Lucrările efectuate pentru reabilitarea și modernizarea liniei CF Caransebeș – Timișoara – Arad (162 km), pentru creșterea vitezei de circulație la 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă avansează, încet, dar sigur. Astfel, cele aferente Lotului 4 Ronat Triaj – Arad au depășit procentul de execuție de 15%.
În cadrul modernizării liniilor dintre stațiile Ronaț Triaj și Arad, la km. 2+610 (proiectat) continuă lucrările pentru construirea noului pod peste Mureș.
Astfel, în acest moment se montează grinzile cu zăbrele simple cu sistem triunghiular, fiind finalizate 2 din cele 9 care vor fi asamblate. De asemenea, au loc lucrări de construire a pilelor 7 și 8 de pe marginea râului Mureș.
Podul amintit oferă o deschidere de 180 m, tip arc metalic cu cale jos cu cuvă de piatră spartă și 9 deschideri de 50 m, tip grinzi cu zăbrele cu cuvă de piatră spartă, iar infrastructura acestuia va fi alcătuită din 2 culee și 9 pile.

default

default

default

default


default













































Comentarii prin facebook