Categories: Primăria Timişoara

Programari online la Directia Fiscala. Cum va scutiti de un drum si rezolvati problema pe loc

Direcția Fiscală a Primăriei Timișoara mai face un pas în secolul XXI: a fost lansat serviciul de programări online la Biroul Impuneri Mijloace Auto. Astfel, nu va mai trebui să faceți două drumuri, pentru că situația se va rezolva pe loc, la data la care ați fost programat.

Direcția Fiscală a Primăriei Timișoara îi așteaptă pe timișoreni să se programeze online pentru depunerea documentațiilor la ghiseu. E foarte simplu, spune primarul Nicolae Robu, și vă scutiți de un drum. „Direcția Fiscală a făcut un lucru bun în ultima perioadă, în preocuparea sa lăudabilă care parcurge deja al «n-lea» pas, de a introduce serviciile informatizate. Din această săptămână s-a lansat un nou serviciu la Biroul Impunere Mijloace Auto, cel de programare on-line la depunerea documentațiilor la ghișeu. Se poate accesa www.dfmt.ro și acolo se va găsi, la secțiunea Auto Programări Online, o interfață cu ajutorul căreia se pot stabili data și ora la care contribuabilul se va prezenta la ghișeu cu toate documentațiile. Până acum se venea la ghișeu cu documentația și se soluționa problema după 15 zile. Cetățeanul deci trebuia să vină de două ori. Prin acest sistem, omul se prezintă o singură dată și se rezolvă problema pe loc. Vorbim de documentații, nu de certificate fiscale”, a anunțat edilul.

Timișorenii s-au săturat oricum de stat la cozi pe la ghișee și, de îndată ce au putut să-și facă programări online, au profitat la maximum. „În ultima perioadă, Biroul Impunere Mijloace de Transport a desfășurat o campanie de promovare a serviciilor on-line, care a dus la o creștere considerabilă a cererilor depuse on-line pentru înmatriculări și radieri. S-a ajuns ca 80% din activitatea biroului să se desfășoare online. Numai în weekend, de pildă, se depun câte 400-500 solicitări, care se soluționează în 4 zile. În timpul săptămânii se depun câte 300 de solicitări zilnic. Se evită astfel coada la ghișee, deci depunerea online este un ajutor acordat timișorenilor, funcționează 24 de ore din 24, comportă mai puține riscuri de greșeală, iar viteza de procesare este mult mai mare”, a mai spus edilul.

Share
Published by
Oana Telescu

Recent Posts

Voluntarii Primăriei Timișoara au numărat peste 600 de câini în aproape 2500 de gospodării

Lansat în urmă cu trei luni, proiectul de recenzare a câinilor cu stăpân din Timișoara,…

17 ore ago

Piața Libertății primește copaci maturi, de până la cinci metri, în alveolele realizate în pavaj/FOTO

Rămas fără niciun fel de umbră, ”deșertul” din Piața Libertății își va schimba imaginea. Acolo…

17 ore ago

Tragedie la Recaș! Biciclist acroșat mortal de un microbuz

Și-a pierdut viața, nevinovat din cauza unui microbuz care a intrat pe sens opus. Tragedie…

17 ore ago

Douăzeci de milioane de euro, bani pentru reabilitarea clădirilor de patrimoniu. Pe listă ar putea fi clădirea Operei din Timișoara

Un număr de 340 de obiective din Timiș pot beneficia de bani europeni nerambursabili în…

18 ore ago

Societatea de Drumuri Municipale a Primăriei Timișoara vrea o stație de betoane nouă

SDM Timișoara, societatea deținută de municipalitatea timișoreană, își extinde dotarea și pregătește 1,7 milioane de…

18 ore ago

Colectarea gratuită a deșeurilor voluminoase în Zona 0 Ghizela – o campanile trimestrială organizată de RETIM și ADID Timiș

RETIM Ecologic Service S.A., în colaborare cu ADID Timiș, derulează o nouă campanie trimestrială pentru…

19 ore ago