Ca în fiecare an, în perioada Sărbătorilor de iarnă, Primăria Timişoara îşi suspendă programul cu publicul în intervalul 18 decembrie 2015 – 8 ianuarie 2016. În noul an, prima zi lucrătoare cu publicul va fi 11 ianuarie. Unele departamente vor lucra însă și în această perioadă.
Ultima zi lucrătoare din acest an la Primăria Timișoara, pentru relații cu publicul, va fi 17 decembrie. Până la finele lui 2015, susțin cei de la Direcția de Comunicare, se vor desfăşura cu predilecţie activităţi curente specifice: arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc. Vor fi însă și excepții de la acest program.
Serviciul Achiziţii Publice va prelua documentaţiile specifice termenelor şi procedurilor de achiziţii publice în toate zilele lucrătoare, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12, ghişeele 10 şi 11).
Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre şi Coşerit (B-dul. 3 August 1919 nr. 17) va avea program cu publicul între orele 9 și 12, în perioadele 21-24 şi 28-30 decembrie, respectiv 4-8 ianuarie. În zilele de 25 și 31 decembrie și 1 ianuarie, casieria va fi închisă.
Centrul de Informare Turistică (str. Alba Iulia nr. 2) va funcţiona, în perioada 19 decembrie – 11 ianuarie, după următorul program: luni – vineri, orele 10 – 18, sâmbătă, orele 10 – 14. În 24 şi 31 decembrie, programul va fi între orele 10 și 14. În 25 şi 26 decembrie 2015, precum şi 1 şi 2 ianuarie, programul de lucru cu publicul va fi suspendat.
Direcţia de Evidenţă a Persoanelor (bd. Mihai Eminescu nr. 11) va funcţiona conform programului existent în perioadele 21- 23 decembrie și 28-30 decembrie. La Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, în zilele de 24 și 31 decembrie, actele vor fi eliberate între orele 8,30 și 13. La Serviciul de Stare Civilă, înregistrarea deceselor în 24 și 31 decembrie se va face între orele 8.30 și 13. În 26-27 decembrie 2015 şi 2-3 ianuarie 2016, va funcţiona numai Biroul Înregistrări Decese, orele 10 – 12. Date de contact: tel./fax 0256-499.359.
Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară (bd. Regele Carol I nr. 10) îşi suspendă programul cu publicul în perioada 21 decembrie 2015 – 8 ianuarie 2016.
La Direcţia Fiscală, ultima zi de program cu publicul va fi în 17 decembrie, programul de lucru fiind reluat în 11 ianuarie 2016, cu unele excepţii. Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice. Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale fiind reluată pe 11 ianuarie. Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale vor elibera certificate de atestare fiscală doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante.
† IOAN, Din mila lui Dumnezeu, Arhiepiscop al Timișoarei și Mitropolit al Banatului Iubitului nostru…
După ce au picat o dată la vot proiectul taxelor și impozitelor locale, consilierii locali…
Așa cum deBanat.ro a relatat deja, primarul Timișoarei, Dominic Fritz, și liderul PSD Timiș, Alfred…
Etapa a 16-a din liga de elită de volei feminin a debutat pe malul Timişului…
La data de 21 decembrie, polițiștii Secției 5 Rurale Belinț sub coordonarea procurorului din cadrul…
Administrația Bazinală de Apă Banat derulează în prezent un important proiect pentru consolidarea malurilor râului…