Organigrama CJ Timis se pregateste de votul in plen

Noua organigramă a Consiliului Județean Timiș a fost avizată de Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) și va fi discutată, în această săptămână, în comisiile CJ. Ea va fi votată în plenul din 30 septembrie. În total, sunt 247 de funcții în aparatul de specialitate al instituției.

o-noua-organigrama a fost, de la bun început, pe lista de schimbări vizate de președintele CJ Timiș, Sorin Grindeanu. Ea a fost repede întocmită și trimisă spre avizare la ANFP, astfel că începutul toamnei va aduce, cel puțin teoretic, un nou mod de lucru în instituție. Este vorba despre reorganizarea unor direcţii și servicii, precum și despre desființarea altora. „Am constatat următoarele: necesitatea stabilirii şi coordonării atribuţiilor în mod unitar, eliminarea discontinuităţilor, a suprapunerilor și/sau a paralelismelor în mai multe structuri organizatorice; rezultatele slabe obţinute în accesarea de fonduri externe nerambursabile; organizarea şi funcţionarea activităţii privind drumurile judeţene a rămas la nivelul anului 2001, necesitatea îmbunătăţirii şi eficientizării activităţilor privind funcţionarea aparatului de specialitate al consiliului judeţean şi a serviciilor publice de interes judeţean, prin crearea unor structuri cu atribuţii unitare şi complementare, precum şi asigurarea unui nivel de decizie unitar şi consecvent; necesitatea creării unor structuri distincte de monitorizare şi control care să asigure punerea în aplicare cât mai fidelă a activităţilor desfaşurate”, se arată în referatul proiectului de CJ privitor la noua organigramă.

Vor fi desființate, astfel, Direcţia pentru Administrarea Drumurilor şi Podurilor Judeţene Timiş şi Agenţia de Dezvoltare Economico-Socială Timiş (ADETIM), urmând ca activitatea, patrimoniul și personalul acestora să fie preluate de noile structuri. Președintele Sorin Grindeanu va avea în subordine directă compartimentul Administrator public, Biroul Audit Public Intern, Serviciul Relaţii Externe, Direcția Organizare și Control, nou înființată, și Direcția Generală de Dezvoltare, de asemenea nou înființată prin reorganizarea Direcției Investiții și Managementul Proiectelor şi preluarea atribuţiilor specifice, respectiv a personalului aferent din cadrul ADETIM. Vicepreședinții vor răspunde de Direcția Generală Economică, Direcția Generală de Patrimoniu, Direcția Generală Tehnică și Arhitectul Șef. Conform declarațiilor lui Sorin Grindeanu, primele două vor fi în subordinea lui Traian Stancu, iar celelalte, în cea a Roxanei Iliescu. Secretarul Dănuț Ardelean va răspunde de Direcția Administrație Publică Locală, dar și de Compartimentul Asistenţă Juridică Consilieri Judeţeni.

Share
Published by
Otilia Galescu

Recent Posts

Nouă persoane intră în cursa pentru fotoliul de primar al Timișoarei

Cursa electorală pentru desemnarea noului primar al Timișoarei se va da între nouă candidați. Pentru…

6 ore ago

Susţinut şi de PSD, Dan Vatriş (PNL) şi-a depus candidatura pentru un nou mandat de primar al comunei Jebel

Primarul PNL al comunei Jebel, Dan Vatriş, şi-a depus candidatura pentru un nou mandat în…

9 ore ago

CSU Politehnica Timișoara, trei medalii la Campionatul național de floretă tineret

Politehnica Timișoara a cucerit trei medalii la Campionatul Național de floretă, tineret. Ingrid Miti Bikfalvi…

9 ore ago

Se pregătește cea mai nouă ediție a Ezoteric Fest

Expo Timișoara Internațional în parteneriat cu Camera de Comerț, Industrie si Agricultură Timiș vor organiza…

10 ore ago

Studiul de prefezabilitate al sălii polivalente de la Timișoara este aproape gata

Acum, că problema stadionului nou al Timișoarei a fost ”rezolvată”, viceprimarul orașului abordează cel de-al…

10 ore ago

Poate începe noul vot pentru bugetarea participativă, regulamentul a fost aprobat

Timișoara va avea și în acest an bugetare participativă, cetățenii urmând să decidă direct unde…

10 ore ago