“Suflet pentru suflet, inimi pentru inimi” – așa se intitulează campania umanitară inițiată de Media Platinum Agency, care a organizat, sâmbătă seară, o prezentare de modă, destinată strângerii de fonduri pentru organizația Edu Supporters. Aceasta se ocupă de dezvoltarea educațională și a demarat de puțin timp un proiect denumit “biblioteca-cafenea pentru părinți și spații de joacă. Chiar dacă puțini timișoreni au fost interesați de acest eveniment, prezentarea de modă a fost de calitate. Ținutele creatoarei Elena Popescu au fost apreciate de cei prezenți, mai ales pentru că erau pline de culoare. Show-ul a continuat cu o colecție pentru copii și cu una a magazinului Kenvelo. Campania continuă duminică, de la ora 19, de această dată la Hotel Timișoara. Fondurile strânse vor merge la o fetiță de opt ani care are mare nevoie de un transplant de ficat.
Consilierii locali timișoreni au primit la vot, la ședința de plen extraordinară de marți un…
Începând de joi, de la ora 10, Expo Mobila Timișoara își deschide porțile atât pentru…
Cu exact o săptămână înaintea primului tur al alegerilor prezidenţiale, liberalul Ilie Bolojan, într-una din…
Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 20.11.2024, unde se vor executa reparaţii…
Aquatim anunţă existenţa unei situații critice apărute în timpul punerii în funcțiune a noii conducte…
Universitatea de Vest din Timișoara (UVT) este pentru prima dată în topul domeniului de predare…