Administratie

Contactarea distribuitorului local de gaze naturale se face în continuare prin canalele online şi după ridicarea stării de urgenţă

Echipele principalului distribuitor local de gaze naturale din Timişoara vor fi în continuare pe teren pentru a asigura alimentarea clienților, însă activitatea de relații cu publicul va continua să se desfășoare exclusiv online, respectiv telefonic și după ridicarea stării de urgență din România, impusă de pandemia de Coronavirus, au anunţat reprezentanţii companiei.

Astfel, preluarea cererilor de racordare la rețea și emitere a avizelor de amplasament se realizează prin intermediul site-ului www.delgaz.ro. Agenții companiei pot fi contactați zilnic, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00-16.00, datele de contact regăsindu-se pe https://delgaz.ro/despre-noi/servicii-online. Operațiunea de citire a contoarelor de gaz și electricitate se desfășoară în condiții normale pentru contoarele aflate la limita de proprietate. Clienții ale căror contoare se află în interiorul locuinței sunt încurajați să folosească mijloacele de comunicare online și cele telefonice puse la dispoziție de către companiile furnizoare de energie electrică/gaze naturale cu care se află în relații contractuale. Adițional canalelor de comunicare ale furnizorilor, compania noastră pune la dispoziție și o adresă de email programari-citire@delgaz-grid.ro, respectiv numerele de telefon: 0753.312.522 sau 0753.101.977 (de luni până vineri între orele 08.00-17.00) unde pot trimite indexul citit.
Compania va menține măsurile de siguranță recomandate de autorități, precum și cele decise și aplicate la nivelul întregului Grup E.ON. Astfel, tehnicienii companiei sunt echipați cu măști și mănuși de unică folosință pe care le utilizează pe toată durata intervențiilor de pe teren. Totodată, atunci când sunt solicitați să intervină la instalațiile interioare, aceștia se asigură că păstrează distanța de siguranță de minim 1,5 metri recomandată față de celelalte persoane.
Delgaz Grid asigură serviciul de permanență, 24 /7, unde pot fi semnalate disfuncționalități în ceea ce privește alimentarea cu gaze naturale sau energie electrică. În cazul în care simt miros de gaz, clienții sunt rugați să apeleze numerele de telefon pentru situaţii de urgenţă: 0800 800 928 și 0265 200 928.
Pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienții sunt rugați să apeleze numerele pentru deranjamente: 0800 800 929, 0232 200 430, 0232 200 431 și 0232 200 432.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

Unul dintre cele mai îndrăgite evenimente ale sezonului se întoarce la Ghiroda pe 13 decembrie

Primăria și Consiliul Local Ghiroda, în parteneriat cu Asociația ProDatina, organizează sâmbătă, 13 decembrie 2025,…

18 minute ago

Sărbătoarea Sfântului Nicolae, protectorul copiilor şi făcătorul de minuni

Pe 6 decembrie întreaga creștinătate îl sărbătorește pe Sfântul Nicolae, unul dintre cei mai iubiţi…

48 de minute ago

Programul de lucrări al SDM în ziua de 6 decembrie 2025

Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 06.12.2025, unde se vor executa reparaţii…

O oră ago

Riscurile geopolitice analizate într-un seminar științific la Universitatea “Aurel Vlaicu” din Arad

Institutul de Studii Geopolitice al Universității “Aurel Vlaicu” din Arad a găzduit vineri, 5 decembrie,…

14 ore ago

Au lovit și au fugit! Acum, trei tâlhari tineri își așteaptă pedeapsa

Și-au riscat viitorul pentru ceva produse dintr-un magazin. Pentru asta au dat și cu pumnul,…

17 ore ago

Un vârstnic a sfârșit vineri între liniile de tramvai

Vineri, 5 decembrie, aproape de ora 11, polițiștii au fost sesizați cu privire la faptul…

19 ore ago