Pentru 400.000 de euro, o firma infiintata de sase luni va administra Incuboxx!

Incuboxx are, în sfârșit, administrator! Cea de-a doua licitație organizată de primărie a fost câștigată de o firmă înființată acum mai puțin de șase luni, care are ca obiect de activitate organizarea de târguri și congrese. Societatea are sediul la Casa Tineretului, în același loc cu FITT.

Incuboxx, centrul IT&C al Primăriei Timișoara de pe Calea Circumvalaţiunii, a fost construit printr-un proiect pe fonduri europene în valoare de patru milioane de euro. Imobilul cu demisol, parter şi patru etaje oferă găzduire, în condiții avantajoase, unor firme din domeniul tehnologiei informației. Inițial, municipalitatea ar fi vrut ca acest centru să fie administrat de Universitatea de Vest și/sau Universitatea Politehnica, dar cele două instituții au refuzat oferta. În aceste condiții s-a trecut la licitație și, după cea de-a doua sesiune, a fost anunțat și câștigătorul. Până acum, clădirea a fost administrată de patru studenți de la Politehnică, aleși „pe încredere” de primarul Nicolae Robu.

De la finele lunii mai, Incuboxx are oficial administrator. Serviciile de administrare și management a centrului IT&C vor fi asigurate de SC FITT Resources SRL. Firma are sediul pe strada Arieș 19, la Casa Tineretului, exact acolo unde funcționează Fundația Județeană pentru Tineret Timiș (FITT), un ONG condus de un membru al Consiliului Facultății de Automatică și Calculatoare al Universității Politehnica. Până în 2012, viceprimarul liberal Dan Diaconu a fost consilier programe la FITT, așa cum reiese din declarația sa de avere depusă la vremea respectivă. FITT Resources SRL a fost una din cele două firme participante la licitația pentru administrarea Incuboxx, dar singura al cărei dosar a fost acceptat. Contractul era estimat inițial la 1.72 milioane de lei, fără TVA, dar a fost adjudecat de societatea câștigătoare la suma de 1,4 milioane de lei, tot fără TVA. Mai trebuie spus că FITT Resources SRL a fost înființată fix pe 26 noiembrie 2014 și a reușit să-și ajudece un contract de aprope 400.000 de euro în mai puțin de șase luni de activitate. Contractul are o durată de cinci ani. Conform codului CAEN, aceasta are ca obiect de activitate organizarea de târguri, expoziții și congrese. Primăria Timișoara nu este la prima licitație atribuită, în acest an, unei firme care abia a scos capul în lumea afacerilor. Luna trecută, serviciile de distribuție pentru Monitorul Primăriei au revenit unei societăți înființate în decembrie 2014.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Emoţii mari pentru o familie din Lovrin, care de sărbători putea rămâne fără casă din cauza unui incendiu

Duminică, 22 decembrie, în jurul orei 12:10, ISU Timiş a fost anunţat despre producerea unui…

8 ore ago

Oprit în trafic înainte de a produce nenorociri! Beat „mort” şi fără permis, cu tupeu la volan

„Curaj” prostesc! La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Poliție Rurală Belinț au reținut…

9 ore ago

Culmea prostiei? Să furi o maşină, să nu ai permis şi să mai faci şi accident

Un copil teribilist a făcut-o lată chiar înainte de Sărbători! Dacă alţi adolescenţi de vârsta…

9 ore ago

CCIA Timiș lansează două cursuri gatuite de profesionalizare a angajaților

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură (CCIA) Timiș anunță lansarea a două cursuri gratuite care…

10 ore ago

Lista proiectelor de pe lista suplimentarelor e prea stufoasă. O consilieră locală de la AUR vrea limitarea acestei proceduri

Primarul Dominic Fritz a fost luat la rost de unul dintre cei trei consilieri locali…

10 ore ago