Principalul furnizor de servicii de alimentare cu gaze naturale din Timişoara a luat o serie de măsuri menite să asigure distanțarea socială, în scopul limitării răspândirii coronavirusului. În acest sens, se va suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (Centre de Relații Clienți) începând de luni, 23 martie.
Rămân în continuare la dispoziția clienților canalele de comunicare alternative. Aceştia pot obţine informaţii apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800.800.900 sau 0800.800.36, 24/7. Totodată, consultanții companiei pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00. De asemenea, furnizorul poate fi contactat prin email la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro. Pentru clienţi este disponibil şi contul E.ON Mylin, pe care se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline.
Autocitirea indexului la contororul de gaz se poate trimite prin SMS la 0745.612.345, la acelaşi număr se pot trimite informaţii pentru, info sold și confirmare plată. O altă metodă de dialog este prin Live ChatE.On direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România. Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.
Comentarii prin facebook