“Suflet pentru suflet, inimi pentru inimi” – așa se intitulează campania umanitară inițiată de Media Platinum Agency, care a organizat, sâmbătă seară, o prezentare de modă, destinată strângerii de fonduri pentru organizația Edu Supporters. Aceasta se ocupă de dezvoltarea educațională și a demarat de puțin timp un proiect denumit “biblioteca-cafenea pentru părinți și spații de joacă. Chiar dacă puțini timișoreni au fost interesați de acest eveniment, prezentarea de modă a fost de calitate. Ținutele creatoarei Elena Popescu au fost apreciate de cei prezenți, mai ales pentru că erau pline de culoare. Show-ul a continuat cu o colecție pentru copii și cu una a magazinului Kenvelo. Campania continuă duminică, de la ora 19, de această dată la Hotel Timișoara. Fondurile strânse vor merge la o fetiță de opt ani care are mare nevoie de un transplant de ficat.
[nggallery id=923]
Lansată în cea de a doua jumătate a acestui an, licitația pentru stabilirea executantului studiului…
Fără pauză! Etapa a 14-a din Liga Națională masculină de baschet programează un meci în…
Dacă v-ați bucurat de ieftinirea carburanților din ultimele zile, nu sperați să rămână prea mult…
Duminică, 28 decembrie 2025, în jurul orei 06:15, polițiștii au fost sesizați cu privire la…
Dacă ar fi să ilustrez anul 2025, ba chiar şi ultimii 36 de ani, rezumându-mă…
Există momente în copilărie care rămân pentru totdeauna: prima minge prinsă corect, primul gol marcat,…