Companiile PPC Energie și PPC Energie Muntenia, parte a grupului PPC în România, au fuzionat începând cu data de 31 decembrie 2024. Ca urmare, în perioada 30 decembrie 2024 – 5 ianuarie 2025, unele servicii oferite de PPC Energie, inclusiv aplicația myPPC, sunt temporar indisponibile, pentru a se asigura actualizarea sistemelor informatice, pentru scopul fuziunii. În zilele de 30, 31 decembrie și 3 ianuarie, operatorii call center preiau solicitările clienților.
Această fuziune marchează un pas important în strategia grupului de companii PPC din România, având ca obiectiv eficientizarea activității de furnizare a energiei electrice si a gazelor naturale, reducerea impactului volatilității pieței de energie din România și îmbunătățirea flexibilității strategice, astfel încât clienții să beneficieze de servicii de calitate la costuri competitive.
„Prin unificarea operațiunilor sub o singură companie de furnizare, PPC Energie nu doar că își consolidează poziția pe piața de energie din România, ci pune un accent deosebit pe îmbunătățirea experienței clienților. Fuziunea ne permite să oferim servicii cu valoare adăugată, cum ar fi soluții energetice avansate și suport personalizat, asigurând în același timp calitate superioară și accesibilitate în toate interacțiunile cu clienții noștri”, a declarat Ionuț Dună, Director General PPC Energie.
În această perioadă plățile se vor putea efectua doar prin intermediul partenerilor bancari sau transfer bancar, respectiv prin intermediul automatelor de plată de tip self-pay, în cazul clienților care preferă plata numerar, dar vor putea fi înregistrate de către PPC Energie începând cu 8 ianuarie 2025.
În urma fuziunii, contractul de furnizare și facturile clienților companiei PPC Energie Muntenia SA vor fi gestionate de către PPC Energie S.A., fără alte modificări. Toate drepturile și obligațiile din contractul actual rămân aceleași. De asemenea, clienții PPC Energie vor continua să aibă acces la aceleași servicii și funcționalități esențiale prin intermediul platformei online www.PPCEnergy.ro , a aplicației web myppc.ppcenergy.ro și a aplicațiilor mobile myPPC. myPPC permite gestionarea contului personal, plata facturilor și înregistrarea indexului. Tot aici clienții pot accesa oferte competitive pentru energie electrică și gaze naturale, precum și soluții energetice avansate, inclusiv sisteme fotovoltaice și echipamente eficiente energetic.
Pentru asistență, clienții pot contacta echipa PPC Energie la numărul de telefon 021.9977, apelabil din România și din străinătate, de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00, cu excepția sărbătorilor legale. Tot la acest număr pot fi solicitate informații despre facturi, solduri sau contracte, iar clienții pot activa servicii precum factura electronică. Solicitările scrise pot fi trimise la adresa de e-mail contact-energie@ppcgroup.com.
Le fel ca până acum, plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar sau din aplicația myPPC. Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș-Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare. Ca noutate, pentru a veni în întâmpinarea clienților care doresc să poată achita factura direct în magazinele PPC Energie, în majoritatea acestora a fost implementată o soluție de plată prin POS.
Mai mult, clienții pot alege să utilizeze aplicația myPPC, care poate fi accesată cu ușurință fie online, la adresa https://myppc.ppcenergy.ro/, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.
În România, companiile din cadrul Grupului PPC acoperă următoarele domenii – furnizare de energie electrică si gaze naturale, servicii energetice avansate, distribuție de energie electrică, generare de energie din surse regenerabile, precum și soluții de mobilitate electrică. Cu o bază de clienți formată din aproximativ 3 milioane de consumatori rezidențiali, companii și instituții, PPC Energie este una dintre cele mai importante companii de furnizare a energiei electrice din România. Prin intermediul rețelei de 81 de magazine moderne, compania răspunde nevoilor consumatorului de astăzi, preocupat de economisirea energiei: eficiență și sustenabilitate. Portofoliul companiei cuprinde astfel și produse și servicii cu valoare adăugată care le oferă clienților confort și siguranță.
Aderarea României la spațiul Schengen și cu granițele terestre va determina schimbări în ceea ce…
Măsurile fiscale adoptate în penultima zi a anului prin „ordonanța trenuleț” afectează majoritatea categoriilor sociale,…
ADID Timiș anunța începerea primei campanii de colectare deșeuri voluminoase din menajer din anul 2025,…
Începând cu 1 ianuarie 2025, la frontiera internă a României, respectiv la granița cu Ungaria…
ADID Timiș anunța începerea primei campanii de colectare deșeuri periculoase din menajer din anul 2025,…
Administrația Naţională de Meteorologie (ANM) a emis, luni, 30 decembrie, prognoza pentru următoarele două săptămâni,…