Ioan Coriolan Gârboni și-a depus, marți, listele de semnături la Biroul Electoral Municipal. Directorul filarmonicii este singurul candidat independent la funcția de primar al Timișoarei, după ce Ovidiu Drăgănescu a anunțat că renunță.
Ioan Coriolan Gârboni are 54 de ani și, de cinci ani, este directorul Filarmonicii „Banatul”. El a scos muzicienii din sala de spectacole, ducându-i în spații neconvenționale – pista Aeroportului, malul Canalului Bega, șantiere, unități militare – reușind să pună la cale producții cu zeci de mii de spectatori. Scrisorile pe care le-a cerut timișorenilor, când filarmonica era în pericol să-și piardă sediul, au umplut cutiile poștale ale guvernanților, astfel că sala Capitol a rămas în proprietatea cui trebuie. Pentru că a văzut că-și poate mobiliza concetățenii, Gârboni spune că a decis să facă pasul următor.
Directorul filarmonicii afirmă că s-a săturat de promisiunile politicienilor, astfel că a decis să lupte din postura de independent pentru lucrurile care contează cu adevărat. „Timișorenii și-au pierdut mândria de a fi cetățenii unui oraș care dă tonul. Orașul a fost ignorat din planurile de dezvoltare de guvernanți, iar corupția și birocrația din Primăria Timișoarei alungă de ani buni investitorii. În tot acest timp, Bucureștiul nu face decât să ia banii din Timișoara, cu acceptarea tacită a politicienilor locali”, a declarat Gârboni. El a reușit să convingă, în patru zile, 6.500 de timișoreni să semneze pentru candidatura lui.
Lansat în urmă cu trei luni, proiectul de recenzare a câinilor cu stăpân din Timișoara,…
Rămas fără niciun fel de umbră, ”deșertul” din Piața Libertății își va schimba imaginea. Acolo…
Și-a pierdut viața, nevinovat din cauza unui microbuz care a intrat pe sens opus. Tragedie…
Un număr de 340 de obiective din Timiș pot beneficia de bani europeni nerambursabili în…
SDM Timișoara, societatea deținută de municipalitatea timișoreană, își extinde dotarea și pregătește 1,7 milioane de…
RETIM Ecologic Service S.A., în colaborare cu ADID Timiș, derulează o nouă campanie trimestrială pentru…