Lansată în anul 2008, sub eticheta „Cocoșul”, gama de vinuri produsă de Cramele Recaș pentru segmentul mediu are acum o nouă identitate. Prin noua gamă „Cocoșul dintre vii”, producătorul bănățean urmărește să-și împrospăteze imaginea pe respectivul segment de piață.
Eticheta gamei „Cocoșul dintre vii” păstrează cocoșul desenat de Raul Inocențiu Niculai, un copil cu dizabilități din Sibiu, pe baza căruia Petru Șoșa a realizat noua grafică.
„Am vrut să păstrăm ideea de joacă de copil susținută de alegerea scrisului de mână pentru brand și etichete diferite ca formă și culoare pentru fiecare sortiment în parte. Prin noua etichetă am încercat să creăm o identitate de brand mai apropiată de mesajul pe care compania Cramele Recaș vrea să-l transmită consumatorilor săi”, spune Ciprian Roșca, director comercial la Cramele Recaș.
Schimbarea designului și a denumirii a fost completată de modificări în privința componenței liniei de vinuri și a stilului de vinificație. Astfel, în completarea soiurilor deja existente în gama precedent – Syrah, Fetească Neagră și Chardonnay – au venit Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel și Pinot Noir, toate din recolta 2011.
Lansat în urmă cu trei luni, proiectul de recenzare a câinilor cu stăpân din Timișoara,…
Rămas fără niciun fel de umbră, ”deșertul” din Piața Libertății își va schimba imaginea. Acolo…
Și-a pierdut viața, nevinovat din cauza unui microbuz care a intrat pe sens opus. Tragedie…
Un număr de 340 de obiective din Timiș pot beneficia de bani europeni nerambursabili în…
SDM Timișoara, societatea deținută de municipalitatea timișoreană, își extinde dotarea și pregătește 1,7 milioane de…
RETIM Ecologic Service S.A., în colaborare cu ADID Timiș, derulează o nouă campanie trimestrială pentru…