Au făcut poze la tot ceea ce cred că este reprezentativ pentru oraș, fie că e vorba despre evenimente sportive, concerte, clădiri istorice sau peisaje spectaculoase. Timișorenii au postat pe Instagram sute de poze, cu hashtagul #TM2021, iar 25 dintre ele sunt prezentate acum publicului larg.
#TM2021, in expozitie: Timisoara, asa cum o vad timisorenii
Pe perioada verii, timișorenii au fost îndemnați să fotografieze tot ceea ce li se pare reprezentativ pentru viața culturală din orașul lor. Sute de fotografii cu această temă au fost postate pe Instagram, iar cele mai reușite 25 vor fi prezentate într-o expoziție. Totul, în speranța că Timișoara ca ajunge Capitală Culturală Europeană.
#TM2021: tu cum vezi Timisoara? Povesti culturale in… fotografii
Peste 600 de fotografii, oameni, locuri, clădiri, toate având un numitor comun: Timișoara. Campania #TM2012, inițiată pe Instagram de Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană, continuă până pe 31 august, în încercarea de a spune, altfel, povestea orașului de pe Bega.
Hashtag si Instagram, noile arme ale Asociatiei Timisoara Capitala Culturala Europeana
Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană 2021 și-a propus să atragă atenția asupra orașului de pe Bega cu ajutorul unui… hashtag. Concret, timișorenii sunt invitați să pună pe Instagram toate fotografiile pe care le consideră reprezentative pentru oraș. Acestea trebuie însoțite de hashtag-ul „#TM2021”.