Organigrama CJ Timis se pregateste de votul in plen

Noua organigramă a Consiliului Județean Timiș a fost avizată de Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) și va fi discutată, în această săptămână, în comisiile CJ. Ea va fi votată în plenul din 30 septembrie. În total, sunt 247 de funcții în aparatul de specialitate al instituției.

o-noua-organigrama a fost, de la bun început, pe lista de schimbări vizate de președintele CJ Timiș, Sorin Grindeanu. Ea a fost repede întocmită și trimisă spre avizare la ANFP, astfel că începutul toamnei va aduce, cel puțin teoretic, un nou mod de lucru în instituție. Este vorba despre reorganizarea unor direcţii și servicii, precum și despre desființarea altora. „Am constatat următoarele: necesitatea stabilirii şi coordonării atribuţiilor în mod unitar, eliminarea discontinuităţilor, a suprapunerilor și/sau a paralelismelor în mai multe structuri organizatorice; rezultatele slabe obţinute în accesarea de fonduri externe nerambursabile; organizarea şi funcţionarea activităţii privind drumurile judeţene a rămas la nivelul anului 2001, necesitatea îmbunătăţirii şi eficientizării activităţilor privind funcţionarea aparatului de specialitate al consiliului judeţean şi a serviciilor publice de interes judeţean, prin crearea unor structuri cu atribuţii unitare şi complementare, precum şi asigurarea unui nivel de decizie unitar şi consecvent; necesitatea creării unor structuri distincte de monitorizare şi control care să asigure punerea în aplicare cât mai fidelă a activităţilor desfaşurate”, se arată în referatul proiectului de CJ privitor la noua organigramă.

Vor fi desființate, astfel, Direcţia pentru Administrarea Drumurilor şi Podurilor Judeţene Timiş şi Agenţia de Dezvoltare Economico-Socială Timiş (ADETIM), urmând ca activitatea, patrimoniul și personalul acestora să fie preluate de noile structuri. Președintele Sorin Grindeanu va avea în subordine directă compartimentul Administrator public, Biroul Audit Public Intern, Serviciul Relaţii Externe, Direcția Organizare și Control, nou înființată, și Direcția Generală de Dezvoltare, de asemenea nou înființată prin reorganizarea Direcției Investiții și Managementul Proiectelor şi preluarea atribuţiilor specifice, respectiv a personalului aferent din cadrul ADETIM. Vicepreședinții vor răspunde de Direcția Generală Economică, Direcția Generală de Patrimoniu, Direcția Generală Tehnică și Arhitectul Șef. Conform declarațiilor lui Sorin Grindeanu, primele două vor fi în subordinea lui Traian Stancu, iar celelalte, în cea a Roxanei Iliescu. Secretarul Dănuț Ardelean va răspunde de Direcția Administrație Publică Locală, dar și de Compartimentul Asistenţă Juridică Consilieri Judeţeni.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Conflict 3 la 1 într-o şcoală din Lugoj. Noroc cu intervenţia poliţiştilor

În aceatsă săptămână, polițiștii municipiului Lugoj au fost sesizați cu privire la faptul că, în…

2 ore ago

C9. Peciu Nou, scorul campionatului după ce a dat de pământ cu Periamul

Etapa a 13-a din Liga a 3-a a început vineri şi aproape pe toate stadioanele…

3 ore ago

Echipele distribuitorului de energie electrică se află în continuare pe teren

Pentru a rezolva problemele apărute ca urmare a vremii, pe teren sunt mai multe echipe…

4 ore ago

Demarează acțiunea de autorizare a comercianților stradali de produse specifice de Sfântul Nicolae

Cei care doresc comercializarea de produse specifice de Sfântul Nicolae la Timișoara sunt așteptați să…

4 ore ago

Sâmbăta viitoare se deschide Târgul de Crăciun de la Timișoara

Peste doar o săptămână, la Timișoara se va deschide cea mai nouă ediție a Târgului…

5 ore ago

Aproape 12.000 de timișeni fără curent electric. CJT cere intervenția rapidă a echipelor distribuitorului de electricitate

Conform datelor companiei Rețele Electrice Banat, la primele ore ale dimineții de vineri, ca urmare…

5 ore ago