Cel mai recent motiv de nemulțumire la adresa companiei de gaz din partea Federației Asociațiilor de Locatari din Timișoara este faptul că facturile eliberate de E.ON Gaz ajung cu întârziere la abonați. Asta, după ce chiar E.ON și-a ales modalitatea de a-și anunța clienții cât au de plată. Reprezentanții FALT spun reprezentanții furnizorului de gaz nu recunosc că există întârzieri mai mari de șapte zile între data emiterii facturii și data la care aceasta ajunge la abonat. Mai mult decât atât, cei de la E.ON susțin că astfel de cazuri sunt, de fapt, izolate. FALT le recomandă consumatorilor aflați într-asemenea situație să trimită în scris o sesizare pe adresa E.ON Gaz, pe care să o expedieze, în copie, și către FALT. Toate aceste copii urmează să ajungă, prin intermediul organizației timișorene, la ANRE, pentru ca aceasta să ia măsurile care se impun într-un astfel de caz. „În cazul în care E.ON Gaz refuză să primească sesizările, așa cum s-a întâmplat în 9 decembrie 2010, vă recomandăm să cereți ca, pe solicitare, să fie scrise numele persoanei care refuză şi semnătura acesteia. Ulterior, adresați-vă Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Timiş şi puteți expedia o copie către FALT”, mai precizează Petru Olariu, președinte FALT.
Penultimul joc din 2025 pentru alb-violeți a fost disputat acasă, împotriva echipei CSU Alba Iulia,…
De neînțeles comportarea Dumbrăviței din meciul de la Voluntari, unde a intrat să se apere.…
Universitatea de Vest din Timișoara a reușit atragerea unei noi finanțări nerambursabile dedicate modernizării infrastructurii…
Tradiția va fi respectată și comunitatea italiană din Timișoara va organiza și în acest an…
Zona centrală a orașului Sânnicolau Mare va fi modernizat cu fonduri europene. O piațetă modernă,…
Urmează o dublă alb-violetă pe parchetul sălii “Olimpia”. Ziua de duminică se va transforma într-o…