Inaugurarea complexului Iulius Town a adus în cadrul acestuia un sfert de milion de vizitatori în cele trei zile ataşate evenimentului. Noul parc, care a atras o investiţie de nouă milioane de euro, a fost principalul punct de atracţie.
Iulius Town Timișoara, cel mai important proiect de real estate lansat în acest an în România, a fost inaugurat pe 30 august 2019 de companiile Iulius și Atterbury Europe. Ansamblul mixt, primul de acest tip din vestul țării, reprezintă principala atracție de shopping, petrecere a timpului liber și divertisment din zonă, dar și un pol de business regional.
Fie că au participat la evenimentele spectaculoase organizate cu ocazia deschiderii, au venit la cumpărături la noile branduri integrate în cea mai mare suprafață de retail din afara Capitalei (120.000 mp și 450 de magazine), să se relaxeze în parcul Iulius Gardens sau la terasele și cafenelele concept din proiect, publicul a fost numeros și entuziast. Pe lângă timișoreni, inaugurareaIulius Town Timișoara a atras locuitori din județele învecinate și chiar din Serbia și Ungaria.
Sâmbătă seara, timişorenii au răspuns în număr foarte mare provocării lansate de Iulius Town de a stabili un nou record mondial Guinness World Records. 7.235 de brăţări cu lumini LED au fost aprinse simultan, într-un spectacol care a intrat în Cartea Recordurilor.
Joi, 19 decembrie, în plenul Consiliului Local va intra din nou în dezbatere proiectul privind…
Primăvara, Parcul Justiţiei este unul dintre cele mai vizitate şi fotografiate locaţii din Timişoara, datorită…
Un număr de 22 de proiecte care încurajează mersul pe bicicletă în întreaga regiune de…
Muzeul Național de Artă Timișoara aduce în prim plan opera lui Albert Kristóf-Krausz, personalitate marcantă…
Timișoara concurează din nou în competiția „Destinația Anului”, cel mai amplu concurs turistic din România,…
Compania Naţională de Investiţii (CNI) a dat undă verde construirii unei creşe la Urseni, comuna…