Categories: Primăria Timişoara

Programari online la Directia Fiscala. Cum va scutiti de un drum si rezolvati problema pe loc

Direcția Fiscală a Primăriei Timișoara mai face un pas în secolul XXI: a fost lansat serviciul de programări online la Biroul Impuneri Mijloace Auto. Astfel, nu va mai trebui să faceți două drumuri, pentru că situația se va rezolva pe loc, la data la care ați fost programat.

Direcția Fiscală a Primăriei Timișoara îi așteaptă pe timișoreni să se programeze online pentru depunerea documentațiilor la ghiseu. E foarte simplu, spune primarul Nicolae Robu, și vă scutiți de un drum. „Direcția Fiscală a făcut un lucru bun în ultima perioadă, în preocuparea sa lăudabilă care parcurge deja al «n-lea» pas, de a introduce serviciile informatizate. Din această săptămână s-a lansat un nou serviciu la Biroul Impunere Mijloace Auto, cel de programare on-line la depunerea documentațiilor la ghișeu. Se poate accesa www.dfmt.ro și acolo se va găsi, la secțiunea Auto Programări Online, o interfață cu ajutorul căreia se pot stabili data și ora la care contribuabilul se va prezenta la ghișeu cu toate documentațiile. Până acum se venea la ghișeu cu documentația și se soluționa problema după 15 zile. Cetățeanul deci trebuia să vină de două ori. Prin acest sistem, omul se prezintă o singură dată și se rezolvă problema pe loc. Vorbim de documentații, nu de certificate fiscale”, a anunțat edilul.

Timișorenii s-au săturat oricum de stat la cozi pe la ghișee și, de îndată ce au putut să-și facă programări online, au profitat la maximum. „În ultima perioadă, Biroul Impunere Mijloace de Transport a desfășurat o campanie de promovare a serviciilor on-line, care a dus la o creștere considerabilă a cererilor depuse on-line pentru înmatriculări și radieri. S-a ajuns ca 80% din activitatea biroului să se desfășoare online. Numai în weekend, de pildă, se depun câte 400-500 solicitări, care se soluționează în 4 zile. În timpul săptămânii se depun câte 300 de solicitări zilnic. Se evită astfel coada la ghișee, deci depunerea online este un ajutor acordat timișorenilor, funcționează 24 de ore din 24, comportă mai puține riscuri de greșeală, iar viteza de procesare este mult mai mare”, a mai spus edilul.

Share
Published by
Oana Telescu

Recent Posts

Accident rutier cu două victime la Moşniţa Mouă. O şoferiţă nu a dat prioritate în intersecţie

Graba continuă să bage oameni nevinovaţi în spital. O femeie în vârstă de 29 de…

7 ore ago

Trei străzi din Ciarda Roșie au fost ”dotate” cu asfalt/FOTO

Străzile Azaleelor, Ștefan Luchian și Iuliu Podlipny, printre ultimele străzi de pământ sau piatră din…

10 ore ago

Iubitorii biliardului, invitați la tradiționalul Timișoara Open 2K24

Clubul Sportiv „Jucătorul de Biliard – Asociaţie” organizează și anul acesta turneul Timişoara Open 2k24,…

11 ore ago

Razie a Poliţiei Locale şi a controlorilor STPT pe mijloacele de transport în comun

Polițiștii locali și controlorii STPT au avut o acţiune comună, miercuri, pe mijloacele de transport.…

12 ore ago

Cum îți alegi, ca bărbat, încălțămintea potrivită pentru sezonul rece?

Când vine anotimpul rece, alegerea încălțămintei potrivite devine esențială pentru confortul și siguranța bărbaților. Temperaturile…

12 ore ago

Deplasare în celălalt capăt al țării pentru „Leii din Banat”

SCM winsed.swiss Timișoara se află în fața a două deplasări în Liga Națională de baschet,…

14 ore ago