Principalul furnizor de servicii de alimentare cu gaze naturale din Timişoara a luat o serie de măsuri menite să asigure distanțarea socială, în scopul limitării răspândirii coronavirusului. În acest sens, se va suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (Centre de Relații Clienți) începând de luni, 23 martie.
Rămân în continuare la dispoziția clienților canalele de comunicare alternative. Aceştia pot obţine informaţii apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800.800.900 sau 0800.800.36, 24/7. Totodată, consultanții companiei pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00. De asemenea, furnizorul poate fi contactat prin email la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro. Pentru clienţi este disponibil şi contul E.ON Mylin, pe care se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline.
Autocitirea indexului la contororul de gaz se poate trimite prin SMS la 0745.612.345, la acelaşi număr se pot trimite informaţii pentru, info sold și confirmare plată. O altă metodă de dialog este prin Live ChatE.On direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România. Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.
Times Higher Education (THE) a lansat prima ediție a Interdisciplinary Science Ranking (ISR), în colaborare…
Dacă românii se pregătesc de alegerile prezidenţiale şi parlamentare, lumea padelului are un singur gând:…
Consiliul Județean Timiș va investi în reabilitarea a două dintre școlile aflate în administrarea sa,…
Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara - TIMPARK anunță…
Primăria Timișoara, prin Poliția Locală, a confiscat primul camion care debarasa deșeuri ilegal pe un…
Meteorologii au actualizat avertizările şi anunţă că vremea să înrăutăţeşte începând de joi noapte, fiind…