“Suflet pentru suflet, inimi pentru inimi” – așa se intitulează campania umanitară inițiată de Media Platinum Agency, care a organizat, sâmbătă seară, o prezentare de modă, destinată strângerii de fonduri pentru organizația Edu Supporters. Aceasta se ocupă de dezvoltarea educațională și a demarat de puțin timp un proiect denumit “biblioteca-cafenea pentru părinți și spații de joacă. Chiar dacă puțini timișoreni au fost interesați de acest eveniment, prezentarea de modă a fost de calitate. Ținutele creatoarei Elena Popescu au fost apreciate de cei prezenți, mai ales pentru că erau pline de culoare. Show-ul a continuat cu o colecție pentru copii și cu una a magazinului Kenvelo. Campania continuă duminică, de la ora 19, de această dată la Hotel Timișoara. Fondurile strânse vor merge la o fetiță de opt ani care are mare nevoie de un transplant de ficat.
Candidatul PNL Ciprian Ciucu va fi noul primar al Capitalei, câştigând oficial scrutinul la o…
Candidatul PNL Ciprian Ciucu va fi viitorul primar al Bucureştiului, potrivit unui exit-poll realizat de…
Prim-divizionara de handbal SCM Poli Timișoara închide cu bine turul, învingând, conform așteptărilor ultima clasată…
Pe o vreme rece și o ploaie măruntă, fetele de la Poli au întâlnit pe…
Primarul Dominic Fritz a semnat în această săptămână contractul de finanțare prin care Timișoara va…
Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Jebel va avea un nou amubulatoriu, o clădire…