Au făcut poze la tot ceea ce cred că este reprezentativ pentru oraș, fie că e vorba despre evenimente sportive, concerte, clădiri istorice sau peisaje spectaculoase. Timișorenii au postat pe Instagram sute de poze, cu hashtagul #TM2021, iar 25 dintre ele sunt prezentate acum publicului larg.
Timp de patru luni, timișorenii au surprins, în sute de fotografii, orașul în care locuiesc și frânturile care îl construiesc. Totul, în timpul campaniei „#TM2021 – Cultura prin ochii timișorenilor”, în care li s-a cerut să fotografieze tot ceea ce cred ei că este reprezentativ pentru Timișoara. Zis și făcut! Peste 50 de persoane au dat curs invitației, postând pe Instagram mai mult de 600 de imagini însoțite de hashtag-ul TM2021. Mai mult, așa cum li s-a promis, cele mai reușite 25 de fotografii au fost cuprinse într-o expoziție, deschisă deja pentru public. Imaginile pot fi admirate, până la 1 octombrie, la cafeneaua Klapka, de pe strada Augustin Pacha nr. 8. Campania aparține Asociației Timișoara Capitală Culturală Europeană, astfel că la vernisaj a fost prezent și președintele organizației Simona Neumann. „Am vrut să vedem cum văd timișorenii orașul lor, dar și cum înțeleg ei cultura. Cultura nu înseamnă doar cultura înaltă, iar candidatura nu înseamnă doar promovarea culturii înalte, a spectacolelor de teatru sau de muzică, ci înseamnă cultură în spații publice. Arta poate coborî în spațiul public”, a declarat Neumann. Timișorenii sunt rugați să nu abandoneze hashtag-ul #TM2021 și să continue să posteze tot ceea ce văd ei mai frumos în orașul lor. Cei care doresc să vadă toate pozele postate pot face acest lucru aici.
Invalid Displayed Gallery
Comanzi, probezi, plătești doar ce păstrezi! O nouă tendință de shopping inteligent și confortabil pentru…
Palatul Administrativ din Timișoara a găzduit o întâlnire la care au participat liderii ADR Vest…
Jumătate dintre utilajele care vor lucra la forarea tunelurilor care vor fi realizate pe porțiunea…
În urma unei investiții a Administrației Bazinale de Apă Banat (ABA Banat), la Oravița au…
La foc automat. Ca în fiecare toamnă, prim-divizionara de volei feminin CSM Lugoj nu prea…
Lansat în 2013 în România, VESSMARY este un concept dedicat evidențierii feminității în toate formele…