. ce vrei de fapt ?

@Xxx a spus: (octombrie 20th, 2024 at 13:50 )

Cum nu a distrus nimic? Nu sunt de ajuns îngustările de benzi de circulație și următoarele anulări de benzi care le are în vedere? Ar mai fi și dezastrul de pe Budai Deleanu și strada Transilvania iar de baza canotorilor știe toată lumea. Că plătim cele mai mari taxe locale din țară nu este niciun secret iar că la anul acestea vor avea un plafon de 5 ori mai ridicat decât acum, este clar ce va urma.
Nu are o gașcă de interlopi în spate dar toată lumea știe că acum infracționalitatea white collar este mult mai rentabilă și riscurile mult mai mici dacă ai alt tip de clanuri în spate. În plus se pare ca societatea nu taxează atât de drastic astfel de derapaje față de cele clasice.
Ce vreau, este infrastructură și eficiență în administrație cum a reușit să facă Bolojan la Oradea. Vreau închiderea inelelor de circulație, pasaje peste calea ferată și poduri peste Bega. Dacă astea nu se pot face cu fonduri europene atunci să reducă cheltuielile cu personalul și ar avea peste 30 de milioane de euro în plus pentru investiții în fiecare an. Iar dacă fonduri europene se dau pentru tot felul de fantezii eco-marxiste cum ar fi îngustările de benzi și extinderea zonelor pietonale atunci mai bine mă lipsesc și creștem taxarea la nivel național pe firmele lor ca să ne recuperăm banii care de drept sunt ai noștri.

Target whoo a spus: (octombrie 20th, 2024 at 15:09 )

Tot cu dragnea o dai,să ce ….. lipsa de realizări asta dorești sa maschezi,marș si candidează acolo unde te ai născut mitomanule

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Cele mai citite articole


L'architect du beaute

Administratie vezi arhiva Administratie

MINA Pop-Up 3 octombrie - 12 ianuarie

Politica vezi arhiva Politica

Disputa Grindeanu – Drulă, un nou episod. Social-democratul îl acuză pe USR-ist că nu a făcut nimic pentru județ

Parteneri de dispute de ani de zile, Sorin Grindeanu și Cătălin Drulă, continuă să se gratuleze reciproc cu ”analize”. Acum, social-democratul l-a făcut pe adversarul său ”parașutat” în Timiș, un deputat care nu ar ști după două mandate unde e Margina sau Coșava. În urmă cu câteva zile, Drulă spunea la depunerea candidaturii sale cât...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Disputa Grindeanu – Drulă, un nou episod. Social-democratul îl acuză pe USR-ist că nu a făcut nimic pentru județ
isho.ro

Sport vezi arhiva Sport

Muzeul National al Banatului

Social vezi arhiva Social

UPT, angrenată într-un proiect internaţional îndrăzneţ ce are ca temă implementarea simbiozei industriale

Într-o lume în care tranziția către o economie verde devine tot mai urgentă, proiectul CATALYST aduce în prim-plan colaborarea bilaterală între România și Norvegia pentru a implementa practici inovative de simbioză industrială și eficiență a resurselor în parcurile industriale. Proiectul, coordonat de Asociația Centrul Național pentru Producție și Consum Durabil (CNPCD) din Timișoara, reunește parteneri...
Citeşte tot articolul Citeste articolul UPT, angrenată într-un proiect internaţional îndrăzneţ ce are ca temă implementarea simbiozei industriale
dermaskin-orizontal

Economic vezi arhiva Economic

Se mișcă lucrurile și pe viitorul drum de acces din Timișoara spre A1/Foto

După ani de așteptare, licitații și contestații, lucrurile se mișcă, în sfârșit, și pe unul dintre proiectele problemă din domeniul infrastructurii din zona Timișoara. Constructorul a început să se miște mai cu spor pe drumul de legătură dintre DN 69, bifurcația spre Sânandrei, și autostrada A1. Informațiile de pe șantier arată că săptămâna aceasta s-a...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se mișcă lucrurile și pe viitorul drum de acces din Timișoara spre A1/Foto

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

După ani de așteptare, licitații și contestații, lucrurile se mișcă, în sfârșit, și pe unul dintre proiectele problemă din domeniul infrastructurii din zona Timișoara. Constructorul a început să se miște mai cu spor pe drumul de legătură dintre DN 69, bifurcația spre Sânandrei, și autostrada A1. Informațiile de pe șantier arată că săptămâna aceasta s-a...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se mișcă lucrurile și pe viitorul drum de acces din Timișoara spre A1/Foto
Selecționata Romanian Wolves a terminat cu o victorie ediția 2024 a Rugby Europe Super Cup, învingând la Amsterdam, pe Delta, cu 46-24 (15-14). Lupii au început în forță meciul și la prima acțiune pe care au avut-o, Hinckley Voavasa și-a trimis un balon scurt peste apărarea adversă, i-a pasat apoi lui Kemal Altinok (SCM USV)...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Lupii înving Delta și termină pe primul loc Grupa B din Super Cup. Jucătorii de la SCM USV Timişoara, prestaţii excelente
Parteneri de dispute de ani de zile, Sorin Grindeanu și Cătălin Drulă, continuă să se gratuleze reciproc cu ”analize”. Acum, social-democratul l-a făcut pe adversarul său ”parașutat” în Timiș, un deputat care nu ar ști după două mandate unde e Margina sau Coșava. În urmă cu câteva zile, Drulă spunea la depunerea candidaturii sale cât...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Disputa Grindeanu – Drulă, un nou episod. Social-democratul îl acuză pe USR-ist că nu a făcut nimic pentru județ
Fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă afirmă că succesorul său în funcţie, Sorin Grindeanu, este “ruşinea Timişoarei la Bucureşti”. Drulă nu uită nici momentul OUG 13 şi relaţia lui Grindeanu cu Liviu Dragnea. Atât Drulă, cât şi Grindeanu candidează pentru noi mandate de deputaţi de Timiş, primul pentru USR, al doilea pentru PSD. Cătălin Drulă...
Citeşte tot articolul Citeste articolul “Timișenii n-au uitat cine s-a făcut preș pentru Dragnea”! Cătălin Drulă, atac devastator la Sorin Grindeanu
Runda a opta a Ligii Naționale de handbal a adus a patra înfrângere externă, din tot atâtea disputate, pentru echipa bănăţeană. SCM Politehnica Timișoara a cedat pe terenul lui CSM Vaslui, după un meci strâns, 24-27. Prima repriză a fost echilibrată, cu niciuna dintre echipe nereușind să se distanțeze la mai mult de două goluri...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Nicio surpriză! SCM Poli pierde la Vaslui
Au trecut aproape trei ani de când circulația tramvaielor pe Calea Stan Vidrighin a fost întreruptă pentru că zona a intrat în reparații. Aceasta a însemnat oprirea transportului spre una dintre cele mai importante platforme industriale a orașului, dar acum totul s-a rezolvat, circulația a fost redeschisă, iar primarul Dominic Fritz a ținut neapărat să...
Citeşte tot articolul Citeste articolul E gata, tramvaiele circulă din nou pe Calea Stan Vidrighin
Top