Fostul director al SC Drumuri Municipale, Cornel Bota, care a lăsat pe umerii societăţii plata unei despăgubiri de 300.000 de euro, a demisionat de la firma municipalităţii abia săptămâna trecută. El continuă să lucreze ca administrator la Drum Proiect, o societate abonată la bugetul primăriei.
Muşamalizat aproape trei ani scandalul celor 300.000 de euro datoraţi de SC Drumuri Municipale a izbucnit marţi în timpul şedinţei AGA a respectivei societăţi. Fiind o firmă cu unic acţionar Consiliul Local Timişoara, consilierii locali alcătuiesc şi AGA la societate. În mare, scandalul este cunoscut. În mai 2008, un angajat al SDM a spart o conductă de gaze din faţa unei case. La subsolul imobilului s-au adunat gaze şi, la un moment dat, casa a explodat, fiind distrusă în totalitate. Proprietarii au acţionat în judecată societatea municipalităţii şi au avut câştig de cauză, aşa că, în aceste zile, SDM trebuie să achite 300.000 de euro, având executorii la uşă.
La şedinţa AGA s-a decis ca societatea să atace sentinţa Tribunalului Timiş, cu toate că avocatul a spus că şansele sunt mici, iar taxa mare, şi, în acelaşi timp, să fie demarată o anchetă la SDM. Acum, abia la aproape trei ani de la eveniment. Cel puţin la nivel declarativ, toată lumea a fost de acord că vechea conducere a SDM este vinovată pentru ce s-a întâmplat, firma nefiind asigurată pentru astfel de evenimente. Nimeni nu a rostit însă niciun nume. Aici apare marea surpriză. Fostul director al societăţii, Cornel Bota, a fost, până săptămâna trecută, angajat la SDM, pe post de consilier al actulaului director Octavian Bulboacă. El şi-a dat demisia cu doar câteva zile înainte ca acest scandal să explodeze. Nu-l plângeţi însă. Bota este administrator la Drum Proiect, firmă bine înfiptă în bugerul primăriei, deţinând aproape monopol pe contractele de proiectări ale municipalităţii. De altfel, el era administrator la Drum Proiect şi în perioada în care era consilier al directorului SDM. Cornel Bota este implicat la o altă firmă-căpuşă a primăriei, Rosign, care are contract cu primăria pentru 14 ani, fără licitaţie, pentru semnalizările şi indicatoarele rutiere din Timişoara. De altfel, relaţia lui Bota cu primarul Gheorghe Ciuhnadu este cunoscută ca fiind foarte bună. În aceste condiţii, aşa-zisa anchetă de la SDM se va opri drept în primul excavatorist găsit în cale. Pentru ca firma să nu falimenteze, toţi timişorenii vom contribui pentru a achita cei 300.000 de euro. O sumă banală oricum, pentru liderii primăriei, care au vorbit despre ea cu nonşalanţă.
DRDP Timişoara a lansat astăzi pe SEAP procedura "Elaborare Studiu de Fezabilitate Extindere Varianta de…
În aceatsă săptămână, polițiștii municipiului Lugoj au fost sesizați cu privire la faptul că, în…
Etapa a 13-a din Liga a 3-a a început vineri şi aproape pe toate stadioanele…
Pentru a rezolva problemele apărute ca urmare a vremii, pe teren sunt mai multe echipe…
Cei care doresc comercializarea de produse specifice de Sfântul Nicolae la Timișoara sunt așteptați să…
Peste doar o săptămână, la Timișoara se va deschide cea mai nouă ediție a Târgului…