“Suflet pentru suflet, inimi pentru inimi” – așa se intitulează campania umanitară inițiată de Media Platinum Agency, care a organizat, sâmbătă seară, o prezentare de modă, destinată strângerii de fonduri pentru organizația Edu Supporters. Aceasta se ocupă de dezvoltarea educațională și a demarat de puțin timp un proiect denumit “biblioteca-cafenea pentru părinți și spații de joacă. Chiar dacă puțini timișoreni au fost interesați de acest eveniment, prezentarea de modă a fost de calitate. Ținutele creatoarei Elena Popescu au fost apreciate de cei prezenți, mai ales pentru că erau pline de culoare. Show-ul a continuat cu o colecție pentru copii și cu una a magazinului Kenvelo. Campania continuă duminică, de la ora 19, de această dată la Hotel Timișoara. Fondurile strânse vor merge la o fetiță de opt ani care are mare nevoie de un transplant de ficat.
În noul Guvern Ciolacu, PSD va avea opt ministere, PNL – şase, iar UDMR –…
Duminică, 22 decembrie, în jurul orei 12:10, ISU Timiş a fost anunţat despre producerea unui…
„Curaj” prostesc! La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Poliție Rurală Belinț au reținut…
Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…
Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș anunță lansarea a două cursuri gratuite care…
Primarul Dominic Fritz a fost luat la rost de unul dintre cei trei consilieri locali…