Primăria Timișoara a fost obligată să reia licitația pentru dezinsecție și deratizare. Procedura declanșată în primăvară a fost contestată și acum trebuie pornită de la zero. În orașul de pe Bega nu s-a mai „dat” intensiv contra diverșilor dăunători de 5 ani.
Timișoara nu are servicii complete de dezinsecție și deratizare din toamna lui 2013, de când licitația organizată de primărie a fost contestată de firma Romprest. A urmat un proces care a durat patru ani și în care PMT a avut câștig de cauză. Între timp, în oraș s-a făcut, în 2016, dezinsecție în regim de forță majoră, din cauza virusului Zika, iar anul trecut a fost încheiat un contract limitat, timp de 6 luni. Licitația pentru servicii complete de dezinsecție și deratizare a fost demarată în primăvara lui 2018, deși acest lucru se putea face încă din toamna lui 2017. Contractul era pentru 4 ani, pentru sumă maximă de 9,8 milioane de euro. Ofertele puteau fi depuse până pe 30 mai, dar licitația a fost contestată de o firmă care nu este din Timișoara. În aceste condiții, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a dispus suspendarea procedurii de atribuire până la soluționarea contestației.
Acum, la Timișoara a ajuns și decizia Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor, care obligă municipalitatea să reia licitația. „Admite, în parte, contestația depusă (…) în contradictoriu cu Municipiul Timișoara. Obligă autoritatea contractantă la remedierea documentației de atribuire, în sensul remedierii Anexei 6 la caietul de sarcini – centralizator de prețuri, a fișei de date/anunț de participare, precum și a clauzei 6.7 din acordul-cadru, în termen de 20 de zile de la data primirii prezentei, cu respectarea celor din motivare. Modificările vor fi publicate în SEAP, urmând a se stabili un nou termen de depunere și de deschidere a ofertelor”, se arată în răspunsul CNSC. A fost respinsă totuși o solicitare a firmei care a depus contestație, care făcea referire la „inserarea tarifelor cu două zecimale (…) întrucât nu există bază legală pentru limitarea numărului de zecimale al tarifului”, precum și o alta care făcea precizare la modul în care vor fi gestionate urgențele. Municipalitatea a trebuit să plătească și 1.000 de lei, cheltuieli de judecată, către firma contestatoare.
Licitația a fost reluată și, la finele lunii iulie, ar trebui să fie anunțat un câștigător. Asta, dacă procedura nu va fi contestată din nou. În acest moment, PMT are un contract provizoriu cu o firmă din Arad, care va primi 150.000 lei pentru serviciile sale. La Timișoara s-a „stropit” ultima dată pe 25 iunie.
Municipiul Timișoara intenționează să își exercite dreptul de preemțiune și să cumpere o clădire istorică…
Naţionala de fotbal a României a câştigat meciul cu Kosovo la ''masa verde'', cu 3-0,…
Sorin Grindeanu și Alfred Simonis, lideri ai filialei PSD Timiș, sunt parte din „Noul Grup…
Pe 64 de străzi și bulevarde din Timișoara va avea loc modernizarea sistemului de iluminat…
În comuna Moşniţa Nouă vor fi ridicate cinci staţii pentru reîncărcarea autovehiculelor electrice, printr-o finanţare…
Sala Teatrului Național Timișoara a găzduit, marți seara, ediția a zecea a Galei Premiilor UVT.…