Cel mai recent motiv de nemulțumire la adresa companiei de gaz din partea Federației Asociațiilor de Locatari din Timișoara este faptul că facturile eliberate de E.ON Gaz ajung cu întârziere la abonați. Asta, după ce chiar E.ON și-a ales modalitatea de a-și anunța clienții cât au de plată. Reprezentanții FALT spun reprezentanții furnizorului de gaz nu recunosc că există întârzieri mai mari de șapte zile între data emiterii facturii și data la care aceasta ajunge la abonat. Mai mult decât atât, cei de la E.ON susțin că astfel de cazuri sunt, de fapt, izolate. FALT le recomandă consumatorilor aflați într-asemenea situație să trimită în scris o sesizare pe adresa E.ON Gaz, pe care să o expedieze, în copie, și către FALT. Toate aceste copii urmează să ajungă, prin intermediul organizației timișorene, la ANRE, pentru ca aceasta să ia măsurile care se impun într-un astfel de caz. „În cazul în care E.ON Gaz refuză să primească sesizările, așa cum s-a întâmplat în 9 decembrie 2010, vă recomandăm să cereți ca, pe solicitare, să fie scrise numele persoanei care refuză şi semnătura acesteia. Ulterior, adresați-vă Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Timiş şi puteți expedia o copie către FALT”, mai precizează Petru Olariu, președinte FALT.
Contribuabilii români sunt avertizați de Agenția Națională de Administrare Fiscală cu privire la reapariția unor…
Clădirea cinematografului Studio, din centrul Timișoarei, a fost finalizată. După o investiție de cinci milioane…
Cetăţenii românii care în ziua votului pentru alegerile prezidențiale nu se află pe teritoriul României pot…
În vestul ţării este Cod Roşu de viscol puternic. Vineri dimineața, la ora 10.00, ca…
Divizionara secundă CSC Dumbrăvița intră în „ultima turnantă” a sezonului de toamnă din Liga 2.…
Vineri dimineața, polițiștii Secției 2 Urbane Timișoara au fost sesizați cu privire la faptul că,…