default
Lucrările efectuate pentru reabilitarea și modernizarea liniei CF Caransebeș – Timișoara – Arad (162 km), pentru creșterea vitezei de circulație la 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă avansează, încet, dar sigur. Astfel, cele aferente Lotului 4 Ronat Triaj – Arad au depășit procentul de execuție de 15%.
În cadrul modernizării liniilor dintre stațiile Ronaț Triaj și Arad, la km. 2+610 (proiectat) continuă lucrările pentru construirea noului pod peste Mureș.
Astfel, în acest moment se montează grinzile cu zăbrele simple cu sistem triunghiular, fiind finalizate 2 din cele 9 care vor fi asamblate. De asemenea, au loc lucrări de construire a pilelor 7 și 8 de pe marginea râului Mureș.
Podul amintit oferă o deschidere de 180 m, tip arc metalic cu cale jos cu cuvă de piatră spartă și 9 deschideri de 50 m, tip grinzi cu zăbrele cu cuvă de piatră spartă, iar infrastructura acestuia va fi alcătuită din 2 culee și 9 pile.
default
default
default
default
default
Moţiunea de cenzură „România nu este de vânzare – fără progresişti la guvernare”, prin care…
Universitatea Politehnica Timișoara a cumpărat Casa Mühle, o clădire de o importantă valoare emoțională și…
Sâmbătă, de la ora 14.00, va avea loc un nou tur din seria “Descoperă-ți orașul!”,…
Bazele de deszăpezire aparținând Direcției de Drumuri și Poduri Timișoara și cele ale Consiliului Județean…
Președintele Consiliului Județean Timiș, Alfred Simonis, aduce din nou în prim plan ”unirea” Spitalului Județean…
CSC Dumbrăvița dispută la finalul acestei săptămâni, ultimul joc oficial din deplasare din acest an…