Social

Un amfiteatru emblematic al UPT, proaspăt renovat cu ajutor extern

În prezența reprezentanților conducerii Universității Politehnica Timișoara și ai BRD Groupe Société Générale, a avut loc inaugurarea unui amfiteatru emblematic din corpul „Electro”, A-101, renovat cu sprijinul BRD.

La eveniment au participat studenți și cadre didactic de la cele trei facultăți ce folosesc în comun amfiteatrul: Facultatea de Automatică și Calculatoare, Facultatea de Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale și Facultatea de Inginerie Electrică și Energetică.

Amfiteatrul a beneficiat de finanțare în vederea renovării prin programul BRD HUBs, prin care studenții din 24 de universități vor beneficia de spații moderne pentru studiu, co-working și relaxare realizate cu sprijinul BRD Groupe Société Générale.

BRD HUBs înseamnă spații în care studiul este mai confortabil și timpul liber este petrecut cu rost, în care se întâlnesc oameni cu aceleași valori și interese și în care studenții își vor putea cultiva curiozitatea. Peste 100.000 studenți vor avea acces la spații moderne precum amfiteatre, laboratoare, biblioteci, zone de co-working si relaxare. BRD HUBs vor găzdui și evenimente diverse care au în centru cele mai importante și relevante teme pentru noile generații.

„Credem în rolul educației ca pilon al progresului și în parteneriatul autentic dintre mediul universitar și cel economic. Prin deschiderea Hub-ului BRD la Universitatea Politehnica Timișoara, ne continuăm misiunea noastră de a fi alături de tinerii care vor construi România de mâine. Acest spațiu este mai mult decât un simbol: este un angajament față de formarea viitoarei generații de profesioniști, prin dialog, colaborare și acces la resurse care să-i inspire și să-i sprijine pe drumul lor profesional”, a declarat, la Timișoara, Mădălina Teodorescu, Deputy CEO, BRD Groupe Société Générale.

Tot în cadrul evenimentului, rectorul Universității Politehnica Timișoara, conf.univ.dr.ing. Florin Drăgan, a rememorat perioada studenției, în care a susținut mai multe examene în acest amfiteatru, apreciind „parteneriatul cu BRD, care a înțeles importanța susținerii educației în general și a învățământului superior în special. Politehnica Timișoara, cel mai important brand al Banatului, și BRD Groupe Société Générale, un brand internațional, și-au dat mâna pentru a asigura cele mai bune condiții de studiu pentru studenți”.

Investiția în renovarea Amfiteatrului A-101 a fost de peste 100.000 de euro și a vizat renovarea pereților a podelei, a instalațiilor, înlocuirea mobilierului, dar și dotarea cu echipamente de ultimă generație, tablă inteligentă, sistem de proiecție, sistem de sonorizare, echipamente pentru învățământ la distanță.

Share
Published by
Daniel Neacșu

Recent Posts

Fetele de la Poli închid sezonul regular cu o victorie frumoasă contra Bistriței

Pe o vreme rece și o ploaie măruntă, fetele de la Poli au întâlnit pe…

3 ore ago

Viceprimarul Lațcău anunță punerea în valoare a clădirilor din zona Pieței Mocioni odată cu revitalizarea zonei

Primarul Dominic Fritz a semnat în această săptămână contractul de finanțare prin care Timișoara va…

3 ore ago

Spitalul de Psihiatrie va avea un nou ambulatoriu, ridicat cu zece milioane de lei

Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Jebel va avea un nou amubulatoriu, o clădire…

4 ore ago

CSM Lugoj a trecut la pas de U Cluj în elită la volei feminin

Etapa a VIII-a din Divizia A1 de volei feminin a însemnat cel mai ușor meci…

5 ore ago

Lights of the Village a pornit la drum cu mii de vizitatori/VIDEO

Prima zi de activitate a ”Lights of the Village”, evenimentul desfășurat la Muzeul Satului Bănățean…

6 ore ago

Târg special la mijloc de decembrie. Pentru Reli și lupta ei contra cancerului!

Reli este o femeie puternică și curajoasă. Soție, mamă și învățătoare dedicată, ea a dus…

6 ore ago