A fost lansată linia telefonică pentru sesizări în ceea ce privește testarea COVID-19. Aici puteți cere consiliere, informare și puteți depune o sesizare.
La 021-9615, linie lansată de InfoCons, se pot cere sfaturi, informații sau se pot depune sesizări. Este un număr cu tarif normal, în rețeaua Telekom, care poate fi apelat din toate rețelele. Numărul este dedicat consumatorilor care au făcut analize de testare COVID-19 sau doresc să le facă, care doresc consiliere ori informații. Se pot depune și sesizări la acest număr.
„Ținând cont de faptul că se înregistreaza tot mai multe sesizări din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimțământ semnate de către consumatori în momentul recoltării, InfoCons trage un semnal de alarmă și sprijină toți consumatorii care întâmpină o problemă în acest domeniu”, transmite InfoCons.
Pentru o seară, duminică de la ora 18.00, Piața Libertății va deveni un loc în…
Este weekendul în care Moș Nicolae vine cu daruri pentru toți copiii care au fost…
Societatea de Transport Public Timișoara ne arată cu câtă grijă și energie menține curate mijloacele…
La Serele Horticultura plantele sunt crescute pentru spații care prind viață, iar verdele este mereu…
Iubitorii de colinde sunt invitați duminica aceasta (7 decembrie), de la ora 14:00, departe de…
Societatea Drumuri Municipale (SDM) face cunoscut programul zilei de 05.12.2025, unde se vor executa reparaţii…