Administratie

Contactarea distribuitorului local de gaze naturale se face în continuare prin canalele online şi după ridicarea stării de urgenţă

Echipele principalului distribuitor local de gaze naturale din Timişoara vor fi în continuare pe teren pentru a asigura alimentarea clienților, însă activitatea de relații cu publicul va continua să se desfășoare exclusiv online, respectiv telefonic și după ridicarea stării de urgență din România, impusă de pandemia de Coronavirus, au anunţat reprezentanţii companiei.

Astfel, preluarea cererilor de racordare la rețea și emitere a avizelor de amplasament se realizează prin intermediul site-ului www.delgaz.ro. Agenții companiei pot fi contactați zilnic, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00-16.00, datele de contact regăsindu-se pe https://delgaz.ro/despre-noi/servicii-online. Operațiunea de citire a contoarelor de gaz și electricitate se desfășoară în condiții normale pentru contoarele aflate la limita de proprietate. Clienții ale căror contoare se află în interiorul locuinței sunt încurajați să folosească mijloacele de comunicare online și cele telefonice puse la dispoziție de către companiile furnizoare de energie electrică/gaze naturale cu care se află în relații contractuale. Adițional canalelor de comunicare ale furnizorilor, compania noastră pune la dispoziție și o adresă de email programari-citire@delgaz-grid.ro, respectiv numerele de telefon: 0753.312.522 sau 0753.101.977 (de luni până vineri între orele 08.00-17.00) unde pot trimite indexul citit.
Compania va menține măsurile de siguranță recomandate de autorități, precum și cele decise și aplicate la nivelul întregului Grup E.ON. Astfel, tehnicienii companiei sunt echipați cu măști și mănuși de unică folosință pe care le utilizează pe toată durata intervențiilor de pe teren. Totodată, atunci când sunt solicitați să intervină la instalațiile interioare, aceștia se asigură că păstrează distanța de siguranță de minim 1,5 metri recomandată față de celelalte persoane.
Delgaz Grid asigură serviciul de permanență, 24 /7, unde pot fi semnalate disfuncționalități în ceea ce privește alimentarea cu gaze naturale sau energie electrică. În cazul în care simt miros de gaz, clienții sunt rugați să apeleze numerele de telefon pentru situaţii de urgenţă: 0800 800 928 și 0265 200 928.
Pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienții sunt rugați să apeleze numerele pentru deranjamente: 0800 800 929, 0232 200 430, 0232 200 431 și 0232 200 432.

Share
Published by
Marcel Hoster

Recent Posts

După ce a anunţat şase nume noi, SCM USV Timişoara face publică lista a patru jucători care nu vor mai face parte din lotul campioanei

SCM USV Timişoara nu a pierdut timp odată cu finalul sezonului competiţional. Campioana ţării la…

5 ore ago

De Crăciun ne-am luat dubla raţie de ticăloşie şi nesimţire

„De Crăciun ne-am luat raţia de libertate” era un celebru mesaj/slogan al Revoluţiei din 1989. O…

8 ore ago

Primăria pregătește dosarele pentru finanțare și pentru autorizația de construire a reabilitării din Piața Mocioni

Primăria Timișoara pregătește dosarele pentru obținerea finanțării europene, respectiv a autorizației de construire pentru reabilitarea…

8 ore ago

Pagina de internet a PPC și aplicația my PPC vor fi oprite câteva zile

PPC Energie și PPC Energie Muntenia își actualizează platformele online de comunicare cu clienții. Astfel,…

9 ore ago

La Cinema Johnny a avut loc primul eveniment de la reabilitare/FOTO

Primăria Timișoara are din această săptămână patru cinematografe funcționale în subordine. Ultimul reabilitat și redevenit…

9 ore ago

Studiul de fezabilitate pentru noua radială de vest a fost aprobat de consilierii locali

Consilierii locali timișoreni au aprobat, luni seara, în ultima ședință de plen a anului, proiectul…

9 ore ago