Organigrama CJ Timis se pregateste de votul in plen

Noua organigramă a Consiliului Județean Timiș a fost avizată de Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) și va fi discutată, în această săptămână, în comisiile CJ. Ea va fi votată în plenul din 30 septembrie. În total, sunt 247 de funcții în aparatul de specialitate al instituției.

o-noua-organigrama a fost, de la bun început, pe lista de schimbări vizate de președintele CJ Timiș, Sorin Grindeanu. Ea a fost repede întocmită și trimisă spre avizare la ANFP, astfel că începutul toamnei va aduce, cel puțin teoretic, un nou mod de lucru în instituție. Este vorba despre reorganizarea unor direcţii și servicii, precum și despre desființarea altora. „Am constatat următoarele: necesitatea stabilirii şi coordonării atribuţiilor în mod unitar, eliminarea discontinuităţilor, a suprapunerilor și/sau a paralelismelor în mai multe structuri organizatorice; rezultatele slabe obţinute în accesarea de fonduri externe nerambursabile; organizarea şi funcţionarea activităţii privind drumurile judeţene a rămas la nivelul anului 2001, necesitatea îmbunătăţirii şi eficientizării activităţilor privind funcţionarea aparatului de specialitate al consiliului judeţean şi a serviciilor publice de interes judeţean, prin crearea unor structuri cu atribuţii unitare şi complementare, precum şi asigurarea unui nivel de decizie unitar şi consecvent; necesitatea creării unor structuri distincte de monitorizare şi control care să asigure punerea în aplicare cât mai fidelă a activităţilor desfaşurate”, se arată în referatul proiectului de CJ privitor la noua organigramă.

Vor fi desființate, astfel, Direcţia pentru Administrarea Drumurilor şi Podurilor Judeţene Timiş şi Agenţia de Dezvoltare Economico-Socială Timiş (ADETIM), urmând ca activitatea, patrimoniul și personalul acestora să fie preluate de noile structuri. Președintele Sorin Grindeanu va avea în subordine directă compartimentul Administrator public, Biroul Audit Public Intern, Serviciul Relaţii Externe, Direcția Organizare și Control, nou înființată, și Direcția Generală de Dezvoltare, de asemenea nou înființată prin reorganizarea Direcției Investiții și Managementul Proiectelor şi preluarea atribuţiilor specifice, respectiv a personalului aferent din cadrul ADETIM. Vicepreședinții vor răspunde de Direcția Generală Economică, Direcția Generală de Patrimoniu, Direcția Generală Tehnică și Arhitectul Șef. Conform declarațiilor lui Sorin Grindeanu, primele două vor fi în subordinea lui Traian Stancu, iar celelalte, în cea a Roxanei Iliescu. Secretarul Dănuț Ardelean va răspunde de Direcția Administrație Publică Locală, dar și de Compartimentul Asistenţă Juridică Consilieri Judeţeni.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Guvernul închide oficial un punct de trecere al frontierei din Timiș care nici nu era încă deschis

Guvernul închide un punct de frontieră din Timiș, încă înainte ca acesta să fie deschis.…

3 ore ago

Primăria Timișoara a lansat oficial licitația pentru proiectarea și ridicarea parcării Spitalului de Copii

Cu doar câteva zile înainte de Crăciun, Primăria Timișoara a lansat în licitație proiectul pentru…

3 ore ago

Se depun eforturi pentru deschiderea punctului de trecere a frontierei de pe Bega

Administrația Bazinală de Apă Banat nu are prea multă putere atunci când se pune problema…

3 ore ago

De Crăciun, chiar am fost mai buni! Doar PSD-istul Daea a dat-o mai pe tradiţional

„De Crăciun, fii mai bun!”, este unul din îndemnurile pe care le tot auzim în…

3 ore ago

Doar echipa de baschet va mai reprezenta Timişoara în acest an

Singurul campionat românesc masculin activ între Crăciun şi Anul Nou rămâne cel de baschet. Liga…

4 ore ago

Sfaturi de la specialiştii Horticultura pentru îngrijirea plantelor de apartament pe perioada iernii

În perioadele cu temperaturi scăzute, majoritatea plantelor intră în starea de repaus, transmit reprezentanţii Horticultura.…

6 ore ago